Vysvětlení

575 38 1
                                    

,,U toho, proč jsem to venku udělal?" Zasyčel nepříčetně, ale nechal  menšího muže se ptát. Odtáhl od sebe talíř a své ruce, zamotané do sebe, si položil na stůl.,,Poslouchám tvé otázky Starku?" Tony na něj pohlédl. On to myslel doopravdy, pomyslel si v duchu. Nakonec tedy spolkl poslední sousto.,,Takže... Proč si se nechal chytit?" Začne lehčí otázkou, protože viděl ten záznam, když se Loki na Zemi podíval poprvé v NASA. Byl hodně vyčerpaný a ty kruhy pod očima mu říkali, že nespal dobrý týden minimálně.

,,Kdybych utekl měl bych ještě horší trest než být jenom s tebou tady" Odpověděl na první, u které se musel zašklebit.,,Moc vtipné... Kvůli čemu jsi to uděla-" Protočil oči, al ani otázku nedopověděl. Loki věděl na co se chce zeptat.,,Všechno je jen kvůli Thorovi. Tahle otázka ti mohla dojít" Odsekl s prázdným výrazem v jeho tváři.,,To mi došlo" Šeptal slova snad jenom sobě.,,Ne, zajímá mě proč jsi to dělal? Co ti Thor provedl, aby jsi mohl napáchat tohle?" Z této otázky si Loki vyvodil, že Stark ho jen využívá kvůli tomu se mu zase začalo bolestně uzavírat srdce, avšak obličejová grimasa zůstávala bez emocí, které mu v hlavě teď dělali zmatek.

Podíval se na něj nepříčetně.,,Štveš mě Starku" Sykl si spíše pro sebe, ale on to prostě slyšet musel.,,Já štvu všechny" Protočil nad ním oči.,,Když jsme s Thorem byli malý vždy musel být on ten vítěz, když nebyl ztropil scénu. Postupem stárnutí jsem začal být jako stín. Chodil jsem k lidem, ale oni se vždy ptali na Thora a já je nezajímal. Před rokem jsem si to však uvědomil, a proto Thor byl vyslán jsem na Midgard, aby se přiučil. Já jsem zase zjistil, proč mě nikdo neměl rád. Jsem Jotun, takže jsem byl vyvrhel až na mojí matku s Thorem. Ať si to uvědomil nebo ne, snažil jsem se zničit tam kam už jsem nikdy nechtěl zpět. A kvůli němu jsem teď tady a vylívám si ti tu své chabé srdéčko" Poslední větu řekne pobaveně.

Tonyho, avšak trápila jedna otázka, kterou nechtěl vyslovit, ale musel. Chtěl na ní znát odpověď. Když od sebe dával skleničku jako by se v něm všechno zatemnilo a nebylo mu vidět do očí.,,Loki teď popravdě. Co jsi všechno zažil než si se objevil zde? Kdo ti to provedl?" Hned jak to Stark vyslovit Lokiho zamrazilo v zádech, ale musel mu to říct. Pohlédl na své ruce.,,Thanos" V tu chvíli mu v hlavě proběhlo vše, co mu udělal, řekl a co chce udělat s Avengers plus jeho celým světem.

-------------------------

Další kapitola zde a
zase jednou aktivní já XD
Doufám, že se vám líbí
Mina-san a zase příště.

Vaše Natysanka😊

Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat