1.2

112 23 10
                                    

Onikinci bölüm| 💘

Karhan'ın bana göz kırpmasının ve bilinmeyeni engellememin ardından bir hafta geçti. Bilinmeyenin engelini kaldırmamıştım.

Ama başıma tam da beklediğim bir şey geldi.

Buse.

Tuvalette ellerimi yıkarken, yanıma gelip; Karhan ile konuşmamam gerektiğini, onun sevgilisi olduğunu ve Karhan'ın onu ne kadar çok sevdiğinden bahsedip durdu.

Hiçbir şey söylemedim. Sadece yüzüne baktım.

Bu çok benlik bir hareket değil. Normal ben olsam, kızın üstüne atlardım.

Sözlerinin haklılık payı olması beni geri adım atmaya zorluyordu. 

Belkide bu yüzden bilinmeyenin engelini açtım. Karhan'ı unutmak istiyordum. O bana yardım edecek tek kişiydi.

Biliyorum bu yaptığım çok bencilce ama buna ihtiyacım var.

Bilinmeyen numara:  Bahara söyle, güneş toplasın. Sabaha kalmaz yanındayım.

Bilinmeyen numara: Korkularımı anlatacağım önce: Dizimin kanadığı ilk günü, sevmeye yeltendiğim ama sevilmediğim ilk günü,

Bilinmeyen numara: Acının korkuları kuşattığı, ölesiye savaştığı o ilk günü.

Bilinmeyen numara: Sonra diyeceğim: Acı korkuları yenmişti.

Bilinmeyen numara: Ruhumun kederden gözleri kararmış. Körlüğüne birkaç cenaze bile vermişti.

Bilinmeyen numara: Değişmişti çocukluğumun yazgısı. Sevmeyi bilmeyenlerin meyhanesinde çıraklık yapmıştı sadece.

Bilinmeyen numara: Seni ne kadar sevdiğime şaşırırsın belki. Belki şımarırsın.

Bilinmeyen numara: Belki şımardıkça azalırsın da belli olmaz benim sağım solum.

Bilinmeyen numara: Şımarır mısın? Aşk şımartır mı seni? Kimi şımartmamış ki!

Bilinmeyen numara: Şımar zaten beni ipleme, her hâline şiirim ben.

Bilinmeyen numara: Bilmezsin sihirim ben, sinirim el, yokluğuna zifirim ben.

Bilinmeyen numara: Bilmezsin bir yel savurur senin kokuna.

Bilinmeyen numara: İşte o rüzgâra mihirim ben.

Bilinmeyen numara: Bilmezsin ya işte o bilmediklerinin içindeki çukurum ben.

Bilinmeyen numara: Ve bir yokluğu anlamış bu gönlüme mühürüm ben.

Bilinmeyen numara:  Beni boşver hadi bir şarkı söyle.

görüldü.

Engeli kaldırmadığını sanıp, yazmıştı büyük ihtimalle. Gözlerimin dolmasına izin verdim. Güzel seviyordu.

Bunun üzerine instagrama bir fotoğraf attım.

   selin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   selin.akyurek  Dağı kar tutmuş o şehirden dön, bu nasıl sevda?

   sena_sezin  Bu nasıl güzellik?

   ceydagunes  Bu nasıl asalet?

   selin.akyurek  @ceydagunes @sena_sezin 🖤🖤🖤

   SerkanAkyurek Güzelim?
                    Beğen     Yanıtla
              selin.akyurek  Abicim?

   askznsjsnsj  Havalı gözükmeye çalışırken...

   Serra.akyurek  Üstündeki benim mi?
                   Beğen      Yanıtla
               selin.akyurek  Yo.

   bilinmeyenY   Dağ yeşerdi. :)

  

_______

Multimedia; Buse.

Bölümün içinde geçen şarkı; Ozbi- Bu nasıl sevda?

RÜZGÂR GÜLÜ |yarı texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin