CHAPTER 8

1K 56 5
                                    

OLIVIA'S POV

Probudila sam se uz miris axe-a i dima. Otvorila sam oči, bila sam u krevetu. Pogledala sam preko ramena i ugledala sam Nialla kako mirno spava. Nasmijala sam se i okrenila. Kosa mu je bila svagdje, uzrokovajući da izgleda još slađe.

Podigla sam ruke i nježno ga uhvatila za desnu ruku. Premjestila sam glavu na njegova prsa i počela se igrati sa njegovom rukom. Poljubila sam mu zglobove prije nego što sam osjetila usne na vrhu moje glave. Nasmješila sam se te pogledala prema gore i susrela se sa plavim očima koje su već gledale u mene.

"Dobro jutro babe." Progovorio je hrapavim jutarnjim glasom.

"Dobro jutro Niall." Nasmijala sam se. Nasmijao se i privukao me bliže k njemu.

"Bila si previše daleko." Niall je zacvilio. Nasmješila sam se i odmahnula glavom. Čuli smo lupanje vrata na doljnjem katu, uzrokovajući da oboje skočimo i pogledamo jedno u drugo.

"Horan!" Netko je viknuo odozdo. Niall je uzdahnuo i ustao. Sljedila sam ga i pokušala ići pokraj njega, ali on me je stalno gurao iza njega. Vrata su se otvorila i ugledali smo njegovog menadžera, Simona.

"Mislio sam da između vas dvoje nema ništa!" Simon je zarežao. Nastala je tišina, jer iskreno nismo znali šta da kažemo. "ODGOVORITE MI!" Proderao se. Oboje smo skočili natrag.

"Hodamo Simon. Zašto je to tako velika stvar?" Niall je povikao.

"Ona će ti uništiti karijeru, dečko." Simon je progovorio, kao da nisam u sobi.

"Prilično sam siguran da mogu imati karijeru i djevojku u isto vrijeme." Niall je uzvratio. Simon se podsmjehnuo i pogledao u stranu, lagano tresući glavom.

"Ne želim da se vas dvoje više viđate."

"Prvo upadaš u moj dom bez dozvole i sada želiš da mi određuješ koga smijem a koga ne smijem viđati. Briga me šta ti misliš Simon, ona je moja djevojka sviđalo ti se to ili ne." Niall je puknuo.

"Napravio sam te da budeš poznat! Trebao bih držati oko na tebe!"

"Možeš mi naređivati u svemu ostalom, što ti želiš. Samo nju drži izvan toga!" Niall je objasnio. Simon je odmahnuo glavom i okrenuo se da izađe iz sobe.

"Trening počinje za sat vremena. Želim da budeš tamo kada stignem. Čuješ li me, dečko?" Simon je viknuo.

"Da gospodine." Niall je promrmljao. Nakon što su se vrata u prizemlju otvorila i zalupila, bili smo sami. Niall se okrenuo i uzdahnuo zureći u mene. "Neću dopustiti da on stane između nas." Niall je obećao, priljubio je svoje lice na moj vrat.

"U redu je Niall. On je veliki zloćko." Šalila sam se, i zaradila njegovo cerekanje.

"Moram ići na trening. Simon će poludjeti vidi li da sam tebe poveo, a i već me boli glava od njega." Zakolutao je očima i krenuo se presvući. Klimnula sam, "Nemoj napuštati ovu kuću dok se ne vratim, u redu?" Naredio je. Uzdahnula sam i ponovno klimnula.

"Dobro, vidimo se uskoro, u redu?" Poljubio me u obraz i spustio se niz stepenice. Sljedila sam ga i gledala ga kako izlazi van kroz vrata. Uzdahnula sam i odšetala u njegov dnevni boravak upaliti TV da bi se osjećala bar malo ugodnije jer sam sama u kući koja se nalazi u jezivoj šumi. Pogledala sam na sat - 4:00, wow, spavali smo stvarno dugo -, odlučila sam otići leći u njegov krevet. Trčala sam po stepenicama - koraci škripe - i u njegovoj sobi, zatvorila sam vrata i uskočila u njegov udoban krevet.

Mirisao je kao axe pomješan s njegovim mirisom i s malo dima cigarete. Bilo je zapravo opuštajuće. Njegov miris činio je da ga zamišljam kako leži pored mene.

Bad Boy Horan » PrijevodWhere stories live. Discover now