"Sen ciddi misin?"
Sevinçle birkaç adım atıp tekrar ona döndüm.
"Yani az önce kırmadın şimdi mi kır diyorsun "
Başını salladı.
"Sevmez misin ?"
Gülümsedim.
"Deli misin kim sevmez ?"
Koşarak kapıya yürüdüm. Sonra arkama döndüm hala gülerken.
"Hızlı olsana "
Koşar adım merdivenleri çıkarken resmen sesli kıkırdıyordum .
"Yapmamak istediğine emin misin ?"
Başını salladı.
"Korkuyor musun ?"
Cevap vermeyince gülümsedim.
"Merak etme bende bilmiyorum tek başına rezil olmayacaksın ki hem hadi gel"
"İstemiyorum Verda "
Ses tonu gayet ciddi ve kesindi. Omuz silktim.
"Peki sen bilirsin "
Ayağımdaki patenle zar zor buz pistinin başına kadar gelince güldüm. Çok eğlenceli. Adim atacakken keskin buz sesiyle başımı kaldırdım. Gülümseyerek bana elini uzatan eğitmene aynı içtenlikle gülümseyip elimi avcuna bıraktım. Kolumu tutup beni kendine çekerken sakince kapüşonlumu düzeltip elini belime yerleştirdi. Beni öne doğru iterken tek yaptığım sabit durmaktı.
"Ayağımı kırmam dimi?"
Kahkahası eko halinde yankılanırken başını salladı.
"Yanında dünyanın en mükemmel patencisi duruyor "
Gözlerimi devirirken gülümsedim.
"Ve en alçak gönüllüsü. "
"Kesinlikle"
sözünü bitirir bitirmez ellerini üzerimden çekip beni öyle bir hızla itti ki tekrardan ağzımdan bir çığlık kaçtı. Nasıl durmam gerektiğini bilmiyordum ki bilmeme de gerek olmadığını anlamam uzun sürmedi. Yeni ayağa kalkmış olan kıza hızla çarpıp yeri boylarken ikimizde gülüyorduk.
"Özür dilerim "
Kız gülerek başını salladı.
"Hiç sorun değil alıştım "
Zar zor ayağa kalkıp tekrar yere kapaklanınca ikimizde kahkaha attık .
"Sanırım bende alışsam iyi olacak ."
Gözünün önüne gelen saçlarını itip başını sallarken buzun üstünde biraz daha kayıp bana yaklaştı.
"Şu beraber geldiğiniz adam abin mi?"
"Hayır "
"Peki yanındaki "
Başımı ağır ağır çevirirken konuşmaya devam ediyordu.
"Sonraki gelen çocuğun telefon numarasını almam mümkün mü?"
"Ne ?"
Resmen bağırmıştım.
"Erkek arkadaşın mı?"
"Hayır hayır da ..."
Emirin burada be işi var şimdi. Efe abiyle şiddetli bir şey konuştukları belliydi. Sonra bakışları beni buldu. Yüzünü sıcacık bir gülümseme kapladı. El sallayınca gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
Ficção GeralSeninle Olmanın En Güzel Yanı Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun? "Seni seviyorum" sözcüğü dilimin ucunu ısırırken h...