Ráno dělali, že se nic v noci mezi nimi neudálo. Stále se nenáviděli, ale to, co se stalo něco je mezi nimi víc vázalo. Oba měli divný pocit v hrudi, ale nevšímali si toho. Na co? Prostě je to určitě kvůli tomu prokletí. Na tom se spolu shodli.
Tony si dělal kafe jako každé ráno. Najednou se v místnosti objevil Loki s nepřítomným pohledem. Proto se jen neptal, zda-li chce a udělal mu jej rovnou.,, Tady. " Podá mu kafe.,, Aby jsi se probral " Dodá, když si jej od něj vezme Bůh. Neřekl ani slovo jen kývl. Tony si jej pak už nevšímal, ale s ním za prdelí šel do pracovny. Ukázal mu, kde si může dělat, co chce na počítači.
Každý si dělal, co chtěl. Midgarďan si opravoval nebo dělal nové obleky a Bůh hrát onlinovky. Ani jeden si sebe nevšímal. Měli tam i klidnou hudbu, kterou tam pustil Jarvis, Starkův přítel. Jak jej sám nazýval. Vyhovovalo jim to. Skoro ticho a jen menší rachot ze strany Tonyho.
Loki stále, ale sám se přesvědčoval, že vybral špatně. Ano i Bohové dělají chyby, ale tohle byla podle něj ta největší chyba, co kdy udělal. Po chvíli jej to přestalo bavit a tak pohlédl na Starkovo záda. Sice nevěděl, proč si vybral jeho, ale neměl na výběr. Teď to vypadalo, že bude i klid na nějaký ty tři dny. Jenže stále tam bylo slovíčko "vypadalo".
Muž si jej nevšímal a věnoval se své práci. V tuto chvíli existoval jen on a jeho obleky. Ale přemýšlel nad Bohovo rozhodnutím též. Oba netušili jeho výběr. Proč zrovna toho otravného, egoistického smrtelníka. Bylo to otravné přemýšlet nad tímto, ale aspoň se na chvíli Loki uspokojí s odpovědí, netuším.
Jedno pozitivum tam je. Ač si to neuvědomovali, něco k sobě začali pociťovat. A ne, není to ta kletba. Ani Loki, ani Tony. Jediné, co tak Bůh cítil byla menší náklonnost k tomuto smrtelníkovi. V tu chvíli si, ale něco uvědomil, když pohlédl na záda Anthonyho. Proč sentiment?!
----------------------------
Tak další kapitola na světě.
Jo aspoň jednu z těch tří knížek
otevřu a doufám, že se líbí kapča.Zpět vaše Natysanka😊
ČTEŠ
Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]
FanfictionŘíkali ať se s ním nesbližuje, ale on na to nedával takový důraz. Říkali ať se k němu netiskne, ale on si z toho dělal srandu. Říkal ať se ho nedotýká, ale on se dotkl. Věděl, že je to špatné, jenže touha jej přemohla. Tonyho touha byla o mnoho větš...