7.rész

704 31 19
                                    

Jó Olvasást és Szórakozást kívánok mindenkinek aki megtalálta a történetett😁😄!

Jungkook szemszög:

-A csajszi hova tűnt? - hallom meg Ji Min hangját.

-Szerintem lelépet. - vonja meg a vállát Nam Joon.

-No Shit Sherlcok! - forgatja meg a szemét Yoon Gi.

-Jungkook jól vagy? - kérdezi meg V mire én csak ott álltam.

-Jungkook... - hallom meg Jin hangját mire szégyen vagy nem szégyen sírva futottam hozzá.

-Jin... - sírva mondtam ki nevét mire ő csak átölelt.

-Örömödben sírsz? - kérdezi meg lágy hangon Hyungom.

-Annyira jobb, hogy most ezt megtette... - suttogom mire ő csak felnevet.

-Akkor megkönnyebbültél? - redvest meg is kérdezte.

-Igen... És az gáz ha kell nekem még ez az öröm? - nézek fel rá mire ő csak elneveti magát.

-Nem az. Csak ne ma mert szerintem megfojtana téged. - kuncog fel V mire én csak megforgattam a szememet.

-Nyilván! Szegénynek mély torkoznia kellet így fáj szerintem neki a torka... Plusz szó szerint a nyelőcsövére élveztem így muszáj volt neki lenyelnie az élvezetemet. - kuncogtam fel mire mindenki csak megrökönyödött.

-Nem vagy semmi Jeon Jeong Guk! - nevet fel Nam mire én csak meghajolók.

-Köszönöm Nam Joon. Ji Min... A fenéket! V! - nézek az említettre mire ő csak rám nézett -Te fogsz figyelni rá napi 12 órában! - közlöm mire ő csak bólint.

-Jó de a másik 12 órában ki fog rá vigyázni? - érdeklődik Ho Seok.

-Én. - közlöm nemes egyszerűséggel.

-Akkor mentem figyelni a csajszit. - vigyorodik el Tae és már el is ment.

-Jó ötlet volt ez, hogy rábíztam Seo Hyeont? - kérdezem meg a többiektől mire mindenki felnevetett.

-Egy biztos! Felírom a naptárba azt, hogy kedves vagy és sírtál. - röhög fel Yoon Gi

-Adom! - nevet tovább Nam Joon.

-Na induljunk és figyeljünk Seot! - csapom össze a tenyeremet mire mindenki megindult.

-És visszatért a szokásos Jeong Guk. - sóhajtottak fel egyszerre.

-Itt vagyok és hallom! - morogtam orrom alatt mire ők csak felnevettek.

-Tudjuk! - nevet tovább Jin.

-Inkább nézzük Seot! - morogtam mire ők is keresni kezdték.

-Én nem találom se az Alient se Seot. - von vállat Ji Min és elment. (Szerintem cigizni).

-Ji Minnek meg mi a baja? - kérdezi meg értetlenül Jin mire én csak felnevetek.

-Szerintem az, hogy Seo kiosztotta. - nevetek tovább mire a fél lány csapata az iskolából körénk gyűlt.

-Ja! Az nekem se tetszene. - von vállat Yoon Gi mire ő csak tovább kereste Seot.

-JEON KIBASZOT GYÖKÉR JEONG GUK! - üvölti valaki a nevemet mire én csak rosszalló tekintettel néztem a hang forrásába

-Igen? - néztem rá a szokásos tekintetemmel.

-Mi a faszt képzelsz magadról?! Mi az, hogy megsiratsz egy lányt?! Eszednél vagy ember?! - üvölti a pofámba mire Ji Min hátulról megakarta fogni de én leintettem, hogy hagyja.

-Kit sirattam meg? - értetlenkedtem mire Seo futott a barátnőjéhez sírva.

-Eun... - kezdett el sírni még jobban mire a szívem összeszorult.

-Látod baszd meg mit tettél?! - üvölt még mindig mire a legtöbb lány már rég megölte szemmel a lányt.

-Hogy is hívnak? - kérdeztem meg tök nyugodtan pedig belül már rég zokogtam. Csak nem tudom miért.

-Szopás süketít. - jelenti ki és Soeval az oldalán meg még egy sráccal elindultak kifelé.

-Hol van V? - kérdezem meg a lányokat mire az említett megjelent.

-Itt vagyok! - hallom meg a hátam mögül mire a lányok csak felvisítottak.

-Menj utánuk és mond Seonak, hogy délután átmegyek hozzá. - súgom a fülébe mire már el is tűnt. A lányok meg persze tovább sipákoltak.

Én azt hiszem, hogy ma délután is lesz egy kis akciója a lánynak ott lent.

Sziasztok Csipik😃☺! Itt vagyok a következő résszel😍😁! Remélem tetszett mert akkor hagy nyomott❤🙆🏻‍♀️! A folytatásban találkozunk sziasztok👋🏻👋🏻! Addig is legyetek jók ha tudtok😎😍😘😄🙃!  

A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)Место, где живут истории. Откройте их для себя