Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek aki megtalálta a fanfiction-t😄😃😎!
Seo Hyeon szemszög:
Amikor befejezte Jungkook a szex-et velem vagy mi volt ez most és mindent elintézett, hogy ne kelljen vele majd később foglalkozni, befeküdt mellém én meg ráfeküdtem a mellkasára és egyből el is nyomot az álom.
Arra keltem fel, hogy valaki játszik a hajammal és belepuszil a hajamba. Elkezdtem mocorogni meg fészkelődni. Aha. Ahogy én azt gondoltam. Amikor megfordultam úgy hasított bele a derekamba a fájdalom, hogy bekönnyezett a szemem. Gyors kinyitottam és pislogással elintéztem azt, hogy ne égesse a szemem a könny.
-Jó reggelt! - hallom meg Jungkook hangját ki teljesen fel volt öltözve és szerintem le is fürdött.
-Jobbat. - morogtam és mikor felakartam ülni akkor is belehasított a fájdalom.
-Mondtam én neked, hogy elintézem azt, hogy ne tudjál mozozgni. - vigyorodott el mire én csak megforgattam a szememet.
-Jó és elárulnád azt, hogy hogy a jó istenben vagyok felöltözve? - nézek rá mire ő csak felsóhajtott.
-Mivel miután végeztünk az análissal és befeküdtem melléd egyből a mellkasomra feküdtél és elaludtál. Én meg voltam olyan jó szívű, hogy megfürdettelek és meg is mostam a hajadat. Plusz még fel is öltöztettelek. - vigyorodik el mire én inkább óvatosan visszafeküdtem az ágyra és magamra húztam a takarót.
-Köszönöm. - motyogtam a takaróba mire felnevetett.
-Most mit szégyelled magadat? - rántja le rólam a takarót mire én a kezemmel eltakarom az arcomat.
-Nem értelek... - suttogom mire csoda folytán meghallotta.
-Miért? - értetlenkedik mire én a elveszem a kezeimet az arcom elől.
-Miért vagy velem ilyen kedves? Miért vagy velem domináns vagy hogy mondjam? - és ehhez hasonló kérdésekkel bombáztam le szerencsétlent.
-Azért vagyok veled ilyen kedves mert... na jó! Ezt még én se tudom miért teszem. De egy biztos. Most már tudod mit szabad és mit nem. - vigyorodik el megint mire hozzá vágok egy párnát.
-Inkább menj el! - mondom neki mire ő értetlenül néz rám.
-Mi? - kérdezz vissza mire bennem felmegy a pumpa.
-TŰNJ LE! - üvöltöm mire ő gyorsan összeszedi a cuccait és elment.
Ahogy hallottam, hogy a bejárati ajtó csukódik úgy tört ki belőlem a sírás is. Miért kellet nekem akkor arra mennem? Miért nem tudtam elmenni akkor a másik irányba? Miért nem vagyok képes ellenkezni ha Kook hozzám ér? Miért vagyok ennyire szerencsétlen? Miért kell engem mindenkinek bántania? Miért?! És ehhez hasonló gondolatokkal sírtam magamat álomba.
Megőrjítesz Jeon Jeong Guk!
Sziasztok Csipik😃☺! Itt vagyok a következő résszel😍😁! Remélem tetszett mert akkor hagy nyomott❤🙆🏻♀️! A folytatásban találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻! Addig is legyetek jók ha tudtok😎😍😘😄🙃!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
ФанфикJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...