Yoon Gi szemszög:
Nem értem ilyenkor Jungkook-ot... De úgy most komolyan mondom. Egyszerűen ez nekem magas, hogy miért kell, ennyire védeni azt a lányt miközben amúgy tud pszichopata módjára ölni is ha kell. Vagy egyáltalán azt nem értem másoktól, hogy miért kell minket basztatni. Jó azt valahol értem, hogy féltékenyek a hatalmunkra, de ezt is nekünk több évbe került mire ezt sikerült végbe vinni. De könyörgöm. Legyen már annyi bennük, hogy minket ezzel békén hagynak. Értem, hogy bassza az idegüket, hogy a nagy és szívtelen Jeon Jeong Guk-nak lett egy barátnője, de ezért nem kell megölni csóri lányt. Vagy egyáltalán azt nem értem miért a mi életünkkel és bandánkkal foglalkoznak és miért nem a sajátjukkal. Ennyire nincs, hogy máséval kell foglalkozni? Habár az néha meg is látszik rajtuk, hogy nincs, életük főleg mikor megyünk dolgozni.
-Yoon Gi ne csak állj ott, mint egy fasz a lakodalomban hanem mozogj is és segíts nekünk rendet rakni, hogy ne kelljen hallgatni Jk kiakadását. - kezd el hozzám beszélni Ji Min ezzel is kizökkentve a gondolataimból.
-Most komolyan. Mit kell még takarítani, ha a hullákat eltakarítottuk? - nézek rá értetlenül.
-Por, porszívózni, felmosni, ruhát mosni. Mert szerinted magától lesz minden ilyen? - akad ki teljesen mire Ha Eun csak nevet rajta.
-Ji Min hagyjad. Amúgy is majd beszélnünk kell arról, hogy hol és mikor akarod elkezdened a kiképzésemet. - az elején kedvesen majd a végéré elkomorodik.
-Majd ezt később megbeszéljük, előtte fejezzük be a takarítást. - morogja Mochi.
-Rendben van. - és kimegy a konyhába vegyszerért és szivacsért.
-Minek neked ezek? - kérdezek rá mire figyelmen kívül hagyva megy fel az emeletre és kezdi el leszedni a falról a vért és egyben a festéket is.
-Na ha ezt meglátja Jungkookie teljesen ki fog akadni. - kap a fejéhez Tae Hyung mire egyetértően bólintok.
-Úgy is gondolkozott azon fel kéne a házat újítani így most szerintem meg is fogja valósítani ezt. - kuncogva jön be a szobába Jin.
-De akkor is üvölteni fog velünk. - sóhajtok fel.
-Az nem olyan biztos. - hallom meg Seo hangját a lépcső tetejéről mire Ha Eun be is fejezi a vakolatszedést és felé fordul.
-Anya menj vissza és feküdj vissza. Pihenned kell. - kezd el aggódni.
-Nyugi. Kicsit jobban vagyok, hogy ott aludt velem Jungkook. - mosolyog, rá majd lenéz ránk -Remélem sikerült a hullákat eltakarítani. - néz le ránk komoly fejjel.
-Nem csak viccből kezdte el leszedni a festéket Ha Eun. - morgom mire konkrétan olyan fejjel nézet rám, amitől még én is megijedek.
-Valami nem tetszik a kérdésben? - az él az hallatszódik a hangjában.
-Nincs. - motyogom mire ő helyeslően bólint és mögötte megjelent Jungkook gyilkos fejjel.
Ajaj. Kapni fogom majd az ívet azt hiszem...
YOU ARE READING
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
FanfictionJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...