27.Bölüm:ÇİP

1.1K 67 2
                                    

"Oraya nasıl dönmeyi planlıyorsun?"Diye sordu Newt kaşlarını çatarak.Eleanor elini önlüğünün cebine attı ve cebinden tahmin edemedikleri bir şey çıkardı.Eleanor elindeki şeyi masaya savurdu ve masanın bir kaç santim üzerinde havada bir görüntü belirdi."Bu bir çip,bu çipin sayesinde İSYAN'a ait herşeye sahibiz.Koordinatlar,deney sonuçları,denekler ve dahası..."Dedi Eleanor ekranda bir şeyleri karıştırırken.Sonra ekranda bir yüz belirdi,Eleanor hızlıca geçiyordu fakat Thomas kim olduğunu seçmişti."Geri gelir misin?"Eleanor dediğini yaptı."Teresa..."Dedi Eleanor iç geçirerek."Onu tanıyor musun?"Dedi Newt Thomasa dönerek."Evet,o benim kız kardeşim."Newt kaşlarını kaldırdı ve ağzını büzdü.Aynı tepkiyi Eleanorda vermişti.Teresa'nın Thomas'ın kardeşi olduğunu hatırlamıyordu ama çok geçmeden Thomas ile arasında geçen bir konuşmayı hatırladı.Teresayla ilgiliydi."Kardeşin...İSYAN'ın adamı mı?"Dedi Winston farklı bir ses tonuyla.Thomas iç çekti."Dahada fazlası,o bir kurucu."Dedi Thomas öfkelenerek.Eleanor Thomas'ın kardeşinden nefret ettiğini düşündü,haklıydı da.O an ekranı değiştirmesi gerektiğini düşündü çünkü Thomasın içeriye yaydığı negatif enerjiyi hissetmeye başlamıştı.Merak etmeden duramıyordu.Kardeşi neden ağabeyine sırtını dönmüştü?Eleanor ekranı bir süre daha değiştirdi ve koordinatların bulunduğu kısımda durdu."İşte."Dedi masadan uzaklaşırken.Boynunu kütletti ve derin bir nefes aldı sonrasında masaya yaklaştı ve ellerini önünde birleştirdi."Bir planım var ama bu planı liderle konuşsam daha iyi olur.Çünkü bu iş bizi aşar."Dedi Eleanor gözlerini devirirken."Liderimizle konuşmalıyım."Dedi Thomasa dönerek.Thomas bir süre yeri seyretti o sırada Eleanor onun yüzünü inceliyordu.Thomas diye zihninde ismini tekrarladı ve aklına Teresanın düşürdüğü tabletteki görüntü geldi ve Teresanın telaşlanması.Düşüncelerinden sıyrılmasına sebep olan şey Thomasın sesiydi.Thomas ona sealeniyordu ama o alık gibi onun yüzüne bakıyordu.Thomas onun omuzlarından tuttu ve bir kez daha seslendi.

"İyi misin?"

"Evet."

"Gel hadi."Eleanor başını salladı ve Thomas'ı takip etti.Hemen arkasında Newt vardı ve diğerleri.Liderin bulunduğu yere vardıklarında içeriden bağrışmalar duyuluyordu.Kapanın önünde durdula,bir süre içeri girmediler ve içeridekilerin konuşmalarını dinlediler.

"Lanet tesislerin hiçbirinden haber yok!"

"Sakin ol Vince!"

"Nasıl olabilirim!Oğlumun yaşayıp yaşamadığı belli değil!Sen nasıl bu kadar sakinsin!O seninde oğlun!"

"Onu bulacağız Vince ama eğer biraz daha bağırısan herkesi buraya toplayacaksın."

"Umrumda değil!Nasıl bulacağız?!Söyle bana.Tüm koordinatlar o lanet kulübeyle birlikte yandı!Elimizde hiçbir şey kalmadı!"Vince masalardan birini dağıtıp masayı ters çevirdi ve odanın diğer tarafına fırlattı.Içeride bir şeylerin kırıldığını duyabiliyorlardı.O sırada Eleanor diğerlerinin arasından sıyrılıp içeri daldı.Içerideki kadını Eleanor daha önce revirde görmüştü kadının yüzü güzeldi ve hoş bir ses tonuna sahipti.Içeri daldığı anda diğerleride peşinden gelmişti.Vince ve kadın onlara bakıyordu.Eleanorun ayağının altında bir şey çıtırdadı.Kırık bir cam parçasının üzerine basmıştı.Ayağını çekti ve ileriyebir adım attı."Elimizde bir şey var."Dedi Eleanor ve onlara çipi gösterdi.Kadının gözleri parladı ve Eleanora yaklaştı.Eleanor kadına çipi uzattı.Kadın aldı ve çok geçmeden ekran belirdi.Kadın tüm koordinatları görünce gülümsedi ve gözünden bir damla yaş yere düştü.Vince kadına yaklaştı ve ekrana baktı.Koordinatları görünce o da gülmeye başladı.Ardından Vince Eleanor'a sarıldı,Eleanor karşılık verdi.Adamın kollarından ayrılınca ona gülümsedi.Kadın çipi kapattı ve Eleanora uzattı.Çipi aldığı sırada kadının onu süzdüğünü farketti."Uzun zaman sonra seni görmek güzel,Eleanor."Eleanor kaşlarını çattı.

"Beni tanıyormusunuz?"

"Bende bir zamanlar İSYAN'laydım."Kadın yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi.

"Bir planım var.Eğer yardım ederseniz bende oğlunuzu kurtarmanıza yardım ederim.Ayrıca kapınızı dinlediğim için özür dilerim.Özür dileriz..."Vince kaşlarını çattı ve ardından gülümsedi."Sana seve seve yardım ederim Eleanor.Yeterki bana ne istediğini söyle.Planın nedir?"Eleanor gülümsedi.

LABİRENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin