Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek akik idetévedt😏❤! Innentől kezdve erősen 18+-os és erőszakos tartalmakat tartalmaz!
~Másnap~
Seo Hyun szemszög:
Annyira nem akarok iskolába menni, hogy ott van az a gyökér fasz és társai, hogy azt elmondani nem tudom. Még az ágyat sincs kedvem elhagyni nem, hogy még iskolába menjek! Gondolataimból anyám hangja zökkent ki.
-SEO! ITT VAN VALAMILYEN FIÚ! - üvölti fel mire én csak nyöszörögni tudtam.
-KI AZ JÓ ISTEN FASZA AZ?! - üvöltöm le mire benyit Jeon Jeong Guk.
-Én volnék az. - vigyorodik el mire elkerekedik a szeme.
-Te, hogy az isten verte faszába kerülsz ide?! - akadok ki és ülök fel az ágyon mire ő fölém kerekedik és ismét eldönt az ágyamon.
-Van hírszerzőm a csapatomon belül és tőle tudtam meg, hogy hol laksz. - végig az ajkaimat nézte mire én inkább belebújtam volna a párnáim közé.
-Így már értem... - suttogom magam elé mire még közelebb hajol ajkaimhoz így az arcomon éreztem a lélegzet vételét. Bizsereg tőle a bőröm.
-Szinte mindent tudok rólad. - suttogta az ajkaimra mire inkább a mellkasomba fúrta a fejét.
-Félnem kéne? - karoltam át fejét és kezdtem el birizgálni a haját.
-Lehet. - von vállat mire én csak felnevettem.
-Akkor nem. Értem én. - kuncogtam fel mire felnézett rám kis kutya szemekkel mire a szívem egy hatalmasat dobbant.
-Meg kéne téged büntetnem... - mondta mire a tányérnagyságú lett a szemem.
-HOGY MI?! -akadtam ki teljesen.
-Jól hallottad. - morogta el mire inkább visszabújt a mellkasomba.
-De... miért akarsz megbüntetni? - kezdek el pánikolni.
-Azért, ahogy írtál nekem Messengeren. - motyogta álmosan mire én csak felnevettem.
-Most kom ezért? - nevetek tovább mire ő csak értetlenül néz rám.
-A legtöbb lánynak már Niagara lenne a bugyiában,. hogy ráírtam te meg, így full lazán közlöd, hogy amúgy a hátad közepére kívánsz. - forgatja meg a szemeit mire még jobban felnevetek.
-Mert utálom ha így írnak rám. Meg amúgy is. Azt mondtad, hogy majd akkor keresel ha ki kell elégíteni. - végül is igazam van.
-Megjegyeztem. - nevet bele a mellkasomba mire anyám szó szerint beront a szobámba.
-Jung Seo Hyun! Azonnal kezdj el készülődni vagy én foglak kirugdosni az ágyból! - emeli meg a hangját anyám mire Kook csak a szokásos vérfagyasztóan nyugodt arccal fordul felé.
-Nem lehetne, hogy ma nem megy iskolába? - kérdez rá Kook mire én csak megrökönyödök.
-Nem! Azonnal kezdj el készülődni! - és bevágja maga mögött az ajtót.
-Akkor keljünk ki. - sóhajtok fel mire csak felnevet Jungkook.
-Én megágyazok. Te addig válaszd ki mit akarsz felvenni és menjél tusolni vagy mit tudom én mit szeretnél. - nevet tovább mire én csak piros arccal kikelek az ágyból és már a szekrényemhez megyek.
Ahogy megálltam a szekrény előtt egyből ki is nyitottam, hogy kiválasszam, hogy mit veszek fel. 5 perces tanakodás után egy kékes szaggatott farmernél, egy fehér lenge inget vettem ki, plusz egy piros convers cipőt. Meg kivettem bugyit és melltartót és a kiválasztott ruhákkal mentem a fürdőbe, hogy letudjak tusolni.
VOUS LISEZ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
FanfictionJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...