Altıncı Bölüm| 🧚🏼♀️Bilinmeyen numara: Günaydın, dün seni biraz fazla zorladım sanırım. Özür dilemeyeceğim çünkü iki yıldır kendimi tutuyorum. Beni anlamaya çalış lütfen.
Selin: Günaydın. Seni anlıyorum ama konuşmak istemiyorum, bana yazmasan olmaz mı? Böylece varlığını unutabilirim.
Bilinmeyen numara: Varlığımı unutmak? Benden bunu mu istiyorsun? Çok bencilsin Selin. Karhan'ın senin varlığını unutmak istediğini düşün ve empati kur. Bir süre sana yazabileceğimi sanmıyorum ama varlığımı unutturmayacağıma emin olabilirsin.
Selin: Özür dilerim, öyle demek istemedim sadece birinin beni izlemesi beni rahatsız ediyor ve bunu göz ardı etmek istedim. Ayrıca Karhan ile bunun ne alakası var çözemedim.
Bilinmeyen numara: Seni izliyorum, dedim. Beni kandıramazsın. Sonra görüşürüz.
Bilinmeyen çevrimdışı.
Fena halde boka bastım. Karhan'ı biliyor.
Okula tedirgin adımlarla girdim. Sürekli etrafımı kontrol ediyordum. Herkes kendi halindeydi. Kimsenin beni bir tarafına taktığı yoktu.
Bilinmeyen numara: Yazmamalıyım yazmamalıyım yazmamalıyım yazmamalıyım...
Bilinmeyen numara: Lan, gitti işte.
Selin: Ne diyorsun?
Bilinmeyen numara: Kendimi böyle kontrol ediyordum ama elim gönder tuşuna bastı.
Selin: şölkddldjdkd
Bilinmeyen numara: Sen bana mı güldün? Yoksa gözlerim sana fazla bakmaktan kalp emojisine mi dönüştü?
Selin: Yo.
Bilinmeyen numara: Evet, güldün gördüm. Yalan söyleme minik.
Beni izliyor.
Selin: Minik? Benim boyum 1.63 bir kere.
Bilinmeyen numara: Sen kendini uzun mu sanıyorsun? Omzuma bile gelmiyorsun, tam kalbime geliyor o güzel kafan.
Selin: Demek uzun boylusun. Bunu bildiğim iyi oldu. Bundan sonra etrafıma bakarken direkt kafamı kaldırırım.
Bilinmeyen numara: Gözlerin gün içinde bana pek dokunmaz, kafan eğik yürüyorsun. Ellerini ceplerine sokuyorsun ve kulaklığında çalan sıradaki şarkıyı beğenmediğin sürece ceplerinden çıkarmıyorsun. Sadece Ceyda'nın gözlerine gerçekten bakıyorsun, bakıyordun. Bir de o.
Yuh abi ya! Röntgenleniyorum resmen.
Selin: O konuyu konuşmak istemiyorum. Ayrıca tüm bu şeyleri bilmen...
Bilinmeyen numara: Benim için hava hoş, ondan bahsetmek istemem. Benimle konuşacaksın değil mi?
Selin: Bilmem, belki. Neden karşıma çıkmıyorsun?
Bilinmeyen numara: Ondan vazgeçtiğin anda bir dakika bile durmayacağımdan emin ol.
Selin yazıyor...
Selin çevrimiçi.
Selin yazıyor...
Selin çevrimdışı.
Uygulamadan çıktıktan sonra sevdiğim bir şarkıyı açtım ve sınıfa gidene kadar onu dinledim.
Sınıfa geldiğimde Ceyda sırada uyuyordu. Yanına gittim ve yanaklarından öptüm civcivimin. Ha bu arada söylemedim ama sarışındır kendisi.
Hafifçe gözlerini araladı ve beni görünce kalktı ve sarıldı ama gözleri hâlâ kapalıydı.
"Bütün gece film izledim. Uykum var." dedi ben sormadan.
Bir süre öyle kaldıktan sonra kalktı ve " Seninki yazdı mı?" diye sordu.
Yazdı. Hem de neler yazdı bir bilsen. Biricik sırrımızı biliyor.
Bir şey demedim ve telefonu uzattım. Açıp baktığında az önceki halinden eser yoktu. Bir anda uykusu açılıvermişti.
"Sıçtık! Nerden biliyor lan?" dedi canım arkadaşım.
Of ya!
Ayrıldılar mı acaba? Ay, ne diyorum?
Nasıl anladı ya?
"Anlamış işte, artık nasıl bakıyorsam?
"O da doğru."
"Neyse ya bu zamana kadar söylemediyse bundan sonra da söylemez kimseye."
"Beni rahatlatan tek şey de bu zaten."
"Neyse kanka, boşver ya çözeriz bir şekilde. Evdekiler nasıl? Selim kankam olsun, ex aşkım, yelloz anlatsana."
Tercüme ediyorum sakin.
Selim küçük kardeşim, ex aşkı abim ve yelloz dediği de ablam olur.
"Selim ne yapsın tek derdi istediği oyuncağı almamamız." dedim gözlerimi bayarak.
"Öyle deme ya yerim onu." Bu söyledikleri beni güldürürken devam ettim.
" Abim desen Sude abla ile hâlâ cicim aylarında olduğu için 'mıç mıç' lar anlayacağın."
"Ah ex aşkım ya! Hemen evlendi."
Salak.
"Ablam da bu ara bir tuhaflıklar var ama hiçbir şey söylemiyor, yakında çıkar kokusu." dedim ve ekledim " Biliyorsun başı sıkışınca hatırlıyor beni."
Ceyda'nın deyimiyle Yelloz.
"Bugün size geleyim mi? Selim'i görmüş olurum. Hem de ex aşkımı keserim biraz." dedi sona doğru kısılan sesiyle.
Hâlâ alışamadı abimin evlenmesine. Ayrıca bunların hepsini moralimin yerine gelmesi için yaptığını biliyorum.
"Gel kanka. Pijama partisi yapalım seninle." dedim sırıtarak.
O da sırıttı.
Bütün gece film izleyip, yakışıklı erkekleri stalklayacaktık.
...
______
Multimedia; Karhan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGÂR GÜLÜ |yarı texting|
Truyện NgắnSelin Akyürek, 17 yaşında bir lise son sınıf öğrencisidir. Kalabalık bir ailede doğup büyüyen Selin, bu zamana kadar sevgisizlik nedir bilmiyordu. Karhan Arıkan ile tanışana kadar yani. Sevgilisi de olan bu oğlana kendini kaptıran Selin, bir de bili...