Natasha na scéně

589 48 6
                                    

Loki se tam podíval. Hned se zamračil. Přestal jíst to dobré jídlo, i když chtěl dál. Opravdu měl hlad. Stála tam jediná žena ze všech Avengers. Nám známá jako Natasha Romanoff. Bůh chaosu jí bral jako děvku, co skáče, když bezoký řekne. Neměl jí vůbec rád. Hlavně to ona přišla na ten plán s Hulkem.

Když otevřela dveře ucítil letmý vánek z venku. Byl letní teplý den tak se ani nedivil, že je ona žena v tílku a krátkých... Ani nevěděl, co to vlastně má na sobě, ale zkoumat to též nepotřeboval. Jeho rty v tuto chvíli obývala nenávist. Koukal na ní a očima v duchu do ní zapíchával několik dýk. 

Tony se nejdříve podíval na zamračeného Lokiho a poté až na Natashu.,,Jaké milé překvapení" Sarkasticky nahodil k ní. Konečně mu Loki začal něco říkat o jeho minulosti. Zase mu všechno zhatila.,,Taky tě ráda vidím Starku" Zašvitořila k němu zase ona.

Loki je jen s malým zájmem sledoval.,,Přišla jsem se jen podívat jestli jste se už nepozabíjeli a jak vidím tak ne" Přejela pohledy po obou klidných mužích. Jen kývla ještě k Starkovi.,,Tak ať to tak zůstane" Zavře dveře a zase odletí.,,Ta se tu tedy zdržela" Prolomil ticho Loki, ale byl rád, že ta ufňukaná děvka odletěla. Tony se jen nad ním uchechtl a otočil se na něj.,,To je prostě ona, takže u čeho jsme to skončili?"

----------------------------

Ano i zde se dočkáte dalšího
pokračování. XD
Omlouvám se, že jsem zde nic
nepsala, protože mám nápady teď
jen na Endgame.
A chci se zeptat, chtěli byste napsat
nějaký Stony? Jestli ano napište
mi do komentáře ano a pokud
vás bude dostatečně napíšu vám jí.
Doufám, že se kapitola líbila a
zase příště Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat