Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek ki olvassa a fanfiction-ömet❤😍!
Ha Eun szemszög:
-Kislányom ébresztő! Kezdj el készülődni nehogy elkéss! - hallom meg anyám hangját a zárt ajtó másik oldaláról.
-Rendben! - szólók ki neki és csak annyit hallok, hogy lemegy a lépcsőn.
Lassan komótosan kiszálltam az ágyamból amit azonnal meg is csináltam és ezután lépkedtem a szekrényem felé. Kinyitottam a szekrényem ajtaját, hogy kitudjam választani a mai szettemet. Kivettem egy fekete hasig érő hosszú ujjú kapucnis hozzá egy szinten fekete térdeinél és bal combomnál szaggatott nadrágot. Kivettem még hozzá bugyit, melltartó és egy fehér bokazoknit is. Be is csuktam az ajtót és felsőt meg a nadrágot le is tettem a z ágyamra. A fehérneműkkel a kezembe mentem ki az ajtón és vettem úti célként a fürdőt, hogy feltudjak frissülni és meg is tudjam mosni a hajamat. Ahogy letudtam fürödni, megtudtam mosni a hajamat és fel is frissültem töröltem magamat szárazra, a hajamat meg egy turbánba megcsináltam. Felvettem a fehérneműket amiket behoztam magammal és így léptem ki az ajtón. Visszamentem a szobámba, hogy a felsőt meg a nadrágot feltudjam venni és a hajammal tudjak foglalkozni. Amint minden ruhadarab rajtam volt egyből kibontottam a turbánt és meg is kerestem a hajszárítómat. Ahogy megtaláltam be is dugtam a konnektorba és meg is szárítottam a hajamat ami rózsaszínben pompázott. Mihelyst száraznak éreztem leállítottam és el is tettem a helyére. A sulis táskámhoz lépve minden ami a mai nap lesz arra a tanszereket bepakoltam. Az asztalomhoz lépve a hajamba tettem a hajráfomat és elkezdtem megcsinálni a sminkemet ami nem volt nagyon nehéz mert csak, alapozó, korrektor, fixáló, szemöldök, szemceruza és szempilla spirálból állt. Ahogy ezzel végeztem a hajamat megcsináltam úgy, hogy valahogy álljon is és a hátitáskámmal és a tornazsákommal a kezemben mentem le a konyhába.
-Szia anya! - köszöntem neki és a táskáimat az ajtóba gyors leraktam.
-Szia kicsim! Itt van narancslé és a szokásos vitamin amit szedsz. - mutat gáztűzhely mellett pihenő dolgokra.
-Köszi! - lépek oda és be is vettem a vitaminomat és meg is ittam az inni valómat.
-Szívesen. A mosogató mellet meg ott vannak a szendvicseid meg a napi vized is. - mondja mire én egyből elraktam a palack vizet és a két darab szendvicset.
-Köszi mindent! - pusziltam meg az arcát és ez után be is vettem egy rágót meg el is raktam 2 darab nyalókát a táskámba.
-Szívesen! Na vedd a cipődet azt indulj mert elkésel! - kuncogja el magát anyám mire én már mentem is az ajtóhoz és fel is vettem a fekete és fehér Nike-is edzőcipőmet.
-Szia anya! Majd jövök! - szólok neki és el is vetem a telefonomat, fülesemet és a lakáskulcsot amint felvettem a cipőmet és a hátamon volt a sulis táska a kezemben meg a tornazsák.
-Vigyázz magadra és szép napot kicsim! - szól ki a konyhából mire én már ki is léptem az ajtón és drága barátnőmmel találtam szembe magamat.
-Szia Seo! - ölelem meg amint elé értem.
-Szia! - ölelt vissza mire észrevettem, hogy valami nincs itt rendbe.
-Na mi a baj? És nekem ne merd azt mondani, hogy nincs mert ketté fejellek! - szólok rá mire ő csak elnevette magát. Fura érzésem van... Csak nem tudtom miért.
-Csak kérlek ha elmondom ne üvölts le kérlek! - néz rám mire én tetőtől talpig végig mértem Seo-t. Hát ma is rohadj jól felöltözött. Fekete nadrág ami olyan volt mint az enyém, a pulcsija meg ombrés magenta és babarózsaszínes volt hozzá egy fehér cipő.
-Egy biztos. Ma is minden fiú végig fog mérni téged! - közlöm vele mire ő csak felnevet.
-A fuckboy-ok nagyon nem tudnak engem meghatni. De te sem panaszkodhatsz! - mutat végig rajtam mire én csak kínosan elmosolyogtam.
-Jó na! Ez akadt először a kezembe! - néztem rá "sértődötten" mire ő csak felnevetett.
-Jól van! De akkor elmondom mi van. É egy dologra kérlek meg. Na jó kettő. Az egyik ne mond el senkinek se! A másik meg ne üvölts le please. - néz rám könyörgően mire én csak bólintottam.
-Csak mond már mi van! Megijesztesz! - közlöm vele mire ő csak felsóhajt.
-Ugye van a 7 fiú a suliban! - itt bólintok, hogy kire gondol -Na! Tegnap a banda vezére azaz Jungkook elvitt magával küldetésre és egy ilyen bandavezér találkozóra. A küldetésen én megöltem egy embert... A bandavezér találkozón meg beoltottam egy másik vezért és nekem akart jönni de Kook-nak gyorsan rögtönöznie kellet ezért azt mondta, hogy én a csaja vagyok... - fejezi be a kis monológját mire én sokkosan megálltam a járda közepén.
-Hogy mi? - volt a bő reakcióm.
-Tudom tudom most üvölteni fogsz meg lebaszni de... - nem engedtem, hogy befejezze mert a szavába vágtam.
-Te komolyan elmentél vele egy küldetésre ahol megetted azt és még ki jelentette a megbeszélésen vagy mi a faszomon, hogy te vagy neki a csaja, hogy megvédjen?! - összegeztem inkább magamnak mire ő csak lehajtotta a fejét és bólintott, hogy jól mondom a dolgokat -Ugye tudod, hogy mibe keveredtél? - kérdeztem rá mire ő csak bólintott.
-Igen tudom. És megértem ha innentől lefogsz engem szarni, hogy te ne keveredj ebbe bele. - néz rám könnyes szemmel mire én csak megrázom a fejemet és ezzel egy időben fel is sóhajtok.
-Ki mondta, hogy lefoglak innentől szarni? Mert én ezt nem mondtam neked! Meg a legjobb barátnőm vagy. Szinte a testvérem vagy. És ha már benne vagy a pácban akkor én kiállok melletted. - nézek rá mire nála eltört a mécses és sírva ölelt meg amit viszonoztam is egyből.
-Köszönöm! - köszöni meg mire én csak felkuncogtam
-Ezt nem kell megköszöni mivel ez alap! De menjünk mert elkésünk! - mondom neki mire ő elengedett és elővett egy zsepit amivel óvatosan letörölte az elkenődött szemfestékét és egyben a könnyeit.
Bolond ez a lány de én így szeretem!
Sziasztok Csipik😀😃! Itt is van a következő rész😁😄! Remélem tetszett mert ha igen akkor vote-olj és kommentelj🙃🙂! A folytatásban találkozunk😏😋! Addig is legyetek jók ha tudtok👋🏻👋🏻! Addig sziasztok👋🏻👋🏻! Pusy mindenkinek💛🧡💜💝💞!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
ФанфикJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...