Monologi Sir Bucia

96 11 98
                                    

Sir Bucio wszedł do domu i usłyszał dziwne dźwięki. Oczywistym było, że drzewa zostały powycinane z oceanów, ale tego się nie spodziewał. Dlaczego słyszał swojego kotosyna?

- GEHDHSGWGHEHSSHHEHSHDHB - co.
Nie spodziewał się tego, że to nie jego syn, a duch Dobrozło. Harry też miał problem z obliczeniami, bo nie. Sir wbił do pokoju i został zmindfuckowany. Zobaczył jego synocórkę i jakąś zjawę.

- Co tu się odjaniepawla? - Przeklął.
- Nie bądź wulgarny, ciec. Brat wrócił - powiedział Harry.
- Nie - Dobrozło nadal odpowiadał zaprogramowanymi odpowiedziami. Na to założyciel Grayhamów uniósł brwi, że aż mu odleciały. O nie.
- Ciec, kto to Gejos? - Zapytał Szyszka.
- No wujek psa babci sąsiada ojca syna babci Jadzi spod trójki z ulicy popierdoleńców, syn ty niedorozwój jesteś.
- A no tak.
- Dlaczego słyszę Bozra?
- Tobą - stwierdził Dobrozło.
- No ja nie wiem, ciec. Trzeba sprawdzić - odpowiedział Harry, ignorując ducha.
- A tak bytywy, ciec. Jakim cudem wróciliście? - Dodał.
- Y no tak jakoś, okulary mi odleciały. Prawie umarłem.
- To gdzie reszta?
- Wycinają czapki z bezglutenowej wody w proszku bez laktozy, a co?

Nagle Dobrozłu zmieniła się twarz:

Nagle Dobrozłu zmieniła się twarz:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wszyscy się przestraszyli. Ziomek uciekł z gnogoli. Co to gnogola? Już wiem, ale nie powiem.

- Słuchajcie mnie - odezwał się niespodziewanie Dobrozło.
- Co? - Spytali jednocześnie.
- Motor Harley płci trzeciej uczestniczył w ucieczce Gejosa.
- Moto... co?
- No taki kościół, idk.
- A, to nie. Banany głodują, a Ojka ma depresję, ciec. Trzeba jej pomóc, a nie skupiamy się na Gejosie.
- Nie, to nie - Dobrozło zniknął.
- Synu, idę prowadzić monolog, poradzisz sobie z płatkami? - Nagle coś, a właściwie ktoś, a nie, jednak coś przerwało Grayhamowi. Ryk Kokarzu, która po prostu stała. No ja już nie wiem co to za płeć no.
- UDUSZ WRÓCIŁ!

—//—//—

Chcę kolejne fanarty

Ród Grayhamów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz