Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek ki megtalálta a Story-mat😄😀😁!
Jungkook szemszög:
-Szeretnék veletek menni vagy veled menni Jungkook. - nyögi be Seo mire mindenki rá kapta a fejét.
-Biztos, hogy nem. - vágja rá egyből Ji Min.
-Nem. - közli Yoon Gi is mire én felsóhajtok.
-Gyerekek. De én döntöm el, hogy jön vagy nem. - nézek rájuk azzal a fejjel mikor épp megölök valakit.
-Tudjuk de ne. Túl ártatlan hozzá még. - mondja Jin mire mindenki helyeslően kezdett el bólogatni.
-Már nem annyira ártatlan mint ti azt hiszitek. - sóhajtok fel a mondat végére mire ők inkább csöndben maradtak.
-Tudjuk de akkor se. Elbaszodik neki a gyerek kora. - közli Nam Joon mire Seo felsóhajt.
-Mintha ennél jobban nem lehetne elbaszni mint amilyen most. - suttogja reménykedve (szerintem), hogy nem hallom meg de beszopta.
-Jó de ez nem biztos, hogy jót tenne a lelkednek, hogy lásd, hogy ölünk meg egy embert. - simítok az arcára mire ő belebúj a kezembe.
-De egyszer már láttam, hogy megöltetek egy embert. - nyögi be mire mindenki megdermedt.
-Hogy mi van?! - akadt ki Nam mire én felsóhajtottam -a nap folyamán már sokadjára-.
-Ja tényleg! Azóta van ez az egész. - kapcsolják fel a lámpát Ji Min-nek mire én is rájöttem, hogy tényleg látott minket embert ölni.
-Baszd meg tényleg! De ezt te most test közelből is akarod látni? - nézek rá mire ő csak bólintok egyet.
-Biztos, hogy nem! - mondja V mire én idegességemben csak magamhoz húztam Seo-t és minden erőmmel összeszorítottam.
-Áu! Ez fáj! - mondja Seo mire engedek a szorításomon.
-Még mindig én döntöm el, hogy jöhet vagy sem! - emelem meg a hangom mire a többiek összehúzták magukat.
-Tudjuk de... - kezdte el JHope mire én egy "Meghalsz ha folytatod!" fejjel néztem rá és inkább nem folytatta a mondatát.
-Jön és kész! Aki meg mer szólalni, hogy minek azt saját kezemmel ölöm meg! - nézek végig a megszeppent társaságon mire én csak egy elégedett vigyort villatok feléjük.
-Na akkor hozok neked egy ruhát addig ne mozdulj. - mondja Jin mire Seo csak bólint.
-Köszönöm. - szinte suttogva mondja mire mindenki rákapja a fejét.
-Ne nekünk köszönd hanem Jeong Guk-nak, hogy megengedi, hogy gyere. Szerintem faszság téged oda vinni de ő tudja. - ránt vállat Yoon Gi mire én olyan szinten fejen basztam magam, hogy mindenki rám nézet kérdő fejekkel.
-Ez mire volt jó? - nevet fel Ji Min mire Seon láttam, hogy már ő is kezd felbaszodni.
-Olyan hülyék vagytok komolyan mondom, hogy az már nekem fáj. - sóhajt fel Seo a mondata végére mire én csak kérdőn nézek rá -Nem ám az, hogy örülnétek annak, hogy van egy olyan lány aki elfogadja olyannak amilyen. Nem basszátok meg! Ti inkább elakarjátok szerintem azt érni, hogy eltávolodjon tőle! - néz végig a társaságon Seo mire én csak mosolyogva néztem rá.
-Esküszöm elmehetne melléd mint Queen. - nevet fel Nam Joon mire mi Hyeonnal csak összenéztünk olyan "What the fuck?" fejjel.
-What? - kérdezi meg Seo mire én majdnem felröhögtem.
-Összeilletek. Fordítok gyors. - halljuk meg Jin hangját mire mindenki felé fordult.
-Mi van a kezedben? - kérdezem meg mire leesik, hogy az mi.
Biztos, hogy ezt akarja neki odaadni?
Sziasztok Csipik😀😄! Itt is van a folytatás🤩😏! Remélem tetszett mert akkor vote-olj és kommentelj😁😀! A következő részben találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻🙂🙂!
YOU ARE READING
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
FanfictionJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...