Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek ki megtalálta a story-t😃😄!
Jungkook szemszög:
Esküszöm ez a lány rosszabb mint az anyám mikor menstruált geci! Meg nem tudom most min borult ki ennyire. Tudja jól, hogy gyilkolok pénzért akkor meg min van kiakadva? Rengeteg embert öltem meg. De majd neki persze emlékezni fogok mind a nevükre meg a nemükre is. Esetleg ne ejtsek teherbe neki egy nőt? De komolyan. De egy valami nem tiszta vele kapcsolatban ami számomra se az. Mit érzek iránta... Nem tudom eldönteni mi a jó édes faszomat érzek iránta.
-Megjöttünk? - zökkent ki a rideg hangjával a gondolataimból.
-Igen meg. Egyet mondok. Ne merj nagyon elmenni mellőlem annak ellenére, hogy ismerem a fiúkat képesek egy-két dologra így sunyiban. - fordulok felé mire ő csak bólint.
Gyors odamentem az ajtóhoz és kulccsal kinyitottam azt. Kinyitottam és előre engedve a lányt mentem be utána. A fiúk meg szokásukhoz hívően bolondoztak, üvöltöztek meg ehhez hasonló dolgokat csináltak.
-Fejezzétek be de kurva gyorsan! És vendégünk van! - emelem meg a hangom mire mindenki befejezte azt amit csinált és felénk fordultak.
-Nem ezt a csajt kellett odahoznia Ji Min-nek? - kérdezte meg Jin mire csak Seo bólintott.
-De én volnék az. - sóhajtott fel mire én csak kérdőn néztem rá de leesett mi baja van.
-Még mindig az a bajod? - kérdeztem rá mire ő csak bólintott.
-De istenem! Ez is a munkánk része meg.... mindegy. - sóhajtok fel és húzom magamhoz egy ölelésre mit ő a kisebb sokkja után de viszonzott.
-Értem én, hogy ez a munkád vagy épp mikor munkátok de akkor is! Meg kurva szarul esik amit csinálsz! - bújik bele a mellkasomba mire én csak jobban magamhoz ölelem.
-Ennyire szarul esik? - kérdezek rá mire ő csak bólint -Akkor.... mi lenne ha barátok lennénk? - érdeklődöm meg mire ő a mellkasomból kibújik és felnéz rám mosolyogva.
-Rendben van. - vigyorodik el mire én is elmosolyodok.
-És akkor nem fogok több ilyen dolgot csinálni úgy, hogy nem egyezel bele. - mondom mire ő csak visszabújik a mellkasomba és egyet bólint.
-Itt meg mi a faszom történik? - hallom meg Yoon Gi hangját meg egybe egy csattanást is.
-Fogd már be és örülj annak, hogy Jeong Guk-nak lett egy barátnője. Mármint barátilag az! - hallom meg Nam Joon hangját.
-Istenem, hogy ti soha nem tudjátok akkor befogni a pofátokat amikor kellene. - sóhajt fel JHope mire meghallom, hogy V is meg Ji Min is felnevet.
-Na csönd legyen! - hallom meg Jin hangját is.
-Nem is ti lennétek ha nem kezdenétek el pofázni ilyenkor de komolyan. - sóhajtok fel mire Seo csak felkuncog.
-De hát a te bandád. És te így szereted őket. - néz fel rám ismét és kuncogja is el magát.
-Jó ez igaz. Második családom. - mosolyodok el mire ő arcon puszil.
-Eomma. Van valami kaja mert éhen halok? - próbálok nem zavarba jönni ettől a tettétől Seonak de nem nagyon jön össze mert érzem, hogy vörösödök.
-Van. De előbb munka utána zaba! - mutatja fel a mutató ujját mire Seo benyög egy olyan mondatott amit soha nem akartam volna tőle meghallani.
Ezt nem gondolja komolyan!
Sziasztok Csipik😃☺! Itt vagyok a következő résszel😍😁! Remélem tetszett mert akkor hagy nyomott❤🙆🏻♀️! A folytatásban találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻! Addig is legyetek jók ha tudtok😎😍😘😄🙃!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
ФанфикJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...