Jó Olvasást és Szórakozást Kívánok mindenkinek ki idetévedt☺😋😃!
Jungkook szemszög:
-KÉSZEN VAGYTOK?! - üvöltöm el magamat mire mindenki kilépet a szobájából full fekete szettben, maszkkal a fején.
-Igen. - válaszolt tömören Nam Joon.
-Fegyverek? - érdeklődtem mire mindenki egyszerre megfordult és húzták fel hátul a pólót, hogy ott vannak a fegyverek.
-Minden készen áll uram. - válaszol V mire bólintok és már ki is mentünk a garázsba, hogy beszálljunk a fekete furgonba.
-Jin bezárod az ajtót? - kérem meg mire már ment is.
-Itt vagyok. - hallom meg hangját 5 perccel később.
-Akkor vázolom a tervet. - fordulok hátra a vezető ülésben mire mindenki rám nézett -Amint meg lesz a drog átadása rajtam és még Ji Minnen meg még 1 valakin kívül mindenki megy haza. Ez így jó mindenkinek? - kérdezek rá mire mindenki bólintott.
-És ki lesz az az egy ember aki ott marad? - kérdezz rá Suga.
-J-Hope. - válaszom tömör volt de érthető is.
-Akkor ez így megfelel mindenkinek? - kérdezi meg Ji Min mire mindenki bólintott.
Ahogy bólintottak egyből elindítottam a motort és már el is indultunk. Ez nem egyszerű kis drogdrillereknek kell odaadni a cuccot, hanem egy nagyobb maffiának. Ahhoz képest, hogy mi csak 7-en vagyunk ahhoz képest mi uraljuk Szöul több mint a felét. A többi maffia meg a maradék területért marakodik. Addig míg nem akarnak a területemből addig béke van. De amint belépnek és megtudom, hogy kell nekik a terület egyből halál fiai lesz az a banda. Eléggé vicces, hogy szinte egész Szöult egy 7 tagú banda tartja rettegésben. De hát nálunk van a legnagyobb összetartás így nem is nehéz. Meg azokat a köröket nem értem akiknek minimum vagy 20 tagja van. Tök felesleges ennyi ember szerintem. 6 embert nehéz néha kordában tartani nem, hogy 20-at?! De hát azok a vezérek tudják. Én örülök, hogy Nam Joonnal, Ji Minnel, Ho Seokkal, Yoon Gi val, Tae Hyunggal és Seok Jinnel alkotok egy csapatott. Lehet, hogy fura, hogy én a legfiatalabbik vagyok a vezér. De nálunk ez már nem is fura... Hanem inkább természetes. És... Itt is vagyunk.
-Innentől kezdve mindenki a szokásos iskolai énjét kell mutatni.Azaz csak uram meg főnököt mondjátok. - mondom el ismét mire mindenki felnevet.
-Csak nem izgulsz? - lök oldalba Nam mire én csak felsóhajtok.
-Persze, hogy izgulok! Most találkozok egy nagyobb szervezett vezetőjével és tagjaival! - akadok ki mint egy vénasszony állkapcsa az egyik kuncsaftnál.
-Csak maradj nyugodt és vérfagyasztóan higgadt és nem lesz baj. - vereget hátba Ji Min.
-Oké... Akkor menjünk. - adom ki a parancsot mire mindenki kiszállt és én azzal a lendülettel be is zárom.
-10 perccel előbb itt vagytok. Igazak a hírek, hogy mindig pontosak vagytok. - vigyorodik el Cha Seong az egyik legnagyobb maffia vezére.
-Tudjuk. - vigyorodok el mire ő csak elkomorodik.
-Térjünk az üzletre. - sötétült el a szeme mire én csak még jobban elvigyorodtam -Nálatok van a drog? - kérdez rá mire én már vagy 100x megfogattam a szememet gondoltban.
-Nem csak sétálni jöttünk Szöul legveszélyesebb helyére... - morogtam az orrom alatt mire ő csak értetlenül nézett rám.
-Hogy mondod? - vigyorodik el mire én is csak elvigyorodok.
-Tudja... A szopás süketít. - villantom ki a fogamat mire csak Nam odadobta a cuccot és már a vezérrel együtt elmentek.
-Nem is te lennél komolyan mondom. - röhög fel Ho Seok mire én csak elmosolyodok.
-Jól csináltam vagy nem? - nevettem fel mire mindenkiből kitört a nevetés.
-Gecire jól. - röhögött tovább Yoon Gi -Azon csodálkoztam, hogy nem neveted el magadat.
-Az kész csoda volt. - ért vele egyet Jin.
-Na akkor J-Hopeon és Ji Minnen kívül mindenki menjen haza. - sóhajtok fel nevetve mire mindenki akinek a nevét nem mondtam beült a kocsiba és elment.
-Akkor indulhatunk? - kérdezte meg Ji Min mire én csak elmosolyodtam és bólintottam.
Seo Hyun szemszög:
Anyám elzavar boltba a világ végére komolyan mondom! És keményen 4 féle dolog miatt! Ott a kocsi menjen azzal és kész! Nem kell akkor engem itt ugráltatni. Nem az a bajom, hogy meg kért. Hanem, hogy a világ végére kell mentem szó szerint. Fhu de utálom ilyenkor a vásárlást!
○○○
Na meg vannak a dolgok csak haza kell érnem. Istenem miért nem hoztam magammal fülhallgatót? Így legalább nem lenne annyira uncsi az út haza fele. Csak érjek minél előbb haza... Komolyan bármit csak ezt ne kelljen csinálnom... Na már csak egy sikátor hiányzott...
-Kérlek ne! - hallom meg egy fiúnak akinek a hangja alapján lehet olyan 16-17 éves. Hát akkor inkább bekukucskálok mi van itt mielőtt átmennék a sikátor előtt.
Bár ne tettem volna!
Na Sziasztok Csipik😁🤭! Itt is van a következő rész😃😀! Remélem tetszett mert ha igen akkor vote-olj és kommentelj😄🤭! Remélem majd tetszeni fog😋😊! Na de akkor a folytatásban találkozunk👋🏻👋🏻! Sziasztok😍😎! Pusy mindenkinek😚😙💞!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
ФанфикJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...