Jó Olvasást És Szórakozást Kívánok mindenkinek aki elolvassa❤😘😊!
Ha Eun szemszög:
-Ugye azt tudod, hogy épphogy megúsztuk azt, hogy elkéssünk? - nézek rá barátnőre miközben próbálok levegőhöz jutni.
-Igen tudom de bent vagyunk a teremben. És még csengő előtt bent vagyunk. - lihegve de elmondta nekem Seo.
-Amúgy milyen órával kezdünk? - kérdezek rá mire ő csak lefagyva egyenesedett fel.
-A kérdést köszöntem. - mondja mire én csak elnevettem magamat.
-WOO JIN! - üvöltöm szegény gyerek nevét mire ő egyből felénk kapta a tekintetét.
-MONDJAD! - üvölti ő is mire mi hárman egyszerre nevetünk fel.
-Milyen órával kezdünk? - kérdezem meg tőle mire ő előveszi gyorsan az órarendet.
-Hát ha jól nézem.... Akkor matekkal... - közli velünk mire mi csak inkább beültünk a leghátsó sorba.
-Na bazd meg. Ez már rosszul kezdődik. - sóhajt fel mellettem Seo mire én csak eldőlök a padra.
-Eleve rosszul kezdődik a nap ha kikel kelni az ágyból! - sóhajtok fel mire Hyun mellettem csak felnevet.
-Seo! - szólal meg valaki az ajtóból mire mindenki -minket is beleértve- néztünk az ajtó irányába mire Jungkook áll ott.
-Szia! Segíthetek valamiben? - kel fel a székéről mire Jungkook bejött és egészen Seo-ig ment.
-Reggel nem tudtunk beszélni. - öleli át a derekát mire a drága barátosném olyan vörös lett mint egy érett paradicsom.
-Bocsi csak majdnem elkéstünk Ha Eun-nal és nem tudtam ezért hozzád menni köszönni. - bújt bele Seo Kook mellkasába.
-Gondoltam mert láttam, hogy futtok a terem felé. - kuncog fel Kooksi mire én inkább visszafeküdtem a padra.
-Na menjél mielőtt elkésel óráról! - szólal meg Seo mire Kookiska csak felröhögött mire én bennem a pumpa felment.
-Bazd meg nem kéne kiröhögni a barátnőmet azért mert védi a picsádat! - emelem meg a hangom mire most Seo nevetett fel.
-Nyugi Eun. - röhögi el a mondatát Seo mire én fogtam magamat és ráfeküdtem a padra.
-Azt a kurva! - hallom meg Jungkook hangját mire Seo is meg én is felröhögtünk. Ige. Mi még azon is tudunk nevetni amikor a másik levegőt vesz. (Szerk.: Kwan03 ugye milyen igaz ez ránk gec😂😂😂😂? Ki még az ásításon is nevetünk xD!)
-Most mi az? - röhögöm el magamat a mondat végére mert drága pótanyám felröfögött.
-Jézusom ezek mit szívtak? - hallom meg valamelyik osztálytársunk hangját mire mind a ketten csöndben maradtunk.
-És anyádék mit szívtak amikor téged hoztak össze? - szólal meg Jungkook mire én csak ledöbbentem. Ő most kajak megvédett még engem is?
-Miért ki vagy te itt? - folytatja a vitát a nyomorékja mire Seo csak hozzá baszott a gyerekhez egy könyvet.
-Jungkook? Az iskola.... - nem tudta befejezni a mondatát Seo mert Jungkook az belevágott a szavába.
-Tudod én vagyok az akiért a lányok szó szerint elélveznek amikor meglátnak. És az egész iskola szinte szerelmes belém még TANÁR IS -emelei ki- és egyben az egyik legveszélyesebb fiú az iskolában. Úgyhogy nekem ne szóljál be vagy a csajomnak és a barátainak mert még azt meg fogod bánni, hogy ebbe a suliba betetted a lábadat. - közli vele halál nyugodtan mire még bennem is egy picit megállt a vérkeringés is.
-Nyugi szívem. Ez csak egy vakarék aki azt hiszi, hogy 9.-es lett és minden megtehet. - próbálta megnyugtatni Seo Jungkook-ot ami szerintem sikerült is.
-Utálom, hogy igazad van. - sóhajt fel és meg is csókolja Seo-t ki egyből viszonozza is.
-Kedves Jungkook kérem hagyja a diákomat és menjen órára. Ne most szerelmeskedjenek! - hallom meg a matektanár hangját mire ők csak nyugodtam folytatják a csókolózást.
-Anya! - szólok Seo-nak ki egyből elváltak és rám néztek.
-Igen? - néz rám picit pihegve Kook-kal együtt.
-Bejött a tanár. - biccentek a fejemmel a tanár felé mire ő egyből elpirult.
-Jézusom! Sajnálom tanárnő! - néz át Kooksi válla felet mire Kook belebújt a nyakába és elkezdte nyalogatni a nyakát szerintem vagy én nem tudom mert Seo feje csak még jobban elvörösödött.
-Jeon Jeong Guk! - rikácsolja a fiú nevét mire ő morogva váll el Seo nyakától és rideg tekintettel néz a tanárra.
-Igen? -rikácsolja ő is mire Seo és én is elbújtunk, hogy ne tudjunk nevetni.
-Kérem hagyja el a termet és hagyja, hogy a lányvégre letudjon ülni és tudjon rám figyelni! - emeli meg a hangját mire Kook leül mellém magával rántva Seo-t ki az ölében landolt.
-Leült. - közli mire Seo-val lehajtottuk a fejünket, hogy ne tudjuk elnevetni magunkat.
-Menjen ki a teremből úrfi! - mutat az ajtó felé mire morogva leülteti a székre Seo-t ad neki egy búcsú csókot, valamit súgot a fülébe mire ő csak bólintott és ajtót bevágva ment ki a teremből.
-Ez fáj! - suttogom anyámnak ki nevetést visszatartva bólint egyet.
-Ezek a mai fiatalok.. - morogja a tanár mire belőlünk kitört a nevetés.
-Eddig is tudtuk, hogy nem mai csirke a tanárnő de, hogy ennyire... - mondja Seo mire az egész osztály elnevette magát kivéve a tanár.
Hát ez egy jó óra lesz már most érzem!
Sziasztok Csipik😃☺! Itt vagyok a következő résszel😍😁! Remélem tetszett mert akkor hagy nyomott❤🙆🏻♀️! A folytatásban találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻! Addig is legyetek jók ha tudtok😎😍😘😄🙃!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
ФанфикJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...