Işık gözlerini almıştı,kollarını yüzlerinin önüne getirerek ışıktan korunmaya çalıştılar.Işık çok parlaktı ama bir süre sonra parlaklılığı azaldı.
"Sanırım kör oldum."
"Bu gün çok mızmızlanıyorsun Jeff."
"Kapa çeneni Minho."Minho güldü.
Karşılarında bembeyaz dar uzun bir koridor vardı.Bir sürü ışıklandırma vardı ve her yer beyaz fayanslarla kaplıydı.Hiçbir pencere ya da kapı yoktu."Koridor bitmek bilmiyor.Yarım saattir yürüyoruz."Newt bezmiş bir şekilde sallanarak sürekli sızlanarak ve homurdanarak yürüyordu.
"Ben acıktım."Dedi Chuck.Onu tersleyeceklerini düşündüğü için bunu çok sessiz söylemişti.Eleanor ve Thomasa."Aç olan tek kişi sen değilsin."diye yine homurdadı Newt."Pekala,mola.Anlaşılan herkesyorulmuş ve acıkmış."Dedi Eleanor."Anlaşılan çoğumuz gününde değil."diye ekledi etraftaki gergin havadan rahatsız olarak.
"Bir şeyler yemezsen yine düşüpbayılacaksın."
"Aç değilim,diğerleri karnını doyırdu mu?"
"Evet,al bunu sana ayırdım."Thomas Eleanora bir dilim ekmek uzattı.Eleanor ekmeğe bir süre baktı."Hadi alsana,bu senin hakkın."Eleanor Thomasın uzattığı ekmeği aldı."Teşekkürler Tom."Eleanor samimi bir gülümseyle Thomasa baktı.Ona baktığı sırada gözünde bir anısı canlandı Thomasla ilk tanıştığı zamanlardaki çocukluk anısı.
****
Yatakhanenin kapısından ses gelmişti.Içeri biri geliyordu.Çocuklar yataklarından kalktılar.Gelen doktor Paige ve bir erkek çocuğuydu.Doktor Paige çocuğun yanına diz çöktü."Endişelenme Thomas,artık güvendesin."Doktor Paige ayağa kalktı,diğer çocuklara gülümsedi ve yatakhaneden çıktı.Çocuklar Thomasa yaklaştı,onunla konuşmaya,arkadaş olmaya çalışıyorlardı.Eleanor aralarından geçerek en öne geldi ve Thomasın zihnine konuştu.
Merhaba.
Thomas ürktü ve geri çekildi.
"Çocuğu rahat bırak Newt.Çok konuşuyorsun."Diye ortaya atladı Eleanor.Elini Thomasa uzattı.
"Benim adım Eleanor."
"Az önce zihnime konuşan sendin.Bunu nasıl yaptın."
"Eğer beni duyabildiysen bunu sende yapabilirsin."
"Nasıl?"
"Sana öğretebilirim."
"Harika."Eleanor gülümsedi.
"Ee,elimi sıkmayacak mısın?"
"Ah,evet."Thomas Eleanorun elini sıktı ve gülümsedi.
****
Eleanor gülümsedi ve ardından Thomasla bir kaç yıl önceki bir anısı aklına geldi.****
Eleanor?Hı?
Uyudunmu?
Sence?
Thomas ranzadan aşağı kolunu sarkıttı.Thomas ranzanın üstünde Eleanorsa altında yatıyordu.Eleanor Thomasın elini tuttu,Thomas Eleanorun duymayacağı bir şekilde sırıttı.
Yanına gelebilir miyim?
Thomas,Eleanor cevabını vermeden ranzadan aşağı inip Eleanorun yanına yattı.
Tom,ne oldu?
Yarını düşünüyorum.
Evet zor bir gün olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LABİRENT
FanfictionTam kurtulduklarını sandıkları anda İSYAN'ın hala enselerinde olduğunu farkedecekler...Eleanor ve dostlarıyla harika macerelara sürükleneceksiniz. Kendinizi bu kitaba ait hissedeceksiniz. James Dashner'ın yazdığı Labirent Serisini kendime göre kurgu...