Jungkook szemszög:
El se hiszem, hogy most ilyennek lettem fültanúja. 1. Miért ilyen Yoon Gi? 2. Miért pont a beteg szerelmemen kell levezetnie? 3. Ha meg alapból hisztis, akkor meg geci menjen ölni. Meg. Tudja mindenki, hogy nem szeretem, hogyha van vér bárhol is otthon ahol élünk. De most, hogy jobban szét nézek kelleni fog egy felújítás erre a házra...
-Jungkook? – hallom meg a nevemet mire a hang irányába fordulok, ami persze Seo-tól származik.
-Igen? – nézek rá kedvesen.
-Minden rendben van? – néz rám aggódó tekintettel.
-Persze. Minden rendben. Yoon Gi-ról már ezt nem mondható el. – nézek az említettre –Szóval. Mi bajod? – kérdezem meg mire ő fejével biccent így ezek szerint ezt nem akarja mindenki előtt megbeszélni –Viselkedj. – morgom és már is mentem Nam Joon-hoz –Nam Joon fel kéne újítani a házat. De akkor már biztonságosabbá kell tenni.
-Ezen gondolkodtam én is. Főleg, hogy most már van két új tagunk is akit az egyiket kiakarnak iktatni. – néz Seoék felé.
-Hát igen. Kell egy új biztonsági rendszer, hangszigetelés a szobákba, zárható ajtók lakáson belül, új ablakok és még sorolhatnám. – mondom mire Seo csak kuncog.
-Mi lenne, ha új lakásba költöznénk? – néz rám mire én csak elmosolyodok cukiságán.
-Agyadat kéne elköltöztetni. – morogja Yoon Gi mire én pólójánál fogva húzom el onnan egy másik szobába ami per pillanat a dolgozó szoba.
-Na jó. – zárom be itt az ajtót mert itt van zár hála az istennek –i a tököm faszom bajod van? – nézek rá semlegesen.
-Család. – mondja szűkszavúan mire én sóhajtok.
-De azon belül. – morgom.
-Apám kitalált valami faszságot, amit rám akar erőltetni. – sóhajt fel a mondata végén mire én is ugyan ezt tettem.
-De ha már bajod van ne máson vezesd már le he. Főleg ne Seon és Ha Eun. Kösz. – morgom és már ki is mentem a szobából.
Yoon Gi szemszög:
Annyira szeretek ilyenkor Jk-jel beszélni. Ő nem firtatja ha nem érzi szükségesnek. És ő legalább tartja a száját. Szóval nem kell félnem attól, hogy esetleg valakinek elmondja. Ezért is mertem egyből elmondani neki, mert 100%-san megbízok benne. Meg hát nincs kedvem általa meghalni. De annyira nem értem néha... Miért védi ennyire azt a két lányt... De még apát se értem... Minek akarja, hogy figyeljem meg Ha Eun-t? Mit akar attól a lánytól? És miért engem kér meg rá? Miért nem ő csinálja meg? Meg ha jól tudom ő egy kiváló megfigyelő. Szóval nem értem miért nekem kell megfigyelni azt a lányt. De mivel csórikám ez ellen nem tud mit tenni és nem is tud róla így meg kell csinálnom, mert különben apám ki nyír azt meg nem akarom. Meg hát, na. Azért megvan mindennek a határa is ám. Nekem is a tűrési határomnak, amit apám előszeretettel szeret felrúgni. Csak nehogy esetleg ez miatt neki essek... Habár ő ez ellen nem nagyon tudna mit tenni mivel, hogy én meg kiváló gyilkos vagyok. Innentől eléggé a halálával játszadozik nekem. De ha ő ezt mondja meg kell tennem vagy kitörne a harmadik világháború nála amit sem én sem a család nem óhajt...
Ilyenkor legszívesebben felgyújtanám magamat...
KAMU SEDANG MEMBACA
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
Fiksi PenggemarJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...