Tady se někdo jen letmo zamyslí a už je tu. Antony Stark, ten egoista namyšlený, kterého Loki tak nenáviděl. Hleděl na něj opovrženě. On se nad jeho pohledem, ale jen uchechtl a vlezl k němu do cely. Jeden ho zabíjel pohledem a druhý se nad tím pousmíval.
Loki mlčel a poslouchal ticho, které po chvíli přerušil Stark. Jednu společnou věc, ale měli. Oba jsou inteligentí, jenže Loki jím opovrhuje.,, Proč jsi se vrátil?" Sedl si kousek od něj Stark s otázkami na duši. Na jeho vyřčenou otázku, ale bylo ticho.
Jak moc mu chtěl zavrčet do ksichtu. Jeho prokletí mu to, ale neschvalovalo. Proto radši sklopil pohled ke svým prstům. Tony nad ním jen protočil oči a sedl si před něj na podlahu.,, Budeš aspoň kývat hlavou. Něco z tebe musím dostat" konečně se mu dostalo odpovědi z druhé strany. Nic jiného Lokimu nezbývalo, jinak by jsem poslali určitě toho pitomce jménem Thor. To už radši Starka než toho idiota.
Poslouchal jeho otázky velice pečlivě. Asi už chápal jeho menší podvědomí. Stark byl jediná dobrá možnost. Nenáviděl ho, ale jeho hlas jej uklidňoval z nějakého důvodu. Kýval tedy taky velice pečlivě, ale jeho poslední otázka jej zarazila.,, Jsi proklet, že nemůžeš mluvit?" Záludná otázka to jest, ale přesná.
Nenápadně přikývl. Nevěděl zda-li je dobré mu říkat pravdu. Zajisté mohl mu lhát, ale něco v něm řeklo prosté ne. Tony to kývnutí viděl. Dál už se neptal. Pochopil jeho prokletí. Pokud promluví na někoho z Avengers či Shieldu tak bude s ním nějak spojen.
Pohlédl Lokimu do očí a uviděl v nich strach. Chápal to. Všichni z něčeho mají strach , i někdo jako je Loki.,, Dám ti chvíli, aby jsi se rozmyslel " a s tou větou odešel z cely. Lokiho ani nenapadlo, že mu to dojde.
Loki už byl, ale rozhodnut koho si vybere. Stejně čekal ještě dvě hodiny než za ním přišel zpět Stark.,,Rozhodnut?" Optal se a koukl na Boha. Ten místo přikývnutí odpověděl ,, Vybral jsem s tebe" stoupne si.
Tonyho to zašimrá příjemně v podbříšku, že si vybral jeho. Hned to, ale hodí za hlavu a přikývne ,,Trochu jsem to i čekal" ukáže mu kudy jít a Loki za ním poslušně začne cupitat. Uchechtnul se nad jeho výrazem ,,Já tě mučit nebudu". Loki to jeho uchechtnutí vzal jako urážku a trochu ho to naštvalo. Po cestě se uklidnila tak šli vedle sebe mlčky.
Když dojdou k ostatním tak se rozprostí po celé místnosti ticho. Oba muži na sbe pohlédnou a pokrčí nad tím rameny. Tony se rozejde ke svému místu a Loki si stoupne vedle něj.,,Starku co to má znamenat?!" Zakřičí po celé místnosti Fury, kterého to vytočilo. Co si to dovoluje vůbec odvádět zloducha z cely.
,, Hned se neježte... Loki je od teď se mnou nějak spojen?" pohledne na jmenovanou osobu.,,Jsem něco jako tvoje služka" odpoví mu na to Loki. Fury naštvaně pohlédl na oba muže a svých okem je propaloval.,, To chci vysvětlit od obou a jestli se vy pokusíte lhát Loki tak vás nechám zhynout v cele bez jakéhokoli přísunu potravy či vody" a tak Loki začal vše vysvětlovat.
---------------------------------
Tak a jsem tu s další
kapitolou.
Doufám, že se vám líbí
a zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]
FanfictionŘíkali ať se s ním nesbližuje, ale on na to nedával takový důraz. Říkali ať se k němu netiskne, ale on si z toho dělal srandu. Říkal ať se ho nedotýká, ale on se dotkl. Věděl, že je to špatné, jenže touha jej přemohla. Tonyho touha byla o mnoho větš...