Yoon Gi szemszög:
Sóhajtva álltam neki a pakolásnak. Nem értem komolyan mondom. Ennél egy elbaszottabb tervrajzot, mint az nem is lehetett volna összehozni. Meg minek gyerekszoba?! Nem mostanában kell az a gyerek. Meglehet, hogy a csapat készen állna rá, de a két lány nem hiszem, hogy készen állna egy gyerekre, akire figyelni kell, törődni kell és még sok mindent. Meg őszintén. A pincét is minek átalakítani. Vagy le akarja rombolni a házat és újraépíteni az alapjaitól? Mert akkor már értem a logikáját a tervrajznak. De ha nem így lesz, akkor nincs semmi értelme nagyon. De legalább azt tudom, hogy kivel akarja ezt megcsináltatni. Egy olyan céggel, akik felénk nagy a tartózása és nem megöltük őket, hanem ha ilyen lesz –mint ez a felújítás- akkor ledolgozzák azt a pénzösszeget. Sőt szerintem, ha nagyon szép, akkor lehet, kapnak és érte pénzt. De ez szerintem Seo-tól és Ha Eun-tól fog függeni. De a másik, amit nem értek az azt, hogy apám honnan ismeri Ha Eun-t? És miért nekem kell őt stalkolnom –figyelnem-, amikor ő is simán meg tudná ezt csinálni? Ezt nem értem még. Minek engem ezzel a faszsággal fárasztani? De most úgy őszintén. Ha nekem ott a meló és az iskola minek nekem plusz munka? Nem azzal van a baj, hogy esetleg túl sokat dolgozok, mert nem arról van szó csak egyszerűen nem akarok állandóan dolgozni szinte 0-24-ben. Mert annak sincsen sok értelme.
-Yoon Gi elkészültél? - hallom meg Seo hangját.
-Nem még nem. - sóhajtok egyet mire ő kérdőn néz rám.
-Apád miatt aggódsz? - tapint rá a lényegre.
-Igen. De ebből maradj ki. Nem a te dolgod. - morgom mire látom mögötte JK-t vérszemet kapva.
-Yoon Gi... - szólal meg Kookie dörmögő hangján.
-Mondj el magadban vagy száz imát. - suttogja nekem Seo mire én bólintok és már motyorgom is magamban.
-Hogy mert ilyen hangon beszélni vele? - idegességében lehet látni, hogy az erei kidagadnak a nyakán.
-Hát ő.... - én és az értelmes válaszaim.
-Remélem, hogy... - nem tudta befejezni mert Seo adott neki egy tockost.
-Ne most öld meg. Van elég dolga halála előtt. Meg vannak olyan emberek akik meg téged nyuvasztanának meg, ha megölnéd őt. - vállat vonva megy ki a szobából.
-Nem semmi az asszonyod. - döbbenetemben csak ennyi jött ki belőlem.
-Inkább pakolj és ne gondolkodj ennyit az apádon.Ráncos öregember leszel. - nevetve kimegy ő is mire én csak sóhajtva és mosolyogva folytatom a pakolást.
Milyen igazuk van....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A szerelem sötét árnyoldala 18+ (BTS JUNGKOOK F.F)
ФанфикJung Seo Hyeon egy 15 éves lány ki még csak most lépet be a középiskolai életbe. De ahogy belépet a felsőbb iskolai életbe az eddig nyugodt élete a feje tetejére áll egy Jeon Jeong Guk nevű fiú és csapata miatt. FIGYELEM: -Heteró Fanfiction! -Erősen...