Tahle je tvoje

739 64 4
                                    

Byl na něj nasraný. To mu to nemohl říct už dříve! Myslel, že jej uškrtí. Jak moc to chtěl v tuto chvíli udělat. Bohužel by jej uškrtil pak Thor. Proto na něj koukal hrozně a stál při svém baru, kde si naléval svojí milovanou whisky. Loki se chtěl nejradši odstřelit nad předchozí myšlenkou. Nechápal, jak si mohl myslet, že Stark je dobrá volba.

Oba se zabíjely pohledy. Až nakonec Tony svým pohledem uhnul do sklenky. Vadilo mu to už, jak se jej Loki snaží tím pohledem vážně zabít. Položil svojí whisky a šel k němu.
,, Ukážu ti to tu " Skoro neslyšně špitnul, jako by se bál.

Rozešel se k první místnosti, kterou mu představil jako koupelnu. Následovali jej i ostatní místnosti. Došel až do jeho pokoje a tam mu ukázal vše, i koupelnu spojenou s jeho pokojem. Nekoukal na něj, ale i tak věděl, že přemýšlí.

Po chvíli se na něj nakonec podíval.,,Jsi v pořádku?" Optal se jej.
Probudil jej tím z jeho myšlenek.
,, Jistě, proč bych neměl?" Kývl k němu. Trochu jej to překvapilo, že se ptá, zda-li je v pořádku. Nikdo se jej neptal.

Loki byl, ale unaven, takže se musel zeptat.,, Kde budu spát ",, Vedle mě" Hned mu odpověděl.,, Jest to pravda, dobrá " Sednul si na postel, pousmál se nad měkkostí jeho postele. Chtělo se mu vážně spát.,, Tahle je tvoje " Ukázal na druhou stranu postele.

Jen protočil oči a sedl si tedy na druhou stranu. Chvíli koukal na zem, až se svlékl do tuniky. Lehl si do postele pod peřinu. A ani Tony neřekl 'co' už Loki spal jako dudek.

Tony jej tedy nechal spát. Odešel z pokoje, který ještě zamknul. Došel pro skotskou, se kterou si poté sedl k televizi a koukal na zprávy. Nezajímali jej nikdy, ale věci se mění. Například jako jeho život, který není už jen jeho život. Život s Lokim pro něj nebude určitě jako básnička, ale dokáže to přetrpět s ním.

---------------------------

Tak další kapitola
a zase příští týden
Mina-san.

Vaše Natysanka 😊

Nikdy neodcházej - [Frostiron] [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat