Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek aki megtalálta ezt a könyvet😉😄😎!
Seo Hyun szemszög:
Istenem Seo, hogy lehetsz ennyire hülye, hogy a banda vezért (gondolom én, hogy ő volt az középen) kezded strilörni?! Legszívesebben elsüllyedtem volna jó mélyre... A gondolataimból barátnőm hangja zökkentett ki.
-SEO HYUN! OI! - üvölti a bolondja mire én csak felnevetek.
-Hallak nem vagyok süket. - nevetek tovább és egy öleléssel köszöntöm legjobb barátnőmet aki most ért be.
-Jó azt hittem füledben van a füles. - kuncog fel mire én csak felnyeritek.
-Nem dehogy! Most kivételesen nem. - rázom meg a fejemet hitetlenkedve.
-Na és láttál valami érdekeset mikor beléptél? - kérdezi meg mellőlem (mert leüllt mellém a padba).
-Szerintem a suli Gangster csapatát találtam meg. - vontam vállat mire mindenki izomból felénk fordult.
-Hogy kiket láttál?! - szólal meg valamelyik fiú osztálytársunk.
-Suli Gangster csapatát. Mert? - érdeklődtem hátha megtudok róluk valamit.
-Kerüld őket ahogy csak lehet! - mondja az aki megkérdezett engem, hogy kiket láttam.
-Mert? - döntöttem oldalra a fejemet egy picit.
-Mert ők sötét ügyekben vannak benne. Gondolok itt ökésre és hasonlókra. - kezd el suttogni mire mi drága barátnőmmel Ha Eunnal egymásra néztünk.
-Egészségükre! - szólalok meg mire mindenki döbbenten néz kivéve Ha Eun -Ha ez nekik jó akkor egészségükre! Ameddig kihagynak belőle addig jó nekem. - (Aha ahogy én azt elgondoltam...) vonok vállat mire mindenkinek álla leesett.
-Még valami? - szólal meg Eun mire mindenki még mindig döbbenten előre fordulnak.
-Ez meg mi a fasz volt? - suttogja nekem Eun mire én megvonom a vállamat.
-A fene tudja. - nevetek fel mire pont belépet az osztályfőnök (gondolom ő) a terembe.
Elkezdte az órát mit én végig rajzoltam, telefonoztam vagy épp irogáltam valamit a füzetbe amit hoztam.
○ ○ ○
Ah! Mehetünk haza! Ez az! Megtudtuk mi az órarend ami ideiglenes és megkaptuk a tankönyveket. Lehet lefog szakadni a hátam mire haza érek ezzel de leszarom! Végre szabadulok! És persze jön velem Eun is. Anyum nem is bánja, ha néha így szó nélkül betoppan aminek örülök.
Pont kiléptünk az épületből mikor észre vettem a suli Gangster csapatát a bejáratnál, hogy épp cigiznek. Hát ilyen nincs... Akkor csak figyeljünk Eun arcát és leszarva őket. Pedig a vezető Jeon Jeong Guk olyan helyes... Seo mit beszélsz?! Ő szó szerint egy maffia vezér! Nem kerülhetsz a közelébe! De olyan cuki az arca annak ellenére is, hogy ilyen rideg a tekintette... Gondolataimból egyik osztálytársunk zökkent ki.
-Seo! Eun! - fut utánunk Woo Jin.
-Miben segíthetünk? - szólalunk meg egyszerre Eunnal.
-Megtudjátok adni az ideiglenes órarendet? - néz ránk kutyaszemekkel mire én csak elkuncogtam magamat.
-Persze csak menjünk ki a suliból rendesen. - közli Eun mire gyors kimentünk a kapun és már a kapu mellet elővettem a füzetemet, hogy odaadjam neki, hogy leírja az órarendet.
-Tessék itt van minden. - nyitottam ki ott ahova írtam mindent.
-Áh életmentők vagytok! - mosolyog ránk mire mi csak felnevettünk.
-Seo Hyeon! - hallom meg a nevemet mire arra fordítottam a fejemet.
-Ki szólt? - kérdezem meg mire elém állt Jeong Guk.
-Én voltam. - mosolyog rám mire mindenki megállt és ránk nézet.
-Segíthetek valamiben? - döntöttem egy picit oldara a fejemet mire ő csak komolyan és rideg tekintettel nézett.
-Jeong Guk! - szól neki valaki mire felé nézett.
-Igen? - nézet rá mire egy rózsaszín hajú fiú Jeong Guk elé állt.
-Ne mert hozzá érni. - szólal meg a fiú mire Jeong Guk csak tarkón vágja.
-Hozzám se mer érni ne aggódj. - mosolyodik el mire én csak értetlenül néztem rá barátnőmre.
-Én is így gondoltam. - néz rám amolyan "Megöllek ha hozzá érsz" fejjel s elment.
-Ha nem gond akkor én akkor mentem. Szia! - raktam el a füzetemet a táskába felvettem és már el is mentem Eunnal az oldalamon.
Egész úton ezen a kis "beszélgetésről" beszéltünk. Nem értem mi volt ez. Amiket hallottam vagy épp megtudtam valakit kérdezni mind azt mondták, hogy soha ismétlem SOHA nem szoktak másokkal beszélni, vagy testi kontaktba kerülni. Max akkor szoktak másokkal beszélni amikor valamiről vagy valakiről megakarnak tudni valamit vagy akár mindent. És félek, hogy velem is ez lesz.
Bár ne gondolkodtam volna ennyit erről...
Sziasztok Csipik😀😃! Itt is van a következő rész😁😄! Remélem tetszett mert ha igen akkor vote-olj és kommentelj🙃🙂! A folytatásban találkozunk😏😋! Addig is legyetek jók ha tudtok👋🏻👋🏻! Addig sziasztok👋🏻👋🏻! Pusy mindenkinek💛🧡💜💝💞!
ESTÁS LEYENDO
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
FanficJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...