CHAPTER 17

796 65 9
                                    

Olivia's POV

"Jebeno mi je žao, Simon! Isuse Kriste!" Niall se derao u njegov mobitel, izvan njegove sobe. Trgnula sam se na ton u njegovom glasu. Bio je ljut, i mislim, jako, ljut. Upravo smo se vratili u njegovu kuću iz bolnice. Bili smo par dana u bolnici; pokušali su kontaktirati moju mamu, ali nekako nisu mogli doći do nje.

Sestre bi istjerali Nialla iz moje sobe svako jutro kada bi ušle unutra i pronašle ga kako leži pokraj mene; rekle bi mu da će platiti posljedice ako nastavi dolaziti u moju sobu. Bio je tvrdoglav, ignorirao ih je i nastavio spavati u mom krevetu svaku noć. Nisam se žalila.

"Sranje! Lažeš! Spustio je glas i mogu reći da su mu obrve bile podignute u ljutnji. Povukla sam deku preko nogu i naslonila glavu na okvir kreveta. Čula sam Nialla kako psuje po ko zna koji put. "Kako god. Koga briga? Da? Pa, jebi se!" Oči su mi se blago raširile, šokirana I malo uplašena kako će se ponašati prema meni. Odjednom, vrata su se otvorila i Niall je ušao.

"Jebeni zavoj." Promrmljao je, obraćajući se zavoju na nozi. Stavio je mobitel na noćni ormarić i frustrirajući prošao rukom kroz kosu.

"Jesi li dobro Niall?" Tiho sam prošaputala. Zgrabio je noćni ormarić i srušio ga, lampa se odmah razbila. Podigao je obje ruke i stavio ih na vrh glave, i pribio se na zid. Skliznuo je dolje i stavio laktove na koljena dok je zurio u pod. Maknula sam pokrivač i ustala, neodlučno hodajući do njega.

Sjela sam pored njega, ignorirajući bol od pritiska na mojoj ruci. "Želiš li pričati?" Upitala sam ga, ponovno. Pogledao je u mene. Njegove oči su se sjajile dok je jedna suza skliznula niz njegov obraz. Srce mi se slomilo gledajući kako on palače.

Zgrabila sam njegovu ruku i čekala da progovori. "Rekao je ako mi noga ne zacijeli, natjerati će me da prestanem s boxom." Svježe, nove suze pojavile su mu se na rubu očiju. Povukla sam ga u zagrljaj i lagano mu protrljala leđa.

"Ne može učiniti to." Šapnula sam.

"Olivia, ti ga ne znaš. Može ti uništiti život u treptajom oka". Niall je objasnio. Uzdahnula sam i pogledala u njega.

"On je šupak." Jednostavno sam odgovorila. Nasmješio se i poljubio me u usta.

"Znam." Rekao je.

...

"Druže, nije on tako mislio." Harry se rugao.

"Je. Počeo je psovati i druga sranja." Niall je odgovorio, stiskajući moj struk.

"Moramo mu se osvetiti. Mislim, sjetite se svakog puta kada nam je uništio šanse sa našim djevojkama!" Louis je uzviknuo, podignuvši ruku u zrak. Svi su kimnuli.

"Da, ali ako mu se osvetimo zabranit će nam box." Promrmljali su i sjeli na kauč.

"Niall trebao bi sjesti i odmoriti se zbog noge." Podsjetila sam ga. Uzdahnuo je i pustio moj struk, sjedajući na kauč. "Ostavit ću vas dečki same." Prošaputala sam, hodajući gore do Niallove sobe. Sjela sam na njegov krevet i izvadila mobitel da nazovem mamu. Čekala sam i čekala da se javi.

Napokon se javila, "Halo?"

"Mama? Gdje si bila?" Upitala sam ju.

"Kako misliš?"

"Bila sam u bolnici praktički tjedan dana i nitko te nije mogao kontaktirati." Uzdahnula je i zastala malo prije nego što je progovorila.

"Pretpostavljam da ti Niall nije rekao." Promrmljala je, uzrokovajući da podignem obrve.

"Šta?"

"Preselili smo se, Olivia. Niall je mislio da bi to bilo sigurnije." Objasnila je.

"Pa si mu ti povjerovala? Mislila sam da ga ne voliš." Prošaputala sam da Niall ne bi čuo razgovor.

"Olivia ne razumiješ. Niall misli da bi bilo najbolje da ništa ne znaš. Pokušava te održati sigurnu." Rekla je smireno.

