Özel Bölüm:Kayran'da Son Gece

1.2K 53 34
                                    

O müziğin güzel tınısı Eleanor'un içinin kıpır kıpır olmasına sebep olmuştu.Bu gece Kayran'daki son geceleriydi ve bu gece özel bir geceydi.Burdan kurtulmanın bir yolunu bulmuşlardı bu da onun kutlamasıydı.Herkes ateşin başına toplanmış,şişe geçirilmiş etlerini kızartıyordu ve bir yandanda şarkılarını söylüyorlardı.

"Özgürlüğümüz çok yakında,Kayrana Elveda..."

Eleanor kurtulacakları için ne kadar sevinse de dışarıdaki hayatlarının nasıl olacağını ve dışarıdaki Dünya'nın nasıl olduğunu bilmiyordu.İşte bu yüzden biraz da endişeliydi.

"Eleanor!"

Eleanor kafasını çevirdiği anda Caroline'ın güler yüzüyle karşılaştı.Caroline elliyle onlara katılmasını işaret ediyordu.

Eleanor yüzüne bir gülümseme yerleştirdi ve dostlarının yanına koştu.

"Minho,sizden dillere destan bir dans bekliyoruz."Dedi Tava kahkahalarla.

"Hey dostum,sakın kardeşimi düşüreyim deme."Dedi Newt gülerek ve Minhoya hafif omuz atarken.

Minho da aynı şekilde Newte hafif omuz attı.

"Merak etme dostum,kardeşin emin ellerde."Dedi ve Newtin yanağından bir kesmek aldı.

Newtin suratı asılmıştı,Münhonun bunu yapmasından nefret ediyordu ve Newtin o anki yüz ifadesi görülmeye değerdi.

Tava ayağı kalkıp Newtin hizasında durdu ve ona doğru eğildi.

"Bu dansı bana lütfeder misiniz?"Dedi Tava,Newt'e.

İşte o an Eleanor ve Thomas hunharca gülmeye başladı.

Newt Tava'nın karnına hafif bir yumruk attı.

"Ah!Canımı yaktın."Dedi Tava sızlanırken.

Tava bu teklifi yanlış bir zamanda etmişti.

"Sen aklını kaçırdın herhalde."Dedi Newt.

"Ne olacak ki?Baksana etrafta danseden bir aürü lülekafa var."Diye karşılık verdi Tava.

Newt kaşları çatık bir şekilde Tava'ya bakıyordu.

"Hadi ama dostum bu son gecemiz!Biraz eğlenmenin kime zararı olur?!"

Newt,Eleanor ve Thomas'tan da tezahürat gelince Newt bu teklifi kabul etmek zorunda kaldı.

Bütün Kayranlılar çılgınlar gibi dans ediyor,şarkı söylüyorlardı.Eleanorla Thomas birlikte onları izliyor ve onlarla alay ediyorlardı.

"Seni dansa kaldırırdım ama onları izlemek daha eğlenceli."Dedi Thomas gülerek.

"Bende zaten teklifini kabul etmezdim."Dedi Eleanor gülerek.

Kayranlılar bütün gece dansedip doyasıya eğlendiler ve herkes yataklarına döndü.Güzel bir uyku almaları gerekiyordu çünkü yarın yorucu bir gün olacaktı.

Bu harika gecenin ardından artık Kayran'dan ayrılabilirlerdi ve hiçbir şey onlara engel olamazdı.

İleride her şeyin daha da güzel olması dileğiyle gözlerini kapattılar ve kendilerini tatlı uykularının kollarına bıraktılar.

***
Eveeett tekrardan herkese merhabalar❣

Bir özel bölümle karşınızdayım umarım berbat etmemişimdir.😂

Sizler için böyle eğlenceli,içinizi ısıtacak türden bir bölüm yazmak istedim umarım becerebilmişimdir.

Virüs adlı kitabıma bir aksilik çıkmazsa yarın bölüm atmayı düşünüyorum.
Aranızda yeni bölüm bekleyenler var inanın bana bende sizin kadar heyecanlıyım.😋😋

Şu an yazmayı ve sizleri ne kadar özlediğimi farkettim.💞

Keyifli okumalar.😘

Bu arada şimdiden Ramazan Bayramınız kutlu olsun.
Herkese iyi bayramlar😍💕💙




LABİRENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin