CHAPTER 2

1.1K 70 4
                                    

Olivia's P.O.V

"Ti nebi trebala biti ovdje mlada damo," Oštro je rekao. Polako sam ustala, moja kralježnica je pucketala zbog predugog čučanja.

"Žao mi je," Šapnula sam, njegovo užasnuto ljuto lice bilo je ispred mene.

"Šta uopće radiš ovdje?" Pitao me. "Moji prijatelji te vole pa su izabrali mene i poslali me ovdje da uzmem nešto tvoje," Priznala sam, osjećala sam se osramoćeno zato što sam mu odmah  priznala. Prvo se nakašljao, potreso glavom i prošao rukom kroz plavu kosu. Zanima me jeli mu kosa mekana jeli mu...-čekaj šuti, Olivia. Samo pogledaj ni jedan dodir. Usput i da me je dodirnuo, možda bi me mogao koristiti za svoje boksačke sposobnosti. Da, e to je šta bi on napravio.

"Gle mala curo, nemam vremena za tvoja sranja. Samo uzmi svoje stvari i idi odavde," Zarežao je, naglašavajući 'tvoja'. Otkako to nije imalo veze sa mnom, polako sam otišla do vrata i otvorila ih. Taman kada sam ih otvorila, netko ih je otvorio širom , uzrokovaći da padnem na guzicu. Pogledala sam gore i vidjela istog čovjeka koji je ranije hodao dolje u hodniku s Niallom.

"Tko je ona?" Pitao je

"Ona je fan Simon," Niall je odgovorio/lagao.

"Tu bolje da ne bude smiješnog posla između vas dvoje,"

"Ne, ne gospodine, nema smiješnog posla," rekla sam, ustala se i obrisala prašinu s mojih hlača.

"Dobro," Odgovorio je. Pogledala sam između njih prije nego sam brzo izašla iz sobe i niz hodnik. Zlobno sam se nasmijala; još uvijek imam njegov sat. Osjećam se tako buntovnički. Tko bi pomislio da štreber otpadnik od cijele škole, se ušuljao u vrlo poznatu svlačionicu boksačkog prvaka samo da uzme jednu njegovu skupu stvar.

Skupu. Oh sranje, ovaj sat sigurno košta cijelo bogatstvo! Uzdahnula sam, sad se osjećam krivom. On se nije činio da se brine o satu, inače bi on to tražio natrag nakon što sam mu rekla da sam u njegovoj svlačionici došla ukrasti nešto od njega. Izvukla sam sat iz džepa i malo ga potresla prije nego što sam čula glasove iza sebe. Okrenula sam se i pogledala preko ramena da vidim kako mi se zaštitari približavaju. Izbila sam u trk prema vratima koja vode prema van.

"Zapovjedam ti da staneš!" Jedan zaštitar je viknuo. Ignorirala sam ga i nastavila trčati. "Rekao sam stani!" Isti zaštitar opet je viknuo. Skočila sam niz stube, osjećajući se potpuno buntovno. To je nešto besplatno i zabavno. Nasmijala sam se i smijala dok sam otvarala varta za izlaz, trčala sam punom brzinom niz pločnik. Vjerovatno izgledam kao idiot, smijala sam se pri bijegu zaštitara. Imam previše zabave s ovim, posve sam ignorirala činjenicu da mi je tijelo umorno od trčanja. Želim da me ganjaju još. Pogledala sam iza mene razočarano kad su hodali natrag unutra.

U komi sam, ali je trnutak doci do daha. Smijem se sebi sve na putu natrag.

"Što je to bilo!" Glas vrišti, uzrokujući da skočim. Uzdahnula sam od olakšanja, gledajući u djevojku koja me zbunjeno gleda.

"Samo se zabavljam s zaštitarima! Trebali bi to činiti češće," Rekla sam im, smijajući se kao idiot. Odmahnuli su glavama i prevrnuli očima.

"Jesi li uzela išta?" Carly pita, željno. Izvadila sam ruku pokazujući im crno-srebrni sat. Sve su uzbuđeno vrištale. Hailey je posegnula da ga zgrabi, ali ja sam ga brzo povukla dalje od njih.

"Sad, sad. Morala sam se sakriti u prljavo smeće, bila sam prekrivena sirom i pivom dok sam provarila i dok sam tražila po njegovoj sobi on je ušao unutra i skoro me vidio, ali uskoro me našao i..." Bila sam prekinuta.

