Yoon Gi szemszög:
A tesi órán természetesen nem bírt egy ribanc a picsáján maradni természetes ezért így gyorsan azt lezavartuk és már mentek is öltözni mert jött nekik a következő órájuk. Én megvártam Ha Eun-t és Seo-t az öltöző előtt és elkísértem őket a kémia teremhez. Ezután már mentem is vissza a fiúkhoz kik vigyorogva vártak engem.
-Na mi van a kis szerelmeddel? – kérdezi tőlem V mire én lecsaptam neki egy tockost.-Srácok baj van. – közli velünk JK mire mind felé fordultunk.
Seo szemszög:
Épp voltunk kémián és az óra közepe volt mikor hirtelen kivágódott az ajtó és JK jött be rajta.
-Elnézést a zavarásért de Seo-t meg Eun-t elrabolom. Gyertek velem kérlek. – kért meg minket mire mi már pakoltunk és ki is mentünk a teremből.
Gyors léptekkel követtük mire az udvaron találtuk magunkat. Amint a fiúkhoz értünk Ji Min elvette a táskámat és Jungkook már meg is ölelt akkora hévvel, hogy majdnem felborultam vele. Én most inkább befogtam a számat és csak annyit csináltam, hogy visszaöleltem.
-Na és mi az amiért ki kellet jönnünk óráról? – kérdezte meg Eun mire Kook el vált tőlem és mindenkivel szembe állt.-Seo-t megakarják ölni.
Ha Eun szemszög:
-HOGY MI? – akadtam ki teljesen.
-De miért? – kérdezi meg V -asszem így hívják- mire Kook csak frusztráltan kifújta a levegőt amit bent tartott a tüdejében
.-Mert a barátnőm lett és ezt nem nézik jó szemmel. – közli mire én csak fáradtan felsóhajtottam.
-És most komolyan ezért akarják megölni? – kérdezem meg tőle mire ő csak bólintott.
-De ez most miért baj? – kérdezett rá Seo mire Kook inkább nem válaszolt
-Azért mert Kook egy bandavezért és a sok nyomorék azt hisz, hogyha egy bandavezérnek van nője nem fog tudni koncentrálni. Csak, hogy nem egy olyan osztag van akinek a fejének van felesége vagy épp családja. Így nem értem miért van ez a kiakadás. – von vállat Yoon Gi.
-Értem én ezt de ehhez minek kell megölni az anyámat? – teszem fel jogosan a kérdést.
-Mert faszok azért. – közli nemes egyszerűséggel Ji Min.
-Arra magamtól is rájöttem, hogy azok. – morogja Seo mire Kook csak arcon puszilja.
-Tudom hülye ötlet de mi lenne ha Seo-t is meg Eun-t is kiképeznénk? – vetett fel egy ötletet Nam Joon.-Nem rossz ötlet. – kezdett el gondolkodni rajta a vezető.
-Én benne vagyok. – közöltem mire Kook egyből felém kapta a fejét.
-De akkor tudod, hogy mi lesz a feladatod. – közölte velem mire én csak bólintottam.
-Anyám testi és lelki épségére kell vigyáznom. – közlöm mire ő csak bólintott.
-Na és te szívem benne lennél? – kérdezte meg tőle mire Seo csak tehetetlenül állt ott.
-Szerintem elég neki az a tudat, hogy élet és halál között lebeg. – közölte Hope mire mindenki csak bólintott egyetértően.
-Erre majd később térjünk ki szerintem. Látszik rajta,hogy teljesen sokkban van. – közli Jin mire Seo csak bólint egyet.
-Jó akkor haza viszem őt. Ji Min elvállalod Eun képzését? – kérdezi meg tőle mire ő csak bólint.
-Kérlek nagyon vigyázz rá. – kérem meg rá mire Kook csak elmosolyodik.
-A szemem fényére vigyázok ne aggódj! – és ezzel sarkon fordultak és elmentek.
Csak nekem fordul fel ettől a mondattól a gyomrom?
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
FanficJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...