Eleanor sarsıldı.Arkadaşı ona İSYAN için çalıştığını söylüyordu.En yakın arkadaşı daha önce İSYANlaydı.İSYAN kendi adamını bile labirente göndermişti.Bunu ona yapan bize neler yapar diye düşündü.Caroline'ın korktuğunu görüyordu.Arkadaşına yaklaştı ve ona sarıldı.
"Sen artık o kişi değilsin Caroline."
"Bunu yapanlara nasıl yardım ettim aklım almıyor.Ben kötü biriyim Eleanor,benden uzak dur!"Caroline onu itti.Caroline'ın gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.Eleanor ona yaklaştı,omuzlarından tutup onu sarstı.
"Bana bak!Caroline bana bak!Şimdi beni iyi dinle ne yaptıysan artık bir önemi kalmadı.Şu an burda bizimle labirenttesin ve burdan çıkmamız lazım. İSYAN'ın yaptığı bir plan falan var mı hatırlıyor musun?Bizim bilmediğimiz bir şey."Caroline ağlamayı kesti ve düşünmeye,hafızasını zorlamaya başladı.
"Eleanor burdan bir an önce çıkmamız lazım."
"Caroline ne oldu,ne hatırladın?"
"İSYAN için önemli üç denek daha labirente geldi.Hepimizin telepati yeteneği var değil mi?Bu bizi biraz farklı yapar."
"Ne demek istiyorsun?"
"Demek istiyorum ki labirent deneyleri bitmek üzere."
"Nasıl yani?"
"İç karışıklıklar başlıyor.Kayrandan çıkmamız lazım."
"Ne?"O sırada dışarıdan bir çığlık geldi Coroline revirden çıktı.Eleanor arkasından çıktı."Aman Tanrım!"Bir kayranlı yanıyordu.Eleanor çeşmeye yöneldi tasa su doldurdu tam çocuğun üzerine atacakken biri karşısına çıktı."Hayır!Senide yakarım!"Eleanor elindeki kovayı Kayranlıyı yakanın üzerine döktü ve metal tası çocuğun kafasına sert bir şekilde geçirdi.Çocuk yere yığıldı,kafası kanıyordu.Eleanor hızlıca tasa tekrardan su doldurdu ve yanan Kayranlının üzerine attı.Kayranlı kendini yere attı.Eleanor onun yanına eğildi.Çocuk tanınmıyordu her yeri yanmıştı.Eleanorun gözlerinden yaşlar süzüldü."T-t-teşe-k-kürler.B-b'ben Clint."Eleanor elini ağzına koydu ve hıçkırdı."Merhaba Clint."
Eleanor omzunda bir el hissetti kafasını kaldırdığında bu kişinin Thomas olduğunu farketti."Labirente girmemiz lazım!"Thomas Eleanoru kollarından tutup ayağa kaldırdı."Hadi Eleanor,kendine gel!"Eleanor arkalarındaki karışıklılığa baktı,kayran alevler içindeydi.Her köşesinde izdiham vardı.Kendini sarstı ve labirentin kapısına baktı dostları orada kendisini ve Thomas'ı bekliyorlardı.Eleanor yanlarına koştu."Hazır mıyız?"Kafalarını salladılar ve labirentin derinliklerine doğru koştular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABİRENT
FanficTam kurtulduklarını sandıkları anda İSYAN'ın hala enselerinde olduğunu farkedecekler...Eleanor ve dostlarıyla harika macerelara sürükleneceksiniz. Kendinizi bu kitaba ait hissedeceksiniz. James Dashner'ın yazdığı Labirent Serisini kendime göre kurgu...