"Od čega? Šta me pokušava povrijediti?" Upitala sam.

"Ne mogu ti reći. Moram ići, volim te." Prekinula je, još više me ljuteći. Samo želim znati zašto me Niall pokušava održati sigurnu. Digla sam se s kreveta i otišla dolje gdje su svi još uvijek sjedili na kauču i pričali. Stala sam ispred Nialla.

"Zašto?" Upitala sam ga. Zbunjeno je podignuo obrve.

"Zašto šta?"

"Zašto si rekao mojoj obitelji da se presele? Nemožeš ih samo istjerati iz vlastite kuće." Zatvorio je oči i uzdahnuo.

"Zato što..." Zastao je dok sam čekala odgovor.

"Mora biti razlog." Započela sam.

"Ne sada, Liv." Prošaputao je.

"Dobro." Naljutila sam se, penjući se natrag u Niallovu sobu čekajući ga.

...

Prošlo je već 2 sata i Niall još uvijek nije došao. Smirila sam se i pripremila za razgovor. Vrata su se otvorila i Niall je ušao unutra. Zatvorio ih je i sjeo na krevet, pokraj mene.

"Žao mi je." Izdahnuo je, gledajući u pod. "Komplicirano je i ja samo ne želim da se ozljediš."

"Znam, znam. Ali zašto si preselio moju obitelj." Upitala sam. Stavio je svoje ruke oko mog struka i povukao me bliže njemu.

"Oni su isto umiješani. Ne želim vidjeti tvoje preljepo lice kako ponovno plaće nad ​​obiteljskom tragedijom." Milovao mi je obraz slobodnom rukom.

"Zašto se nismo preselili s njima?" Upitala sam ga.

"Imam svoju karijeru, i činjenicu da će nas pratiti ako se preselimo s tvojom obitelji." Odgovorio je. Kimnula sam i zurila u njegove oči. "Volim te, princezo." Prošaptao je.

"I ja tebe Niall." Odgovorila sam. Zatvorila sam oči kada se nagnuo naprijed i poljubio mi čelo. Uzdahnula sam i otvorila oči, zadržavajući svoj pogled na njegovim usnama prije nego što me poljubio. Polako me je gurnuo na krevet i popeo se na mene. Njegove usne su se spustile dolje na moj vrat dok sam ja stavila svoje ruke na njegova prsa.

Ljubio me je sve do ključne kosti prije nego što je počeo vući moju majicu spremajući se da ju skine. Moje drhtave ruke uhvatile su ga za zglobove, zaustavljajući ga da ide dalje.

"Žao mi je Niall." Prošaputala sam, suze su se stvarale u mojim očima.

"Šta nevalja, baby?" Uzdahnuo je dok me je zabrinuto gledao.

"Ne znam. Nisam spremna. Samo se bojim sada." Priznala sam.

"U redu je, mogu čekati, princezo." Prošaptao je, poljubivši me prije nego što je sjeo pokraj mene. Naslonila sam se na laktove i pogledala ga.

"Sigurno te sad dosađujem... P-popustit ću za par dana, i-"

"Ššš Olivia, razumijem te, neću te tjerati." Prekine me. Uzdahnem u znaku olakšanja i nasmijem se prema Niallu.

"Ti si najbolji dečko kojeg sam ikad imala" nasmijala sam se uz smiješak.
"Pa ti si najbolja djevojka također, ne žalim nista." Krene me škakljiti.

"Niall, stani!" Smijem se dok me on neprestano škakljika.

"Reci, volim Nialla i neću ga nikada ostaviti." Zapovijedi sa smijeskom na licu. Stomak me počne boliti od previše smijeha.

"Dobro, dobro! Volim Nialla i obećajem da ga nikada neću ostaviti." Kažem. Poljubi mi usne i prestane s škakljanjem. Njegove usne su bile na mojima oko pet sekundi prije nego što ih povuče k sebi sa šaljivim smiješkom na licu.

"Riječi ne mogu opisati kako se osjećam zbog tebe princezo." Šapne, nasmiješim se i pustim ga da legne kraj mene da se mazimo.

"Riječi nikada neće objasniti koliko si mi uljepšao život." Smijala sam se na glupe i lude uspomene koje će vjerojatno trajati zauvijek.

Eto napokon nastavak. Žao mi je što ga nisam jako dugo stavila ovaj sljedeći će doc prije MORA hah.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad Boy Horan » PrijevodWhere stories live. Discover now