,,Loki?!" zakřičel Tony po celém bytě, když vyjel výtahem z laboratoře. Vešel dovnitř sundavajíc si rukavice.,,Nemusíš křičet," ozval se Lokiho klidný hlas z bílé pohovky, kde si hověl a četl si knihu.,,Díky za dnešek pro info," Loki nad tím jen kývl. Přeci jen mu neřekne, že to čekal a chtěl mu udělat radost. To by jeho ego umřelo hanbou.
,,A proto tě vezmu dnes ven ze Stark Toweru ať tu stále nesedíme jako dvě špekyny," ušklíbl se Stark a odešel vykonat svojí sprchu. Loki byl překvapen Tonyho náhlou, ochotou? I tak by se to dalo nazvat.
Loki nevěděl, co má za plán, ale trochu byl pobaven, když vypadal Tony jako normální občan New Yorku. Sice trochu jako teenager, ale to mu nijak nevadilo. Slušelo mu to i, avšak to si nedokázal dovolit říci nahlas. Jen se na něj podíval s menším úšklebkem.
,,Takže... Kam, že to jdeme?" optal se zvědavě Loki, když šli po ulici jako by nepatřili mezi ty superhrdiny, nebo antihrdiny.,,Zvu tě na kafe, protože jsem si všiml, když jsem si šel pro skotskou, jak nadáváš na kávovar jako na člověka, který se ti nechce podmanit," přirovnal Tony dnešní Lokiho zábavu.
Nad tím se Loki jen podíval dopředu. Stark to viděl. Takovou potupu teď cítil ve svém nitru.,,Nemohu za to, že nefungoval," začal se rychle bránit. Z Tonyho pohledu to bylo roztomilé. Nemyslel si, jaký Loki je teď, že bude. Ale líbila se mu jeho hravost. A to velmi moc.,,Nefungoval potom, co jsi ho rozbil Loki," zasmál se Tony.
Smát se přestal až když uviděl Lokiho potupený obličej. Jen se nepřestal usmívat.,,Promiň. Tak za tohle ti koupím i ke kafi croissant, platí?" začal znovu konverzaci Tony po dlouhém trapném ticho, co mezi nimi panovalo.,,Co je to croissant?" podíval se na něj Loki se zájmem, protože to znělo velice dobře. Tony se jen pro sebe usmál. Opravdu se mu začal líbit, když byl sám sebou.,,Uvidíš," zahlásil a s tím otevřel Lokimu dveře.,,Dáma první,",,Já ti dám dámu!" křikl Loki. Tony se jen zasmál a hned za Lokim vešel do jeho oblíbeného Caffé.
-----------------------------
Nová kapča zde!
Delší dnes aspoň o 50 slov!
Tak co myslíte?
Řekne mu jednou Tony své
pocity? A přijme je vůbec Loki?
Nebo ho odkopne?
To se dozvíte v dalších kapitolách.
Doufám, že se líbí a
zase příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]
FanfictionŘíkali ať se s ním nesbližuje, ale on na to nedával takový důraz. Říkali ať se k němu netiskne, ale on si z toho dělal srandu. Říkal ať se ho nedotýká, ale on se dotkl. Věděl, že je to špatné, jenže touha jej přemohla. Tonyho touha byla o mnoho větš...