"Uyanın bakalım sizi uykucular."Dedi ince bir ses.Eleanor başını kaldırdı,gözlerini ovuşturdu."Sıkı tutunun,iniş yapıyoruz!"Diye bağırdı Pilot.Iniş sırasında Gally koltuktan düşmüştü.Hemde yüz üstü.Kayranlılar gülmeye başladı."İyi misin?"Dedi Abigail.Gally sinirlendi ayağa kalktı."Bir şeyim yok."Kayranlılardan bazıları hala gülüyordu.
"Çok mu komik?!"
"Sakin ol delikanlı."Dedi bir adam ve Gally'nin sırtına hafifçe vurdu.Adam bir tuşa bastı ve kapılar açıldı.Kayranlılar ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerlediler.Önce o adam indi ve ardındanda diğerleri.Indiklerinde karşılarına çadırlar ve bir sürü insan çıktı.
"Burası..."
"Burada bir topluluk oluşturmaya çalıştık,Eleanor."Dedi bir genç kız.
"Adımı nerden biliyorsun?"
"Adını bilmemek mümkün değil."Eleanor bu tarz konuşmalardan hoşlanmıyordu.Kendisinin o kadarda önemsenecek birisi olduğunu düşünmüyordu.Aksine değersiz ve bencil biri olduğunu düşünüyordu.
Kız ona yaklaştı ve elini uzattı.
"Ben Brenda."Kızın eline baktı ve ardından kızın elini sıktı."Bende Eleanor.Zaten bunu biliyorsun değil mi?"Dedi kulağa pek tanıdık gelmeyen bir ses tonunda."Eğer tanışmanız bittiyse gitsek iyi olur."Dedi Eric.Eleanor elini kızın elinden çekti.
Ericin önderliğinde etrafta dolaşmaya başladılar.
"Nereye gidiyoruz?"Dedi Minho.
"Toplantı bölgesine."Dedi Eric.
"Orada ne yapacağız?"
"Toplantı."Minho gözlerini devirdi.
Bir süre daha yürüdükten sonra bir çadırın önünde durdular.Eric çadırı açtı ve içeri girdi ardındanda bir kaç tanımadıkları insan ve Kayranlılar girdi.Uçaktaki herkes yoktu.Farketmedikleri bir anda tüymüşlerdi.
Eric masanın üzerine oturdu ve ellerini önünde birleştirdi.
"Abigail nerede?"
"Dinleniyor Thomas,en kısa zamanda aramıza döneceğine eminim.Siz o konuda endişelenmeyin,endişeleneceğiniz çok daha önemli bir konu varken."
"Laf cambazlığı yapma."Dedi Newt."Bize neler olduğunu anlat.Her şeyi anlat."Eric dudaklarını büzdü.
"Sizi çocukluğunuzdan beri tanıyorum.Eskiden iyi anlaşırdık.Sizi labirente göndermelerinin sebebi..."
"O kısmı biliyoruz,bizi labirentten nasıl çıkardığınızı anlat."Diyerek Ericin sözünü böldü Gally.Eric gözlerini devirdi.
"Labirentten çıkmanın iki yolu var biri sizin çıktığınız yol.Bizim tasarladığımız,ben ve bir kaç casusun daha tasarladığı.İSYAN'dan gizli iş çevirmek zor oldu.Sizi seven insanlar olduğu için şanslısınız."
"Peki ya diğer çıkış?"Diye atladı Caroline.
"Diğer çıkış yolu ızdırap veren deliğinden geçiyor.Ordanda İSYAN'ın çalıştığı raboratuvara çıkıyorsunuz."
"İyi de biz ızdırap deliğene girdik."
"Ama ordan geçmediniz,sadece anahtarı alıp kaçtınız."
"İSYAN buna nasıl izin verdi?Yani anahtarı oraya koymanıza?"Dedi Minho.
"Bir kaç daha casus ile birlikte o kısmı planladık dediğim gibi zor oldu.Yakalanma ihtimalimiz çok yüksekti ama her şeye rağmen bu riski aldık,sizler için."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABİRENT
FanfictionTam kurtulduklarını sandıkları anda İSYAN'ın hala enselerinde olduğunu farkedecekler...Eleanor ve dostlarıyla harika macerelara sürükleneceksiniz. Kendinizi bu kitaba ait hissedeceksiniz. James Dashner'ın yazdığı Labirent Serisini kendime göre kurgu...