OLIVIA'S POV
"Wakey , wakey!" Čula sam nekoga kako mi šapuće na uho. Polako sam otvarala oči. Razgledala sam sobu u kojoj se nalazim . Ležim na kauču, u kući u kojoj nikada prije nisam bila. Polako sam počela paničariti,
"Gdje je Niall?" Uplašeno sam pitala stranca koji je klečao pored kauča. Ustala sam te gledala oko sebe, moje disanje se povećalo.
"Smiri se, u kuhinji je . Priča sa Liamom."Odgovorio je. Prestala sam brinuti i pogledala u stranca zbunjeno. "Kladim se da ti nije ništa rekao o nama. Ja sam Zayn Malik, Niallov prijatelj. On zapravo ima 4 prijatelja, ostala 3 su u kuhinji." Objašnjavao mi je dok me je panika lagano napuštala.
"Oh , hej." Progovorila sam stidno. Nasmješio se te ustao.
"Budna je, Niall!" Zayn je povikao. Čula sam više koraka , trenutak poslije 5 muškaraa je stajalo ispred mene. Niall je kleknuo pored mene i uzeo me za ruku. Primjetila sam da Niall nije imao majcu. Imao je zavoj oko torza.
"Jel te boli šta princezo ?" Pogledao je u moju ruku koja je, također, bila u zavoju.
"Malo." Promrmljala sam , znajući da nas dečki gledaju. "Jel tebe bole rane?" Upitala sam ga.
"Malo." Nasmješio se imitirajući me. Uzvratila sam mu osmjeh.Pogledao je u 4 dečka koja su u nas gledala lagano se smješući."Mislim da bih vas sve trebao predstaviti." Niall se zahihotao, ustajuči te stajući do dečka sa sa smeđom korvdžavom kosom čekaj tu imaju 2 dečka sa smeđom kovrdžavom kosom.
"Ovo je Liam." Niall je pogledao u mene pokazujući na Liama. Nasmješila sam se, Niall je nastavio, "Ovo je Louis, i već si upoznala Harrya, i mislim da si upoznala Zayna." Klimnula sam glavom i ponovno se nasmješila. "Momci jel nas možete ostaviti same na kratko?" Niall ih je upitao.
"Naravno." Liam je rekao dok su oni napuštali sobu. Niall je opet kleknuo pored kreveta te pogledao u moje oči.
"Već planiramo kako da stavimo Huntera u zatvor." Niall je prošaputao meni iz nepoznatog razloga.
"Kako će policajci biti na našoj strani kada nemamo dokaza? Znam da smo ranjeni ali to ne dokazuje da je to bio Hunter." Izjavila sam. On se zlobno nasmješio,
"Samo prati moje upute i bit će uhapšen u najkraćem roku."
...
Pogledala sam u Niall kao da je poludio, oh čekaj on je lud!
"Zašto?" Tiho sam prosiktala kada smo ušli u divlji klub. Svi su plesali na Yeah! Od Ushera što je bilo preglasno za mene.
"Ne brini se, policija je tu svugdje princezo, i ovaj put mu neću dopustiti da te povrijedi." Uzdahnula sam i uzela ga za ruku. Nastavili smo da se guramo kroz gužvu tražeći Huntera.
"Vas dvoje plešite!" Pijana djevojka nam je povikala dok se gegala. Pogledala sam u Nialla koji ju je ignorirao te nas i dalje gurao kroz gužvu.
"Vidiš li ga?" Upitao me.
"Ne još." Odgovorila sam gledajući oko sebe. Osjetila sam kako je Niallov stitak na mojoj ruci posato jači. Pogledala sam u njega,
"Pronašao sam ga." Prostiktao je kroz zube i zurio u njega. Pokušala sam slijediti njegov pogled dok nisam napokon ga ugledala. Sjedio je na barskoj stolici, držao je oba lakta na šanku dok je promatrao publiku, dvije kurve se mu zgrabile ruke i kikotale se dok se on smiješkao. Hunter je pokazao prema DJ-ju i namignuo. Pogledala sam DJ-a koji je upravo pustio Kids od MGMT. Kimnuo je i vratio pogled dolje na zapise.
"Idi upozori policiju dok ja riješim stvari s njim!" Niall je povikao zbog glasnu muziku. Kimnula sam te smo se rastavili. Bila sam užasno iznervirana, gurala sam pijane ljude sa puta. Zašto da budem kulturna prema njima kada se ne mogu niti malo pomaknuti. Primjetila sam par policajaca.
YOU ARE READING
Bad Boy Horan » Prijevod
FanfictionNiall Horan je poznati boxer. Njegova ljubav je bila box. To je bilo sve do jedne večeri, kada je Olivia nekako dospjela doći do njega da ga upozna, ali ne na način na koji je ona željela. Nitko nije mogao ukrasti njegovo srce. Nitko... osim nje.