29.rész

306 8 2
                                    

Yoon Gi szemszöge:

~Tegnap este Yoon Gi családjánál~

Visszaemlékezés

-Yoon Gi kisfiam gyere, ide kérlek. – hallom meg apámat mire sóhajtva megyek hozzá.

-Mondjad. – ennél nem lehettem volna közömbös.

-Lenne számodra egy feladatom. – közli mire én kérdőn nézek rá.

-Miféle feladatott akarsz te a nyakamba varrni? – karba tett kézzel nézek rá.

-Kikéne figyelned Ha Eun-t. – közli mire a szemem kétszeresre nőt.

-Hogy kit? És miért? – kérdezek, rá mire ő csak felsóhajt.

-Ha Eun-t és azt még nem kell tudnod, hogy miért kell őt figyelned. – morogja mire anyám pont ekkor jött be.

Visszaemlékezés vége

-Yoon Gi figyelj már. – hallom meg Ha Eun-t.

-Jól van, na. – morgom mire ismét Jungkookra figyeltem.

-Szóval. Elölről. Itt van a tervrajz, hogy hogy fog majd kinézni a lakás. – mondja Jk mire én ránézek a tervrajzra.

-Komolyan ilyen lesz a lakás? – nézek értetlenül Jk-re.

-Igen ilyen lesz. És már holnap neki állnak a fiúk a lakásnak. – morogja mire én csak még jobban értetlenül nézek.

-De miért pont év közben kell? – nézek rá mire ő csak felsóhajt.

-Azért mert Seo élete forog kockán. Eskü okosabb egy teknős, mint te. – morogja Ha Eun mire gyilkos szemmel ránézek.

-Attól még, hogy ő a főnökasszony... Jó mindegy. – inkább nem fejezem be mert csak jobban szítanám a tüzet.

-Annyi eszed van, mint egy marék lepkének, de komolyan. – morogja és már el is ment.

-Jk addig mindenki haza megy? – kérdezi meg Tae.

-Igen. Én megyek Seo-hoz. De a suliban mindig együtt leszünk, és Messengeren tartani fogjuk a kapcsolatot. Világos? – néz körbe mire mindenki csak bólintani tud csak.

-Akkor hajrá. Pakolni azt mindenki menjen haza. – mondja és egy emberként álltunk fel ülőhelyzetünkből és mentünk is pakolni.

Jungkook szemszög:

Nem tetszik az, hogy Yoon Gi ennyire egy morgó medve. De addig, amíg nem mond, semmit nem akarom faggatni. Mert akkor csak jobban egy hisztis picsát játszaná el ahhoz meg nekem nincsen idegzetem, mert elég sok a baj. A munka se megy túl jól, Seo élete is forog kockán, Ha Eun kiképzése is kell még. Ah... Nem is értem néha az életet minek ennyi akadály. Így is szopás az élet nem kellenek még ezek is. De arra kíváncsi lennék mit mondott neki az apja, mert eléggé morgó medve. És nem akarom, hogy ez esetleg kihasson a munkájára is. De ahogy ismerem, kifog, rá hatni szóval majd papolhatok neki, hogy figyeljen oda. Habár már most ki hat rá akkor mi lesz később? Te jó isten! Abba bele gondolni se akarok nem, hogy még átélni.

-Min gondolkodol? – öllel meg Seo mire kizökkenek a gondolataimból.

-Csak Yoon Gi-n. – sóhajtok fel mire ő csak értetlenül néz rám.

-Miért? – kérdezz, rá mire én csak felsóhajtok ismételten.

-Apja valamire megkérdte, ami nem tetszik neki, de meg kell csinálnia. – közlöm, mire ő csak felsóhajt.

-Mondott volna neki egy nemet, azt nem lenne ez. – közli, mire én csak kuncogok.

-Az apja nem az a fajta ember, aki ismeri a nem fogalmát. – nevetek mire ő csak elmosolyodik.

-Akkor meg kéne neki tanítani. Ennyi. – von vállat.

Remélem, tényleg megtudja majd neki tanítani...

A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant