Yirmisekizinci bölüm|👯♀️Günler geçiyor YKS yaklaşıyor dediğim günleri hatırlarsınız elbet. Daha dün gibiydi, değil mi?
Ama öyle değil. Üzerinden bir ay geçti be dostlar. Yarın sınava gireceğim. Ay, hatırladıkça kalbim küt küt atıyor!
Sizi gelişmelerden de uzak bıraktım tabi bir ay! Ama ne yapayım yani, sınava çalışıyordum. Affedin beni!
Neyse anlatıyorum Ömer Yiğit ile her gün konuşuyorduk. Bazen beraber kütüphaneye gittiğimiz bile oluyordu. Birbirimize yapamadığımız soruları atıyorduk falan(!) Çok eğlenceli zamanlar geçirdik.
Kızlar ise tam bir faciaya dönüştü. Ceyda, Alper ile tekrar başlamanın rehavetine kapılıp biraz çalışmayı azalttı ama son anda toparlanmayı bildi.
Sena ise işte o konuda hiç beklemediğim şeyler oldu. Bizim kız gizli gizli birinden hoşlanıyormuş! Hiçbir şey de anlatmadı kerata! Ama onun için de çok mutluyum. Hatta bir kez hep beraber iftar yapmıştık, malûm Ramazan ayına denk geldi son ayımız.
...
Üzerimdeki beyaz çiçekli kırmızı elbiseye bakıp, gülümsedim. Tatlı olmuştum. Makyaj yapmadım beyaz zincir askılı çantama telefonumu ve cüzdanını koyup, anneme seslendim.
"Anne, ben çıkıyorum!"
Sözlerimle hızla kapıya geldi.
"Kız bana bak, o oğlana söyle dikkat etsin. Geç de gelmeyin tamam mı?" dedi hemen.
"Tamam anne!" dedim ve kendimi dışarı attım.
Evet annemler, Ömer Yiğit'i tanıyordu. Her ne kadar arkadaşım desemde annem tabi ki anlamıştı.
Abim biraz huysuzlandı tabii ki ama ben onu yumuşattım.
Ömer Yiğit beni kapıda bekliyordu.
"Bir an hiç gelmeyeceksin sandım!" dedi hemen.
"Bekle biraz." dedim gülerek.
Ne var, hemen hazırlamamam ki ben!
"Gidelim, yoksa ezan okunacak biz gidemeden."
Hep birlikte iftar yapacaktık! Ömer, ben, Sena, yeni sevgilisi, Ceyda, Alper.
Fikri ortaya atan tabii ki de Ceyda olmuştu.
Oraya vardığımızda herkes gelmişti. Ömer bana baktı, 'geç kaldık' dercesine. Omzumu silktim.
Masaya geçtik.
"Kızım nerede kaldınız ya?"
Ceyda yine yerinde duramıyordu. Açlık en çok onda etki ediyordu sanırım.
"Sakin ol, burdayız."
Biraz olsun sakinleşmeyi başarmıştı. Çok geçmeden ezan da okununca.
Su bardağına saldırdım. Ben daha çok susayanlardanım. Yemek yememek çok sorun değildi.
...
O gün orda bayağı eğlendim. Ömer ile kendimi ilk defa çift olarak gördüğüm gündü diyebilirim.
Şimdi ise bambaşka!
Gitgide alıştım ona sürekli konuşuyoruz, konuşmadığımız zamanlar ise de zaten yan yana oluyorduk. Beni kendine bu kadar güzel bağlamasına ne diyeceksiniz peki(!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜZGÂR GÜLÜ |yarı texting|
Cerita PendekSelin Akyürek, 17 yaşında bir lise son sınıf öğrencisidir. Kalabalık bir ailede doğup büyüyen Selin, bu zamana kadar sevgisizlik nedir bilmiyordu. Karhan Arıkan ile tanışana kadar yani. Sevgilisi de olan bu oğlana kendini kaptıran Selin, bir de bili...