"Pricala si s njim!" Melanie je vrisnula, poludila.

"Samo dok mi je rekao da odem. Otišla sam i mojom srećom, netko je rekao osiguranju zato su me i lovili cijelim putem do izlaza. Bilo je zakon!" Uzviknula sam, uzdišući sretno. Nazovi me ludom, ali to je definitivno bio veliki vrhunac u mom životu. Nešto zabavno što sam učinila za jednom.

"Idemo ga gledati" Nancy je napokon rekla. Svi smo kimnuli i ušuljali se u naša mala sjedala gdje nas nitko ne može vidjeti. Nakon nekoliko minuta, on i njegov protivnik su napokon ušli u ring. Zazvonilo je, signalizirajući njihov prvi meč je počeo. Sagnila sam se dok sam gledala momka koji je bio okrenut, tuče život iz njega.

Nikad nisam gledala ili vidjela box, pa ne bih znala koliko jako zamahuju jedni na druge. Izgledalo je prilično jako. Ja bi navijala zajedno s djevojkama kada bi Niall počeo udarati.

"Ajde Niall!" Nancy je zavtištala. Nasmijala sam se i krenila vrištati kao luda.

"Ustani se Niall! Možeš ti to!" Vrištala sam na vrhu mojih pluća, nisam znala da mogu vrištati tako glasno. Iz nekog razloga Niall je pokledao okolo gužvu prije ustajanja, samo je primio udarac u lice, opet. Momak mu je dao još jedan udarac, što je izazvalo da Niall odmah padne. Nije se pokušao dići ili pomaknuti. Nisam bila divoljno blizu da vidim da li su mu oči još uvijek otvorene.

"Što se događa?" Hailey je pitala. Bila sam previše šokirana da odgovorim. Postala sam jako uplašena. Ljudi u gomili su buali dok su Nialla stavili na nosila te ga vozili iz arene.

"Ovo totalno nije kako sam ga htijela vidjeti da pobjedi," Carly je promrmljala, razočarano.

"Zašto si uzrujana samo oko toga? Može biti ozbiljno ozljeđen!" Rekla sam im.

"Slušaj Olivia, mi znamo da nikad nisi bila na borbi prije. Oni su obično ozljeđeni. To je normalna stvar kod boksača," Melanie je objasnila.

"Oh naravno, tako da na kraju njihove borbe, svi su na nosilima za bolnicu," Ponovila sam sarkastično. Oni su prevrnuli očima, ustali se i počeli izlaziti iz našeg skrovišta. Brzo sam ustala nakon njih i sljedila ih, slušajući njihov razgovor.

"Ne razumijem ovo. On nikad nije izgubio borbu,"

"Znam. Izgledalo je kao da je bio zaokupljen nečim,"

"Rekla sam ti mnogo puta Nancy, stvari kao ove se događaju kad ti staviš taj gadni i smrdljivi parfem,"

"Začepi Hailey! Moj parfem je predivan!"

"Ljudi, možete li me pliz odvesti kući?" Prekinula sam ih. Pogledali su me i kimnuli prije nego što su nastavili razgovor. Ja sam napravila ono što su oni tražili, a ja sam dobila ovo uzvrat. Ignoriraju me kao da nisam ovdije, kao obično. To bude neugodno i glupo katkad. Oni ne nalaze interes u tome što imam za reći, kao svi ostali. To je kao da moje mišljenje uopće nije važno. Bolesna sam i umorna od ovoga.

***

"Vidimo se Liv!" Hailey je doviknula, odvozeći se dalje prije nego što sam mogla odgovoriti. Uzdahnula sam i zatvorila svoja ulazna vrata. Kada sam ušla u svoju sobu, izvadila sam njegov sat i stavila ga na mali stol pokraj mog kreveta. Promijenila sam hlače i dopuzala u krevet i ugnjezdila se ispod pokrivača.

Cure su rekle da se ovo nikad prije nije dogodilo Niallu. Zašto se sada dogodilo? To me stvarno zanima. I odlučila sam pokušati saznati.

Sljedeci nastavak nakon 45+ pregleda i 7+ vota :).

Bad Boy Horan » PrijevodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora