Olivia's POV
Tiho sam plakala da ga ne bih probudila. Tako užasne slike su mi bile u glavi. Nadam se da moji tihi jecaji ga neće probuditi iz mirnog sna. Pomakla sam se bliže njemu, toplina je odmah počela prelaziti na mene. Njegova šaka se trznula a njegova ruka se objesila oko moga struka, oči su mu još uvijek zatvorene. Stavila sam hladnu ruku na njegova gola prsa.
Nije se trznuo ili probudio. Izgledao je tako neodoljivo kada spava. Stavila sam glavu ispod njegove glave i pokušala zatvoriti oči. Sutra je dan kada će prestati. Prestati će maltretirati sve oko sebe.
Tako mi je hladno. Drhtala sam dok sam se još više privlačila uz Nialla. Grmljavina je bila jako glasna i svjetlice su padale svakih 10 sekundi. Povukla sam posteljinu preko ramena i čula Nialla kako stenje. Gledala sam kako se njegove oči otvaraju .
"Jesi li uredu princezo?" Upitao me tiho. Slegnula sam ramenima te kimnula glavom.
"Samo se bojim zbog sutra." Prošaputala sam, brada mi se lagano tresla. On je uzdahnuo te poljubio moje čelo.
"Baby, bit ću pored tebe cijelo vrijeme. Nadam se da će shvatiti da se nitko ne zajebava sa djevojkom Nialla Horana." Nasmješila sam se te stavila glavu na njegova prsa.
"Žao mi je što sam te probudila." Zjevnula sam.
"U redu je babe. Samo sada se naspavaj." Promrmljao je. Kimnula sam i zatvorila oči, slušajući Nialla kako mumlja pjesmu dok nisam zaspala.
...
"Jesi li spremna?" Upitao je otključavjući vrata. Uzdahnula sam te kimnula glavom izlazeći iz Range Rovera. Niall je izašao te zatvorio vrata prije nego što je obišao auto. Isprepleo je naše ruke kako smo hodali ka školi. Učenici su stajali i gledali nas kako ulazimo u zgradu.
"Znaš plan babe." Prošaputao je u moje uho. Pogledala sam u njega te kimnula glavom. "Dobro, volim te." Poljubio me na blic te se pretvarao da napušta školu. Hodala sam niz hodnik prema svom ormariću.
"Kako ste vi sladak par." Čula sam poznat glas pun sazkazma, okrenula sam se k Biley sa ljutim izrazom lica.
"Šta trebam napraviti da me ostaviš na miru?" Upitala sam. Polako je prekrstila ruke i zlobno se nasmješila.
"Kad budeš imala petlje da mi se suprotstaviš." Odgovorila je. Krenula sam prema njoj, a dečki su skočili ispred nje.
"Oh, sada se moram boriti sa dečkima i pretvarati se da su oni ti." Prevrnula sam očima. Ona je ispitivala svoje nokte te se nasmijala.
"Napadnite je dečki." Naredila je. Odjednom sam gurnuta uz ormariće, jako. Zastenjala sam u boli.
"Vi jebeni dickheads(nez kako da ovo prevedem)!" Čula sam Nialla kao viče sa kraja hodnika. Jurnuo je na njih te udario prvog do njih koji mu se našao na putu. Jedan od njih se šuljao iza Nialla ali Niall se okrenuo te ga udario a on je pao na leđa. Do sad Niall je oborio trojicu; jedan od njih je još uvjek držao mene kod ormara. Niall ga je maknuo od mene te su se počeli boriti.
Pogledala sam u Bailey koja je pričala sa svojom grupom. Stala sam ispred nje i povukla ju za kosu tako jako da joj je par ekstenzija ispalo. Vrisnula je i pustila sam ju. Pokušala me ošamariti ali sam iznenađujuće zaustavila njenu ruku. Znala sam da Niall i ostali gledaju.
"Ti si takva kučka!"Vikala sam na nju. Podigla sam pesnicu te ju udarila u lice. Posrnula je nazad prekrivajući nos. "Totalno si kurva!" Još jednom sam ju udarila a ona je pala na tlo plačući. Sjela sam na nju i udarala ju nezaustavljivo u lice, ramena, stomak; bilo gdje samo da bi izašlo iz mene sve što sam držala u sebi.
YOU ARE READING
Bad Boy Horan » Prijevod
FanfictionNiall Horan je poznati boxer. Njegova ljubav je bila box. To je bilo sve do jedne večeri, kada je Olivia nekako dospjela doći do njega da ga upozna, ali ne na način na koji je ona željela. Nitko nije mogao ukrasti njegovo srce. Nitko... osim nje.