Olivia's P.O.V
''Pa recite mi opet, zašto smo mi provalili u poznati noćni klub samo da gledamo boxersku borbu u ringu?'' Pitala sam cure, dok su usporavale svoj ritam tako da sam bila iza njih.
Ma daj nikada nisi čula za pravoga žilavoga i bad boxera, Nialla Horana,'' Melanie se požalila.
''Pa oprosti, ja ne trošim vrijeme ogovaranjem zločestih dečki kao što vi uvijek'', odgovorila sam.
''Mi ne govorimo uvijek o zločestim dečkima!'' Carly kaže.
''To ovisi...'' Hailey doda.
''Super,'' Rekla sam sarkastično. Skrenuli smo iza ugla i svijetla iz kluba su bljesnula. Mogla sam čuti spikera koji je najavio pobjednika kraja borbe.
''Čekala sam godinama da vidim Nialla Horana uživo!'' Nancy je zacvilila.
''Zašto ste svi zaljubljeni u tog lika?'' Pitala sam dosadno.
''Vjeruj mi, kad ga vidiš i tebi će curiti slina!'' Melanie kaže. Slegnula sam ramenima dok smo razmisljali o planu. Izabrali su mene, kao najmlađu da se ušuljam u svlačionicu poznatog boksača-Imaju li uopće poksači svlačionicu? Prema Hailey imaju- i nekako naći nešto što je on dodirnuo. Previše opsjednute?
Hodali smo do tog mjesta koje je vodilo do zadnjih vrata tog noćnog kluba. Nažalost, moja sreća je bila slaba. Vrata su se otvorila, prikazujući radnika kako baca smeće. Dok me je obilazio leđima okrenutim prema meni, brzo sam utrčala unutra zatvarajući vrata. Tamo su bile stepenice koje su vodile prema dolje. Stepenice koje vode prema dolje mora biti podrum... zar ne?
Popela sam se uz stepenice. Stala sam i odmorila si ruke na koljenima, teško zadihana. Čovječe, trebamo kondicije. Stala sam uspravno i otvorila vrata ispred sebe. Pogledala sam ljevo i desno. Znak je pokazivao na desno, ''Arena''. Ljevi znak, nisam mogla proćitati zato što sam ćula korake iza sebe. Brzo sam skrenula ljevo i trčala niz hodnik, pokušavajući naći zaklon.
Pogledala sam u oba dva smjera prije nego što sam se popela na prljavu kantu smeća i čučnula iza njih da se sakrijem. Osjetila sam sluzavu tvar koja klizi niz mene. Oh, oni će to jednom dobiti ja sam s time gotova. Glasovi su se čuli. Došao je bliže dok je bio ispred kante za smeće. Osjetila sam nešto da je udarilo moja leđa, tekućinu prateći u mojoj košulji. Skoro sam bila povratila na miris piva. Super, imam gnjecavu tvar i pivo na meni. Vjerovatno smrdim poput životinje. Glasovi izbljede, pa postane mirno.
Brzo sam iskočila iz kante za smeće, moja kosa i odjeća bila je sva mokra. Otvorila su se vrata pa sam brzo pognula dolje iza kanti za smeće.
''Idemo vježbati,'' Strogi glas kaže.
''Uredu,'' Drugi glas kaže. To zvuči više mlado i vrlo dosadno. Oni su me prošli i sišli dole. Provjerila sam ih. Jedan je bio prestar, drugi čini se moje dobi, 19.
On je imao plavo-smeđu kosu i bijelu majicu s crnim šorcem i crnim tenisicama. Imao je nekoliko tetovaža, i izdaleka se moglo vidjeti. Pogledala sam dolje u suprotni hodnik i vidjela vrata koja se polako zatvaraju. Brzo sam skočila i spasila vrata od zatvaranja. Pogledala sam niz hodnik gdje su prošetali.
Ne vidim ih, uzela sam ovu priliku pročitati vrata. ''Niall Horan'' Podrugljiv osmjeh je rastao na mom licu dok sam ulazila unutra, tiho sam zatvorila vrata, iako su se mogla sama zatvoriti.
Pogledala sam u tu čistu sobu. Sve je bilo na mjestu. Htjela sam više istražiti, ali to nije zašto sam ovdije. Tražila sam nešto za uzeti. Mrzim što su me natjerale na ovo. Oprosti Niall Horan pliz nemoj me pretući! Wow, sada razmišljam o tome, kradem nešto od profesionalnog boksača, koji se može pojaviti svake minute. Hodala sam okolo, dok nisam primjetila sat. Eh, to je nešto što je dodirnuo. Uzela sam to, stavljajući ga u moj džep.
''Biću točno tu.'' Čula sam glas iza vrata. Paničarila sam i sakrila se iza kauča koji je bio skroz do zida. Vrata su se otvorila i zatvorila.
''Šta do vraga?'' Čula sam šaputanje. Zjenice su mi se raširile. Ostavila sam lokvu piva na sred njegove sobe. Voljela bih zahvaliti Bogu što nije otišao tamo gdje sam se sakrivala. ''Ej, Simon! Dođi ovo vidjeti!'' Viknuo je.
''Šta je'' Drugi e glas viknuo. ''Šta je ovo jebote? Šta si napravio Horan!'' Isti glas je viknuo tjerajući me da ustuknem.
''Ništa! Otišao sam trenirati, prije nego što sam otišao nije bilo ovdje! I kad sam se vratio nazad, pa znaš ostatak,'' Čula sam Nialla kako odgovara. ''Očisti to! Nemamo vremena za glupa sranja poput ovoga!'' Simon je rekao.
''Neću čistiti to sranje nisam ja napravio!'' Niall je tvrdio.
''Bolje očisti! Ili ću napraviti da izgubiš ovu borbu!'' Bilo je tiho nakon toga. Vrata su se otvorila pa zatvorila. Provirila sam da vidim jesam li još uvijek zapela na mom skrivenom mjestu.
''Jebeni menadžer,'' Čula sam Nialla kako mumlja. Srce mi je jako lupalo i pokušala sam kontrolirati svoje teško disanje najbolje što sam mogla. Šutnja baš i ne pomaže. Moj mobitel je zavibrirao u mom džepu napravljajući me smrznutu. Ponovno, želim zahvaliti Bogu zbog stavljanja mobitela na vibraciju. Polako sam ga izvadila van. Bolje da me svjetlo ne izda.
Od: Nancy:
Jesi li unutra još uvijek?
Htijela sam da brzo odgovorim kad sam čula režanje iznad mene... Pogledala sam gore i vidjela par tamno plavih očiju. Oh sranje.
Za nastavak oko 40+ pregleda i bar 6 vota :).
YOU ARE READING
Bad Boy Horan » Prijevod
FanfictionNiall Horan je poznati boxer. Njegova ljubav je bila box. To je bilo sve do jedne večeri, kada je Olivia nekako dospjela doći do njega da ga upozna, ali ne na način na koji je ona željela. Nitko nije mogao ukrasti njegovo srce. Nitko... osim nje.