CHAPTER 7

947 51 4
                                    

OLIVIA'S POV

"Bila sam u šoku od njegovih riječi, dok je on samo sa smiješkom gledao u mene.

"Jeste li vi okey?" Corey je progovorio, promatrajući nas. Pogled sam prebacila na 4 dečka koja su buljila u mene i Nialla.

"Oh da, u redu smo." Brzo sam odgovorila.

"Dobro." Josh je progovorio. Osjetila sam kako je Niall napet i kako ruke trza.

"Ok..." Prošaputala sam za sebe.

---

"Trebali bismo krenuti," Niall je progovorio kada smo završili desert.

"Možemo li i mi doći? Moramo nadoknaditi!" Ryan je pitao. Niall je uzdahnuo i klimnuo dok su oni navijali. Ustali smo i izašli iz male zalogajnice nakon plaćanja. Niall me je odmah čvrsto zgrabio za ruku.

"Nisam znao da ste vas dvoje skupa." Gledajući na naše isprepletene ruke.

"Postoji mnogo stvari koje ti ne znaš, kao na primjer koliko je 1+1." Zach je zezao Josha. Josh mu je pokazao srednjak zbog čega su se počeli pa ajmo reći hrvati.

"Sladoled!" Corey je viknuo, trčeći prema kamionu sa sladoledima koji se parkirao uz cestu. Zach i Ryan su otišli za njim dok su Niall i Josh ostali sa mnom.

"Želiš li da ti donesem sladoled babe?" Niall je pitao,

"Uh, da, ako t-ti nije problem." Odgovorila sam.

"U redu je, kakav želiš?" Dok je vadio novčanik rekla sam mu da želim od čokolade na vafl kornet. Čudna stvar je, da smo upravo imali desert, a želimo još. Eh, ne žalim se. "Odmah se vraćam, ok?" Klimnula sam prije nego što me poljubio u čelo i sjurio se prema kamionu sa sladoledima u kojem su dečki birali sladoled.

"Pa ostali smo samo nas dvoje?" Skočila sam, zapanjena iznenadnim zvukom.

"Oprosti, zaboravila sam da si tu."Promrmljala sam osjećajući se krivom. Samo se nasmiješio - zlobno? Primičući mi se.

"U redu je ljepotice, pustiti ću te ovaj put." Uzeo je pramen moje kose i počeo ju uvijati. Odmakla sam se korak dalje od njega, ali on se opet primakao meni. Nastavili smo tako dok nismo čuli da netko doziva moje ime i trubu sa moje desne strane. Shvatila sam da se nalazim na sredini ceste, a Josh na ivićnjaku, kako je dospjeo tamo.

Pogledala sam prema pravcu od kojeg dolazi truba ali nisam ništa vidjela jer me netko bacio na stranu .

"Isuse Olivia. Umalo te je udario kamion! Jel ti želiš da ja imam srčani?!" Niall je vikao na mene ustajući i povlačeći me s njim.

"Žao mi je Niall" Ispričala sam mu se dok me je on povukao u veliki zagrljaj. Pogledala sam mu preko ramena i vidjela Josha kako se smiješka. Taj mali-

"Umalo sam umro od straha. Ne znam šta bih napravio da sam pustio da te taj kamion udari." Promrmljao je u moj vrat. Iskreno, bila sam manje potresena nego što je on. Protrljala sam mu leđa u nadi da ću ga smiriti,

"To je bila greška oprosti." Prošaputala sam. Pustio me je iz zagrljaja i krenuo prema Joshu,

"I ti," Zarežao je pokazujući kažiprstom na Josha.

"Ja?" Pokušao je djelovati nevino.

"Prestani sa glumom kretenu, znam da si ovo uradio namjerno." Niall je viknuo na njega. Josh se zlobno osmjehnuo, loveći činjenicu što je Niall ljut. "Makni taj izraz lica da ga ja nebi maknuo" Niall je viknuo i krenio na njega, ali Ryan i Corey su ga uhvatili."Pustite me! Mogu mu uraditi bar dio što mi je na umu!"

Bad Boy Horan » PrijevodWhere stories live. Discover now