Kolem rána se od něj Loki odtáhnul.,,Omlouvám se Starku," koukne na jeho mokré černé tílko. Přijde mu to hrozně trapné, že brečel na hrudi smrtelníka, ale minulost změnit nemůže.,,Hlavnější je zda-li už je to v pořádku. Tílko se jen vypere a je v pořádku," uchechtne se nad Lokiho růžovýma tvářema. Roztomilý, pomyslí si v duchu Tony.
Bůh vstane z jeho dosavadní postele a odejde sám do koupelny si opláchnout svůj růžový obličej, který zavinila osoba v druhé místnosti. Podívá se na sebe do zrcadla.,,Chovám se tak sentimentálně," zašeptá si pod nos. Opláchne si svůj obličej. Připadá si jako dítě, co čeká na zázrak a přitom se nikdy nestane.
Tony si povzdechne nad Lokiho chováním. Vadí mu, že chvíli je v pořádku, a pak se zase naštve a chová se jako by se nikdy nic nedělo. Pohlédne ke dveřím koupelny. Začne si i pomalu uvědomovat, co se právě stalo. Loki se mu poprvé otevřeně rozbrečel na rameni. Vlastně mu ukázal ve své podstatě slabinu. Tou byl Thanos. Sám nechtěl spát, protože teď, když ví, že ten tvor dělá Lokimu noční můry tak je dělá i jemu samotnému.
Zatímco Tony si uvědomoval tyto fakta, Loki si uvědomoval, co za kravinu to teď udělal. Otevřel tu pokladnici, kam se nedostane nikdo kromě jeho matky. V tu chvíli se začal bát další věci. Jeho pocity se ukážou na povrch a bude bez obrany. Bez svého brnění, které ho chrání před zrádci. Když naposledy otevřel svojí pokladnici, stvořily se z toho dvě děti. Žena jej pak začala nenávidět po narození dětí. Zradila ho a nechala na pospas Odinovi, který Lokiho za, on netušící, zradu Asgardu, nechal poslat do mrzkých věznic, kde na něj lili jakékoliv jedy. Nechce, aby se minulost opakovala.
Zamračí se na svůj odraz v zrcadle. Začne v duchu uzavírat všechny emoce, co se dostali rychle na povrch, zpět do své pokladnice, která se nazývá srdce. Vyjde z koupelny zpět do pokoje. Všimne si Starka, jak nepřítomně hledí na sklo. Proč je tak těžké mít u něho pocity uzavřené, pomyslí si v duhu a jen na něj kouká. Tony nekoukal na sklo, ale za sklo. Koukal, jak padaly sněhové vločky, které se na okenním skle rozplynou na kapky vody. Vytváří tím nádhernou atmosféru. Bohužel ne pro tyto dva muže, kteří v sobě dusí své pocity k druhému. Avšak ať si to jeden už dopustil, druhý to dál dusí a snaží se pocity schovávat za jeho kamennou masku.
------------------------
Tak další kapitola na světě!
Co myslíte, že Tony s Lokim
udělají teď? Snad Loki začne
Tonymu věřit.
Doufám, že se líbí a zase
příště Mina-san.Vaše Natysanka 😊
ČTEŠ
Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]
FanfictionŘíkali ať se s ním nesbližuje, ale on na to nedával takový důraz. Říkali ať se k němu netiskne, ale on si z toho dělal srandu. Říkal ať se ho nedotýká, ale on se dotkl. Věděl, že je to špatné, jenže touha jej přemohla. Tonyho touha byla o mnoho větš...