3.pátek

442 23 0
                                    

,,Prosím jeden čaj," usmála se dívka, když se posadila ke stolu.

,,Dneska změna?" Zeptala se číšnice.

,,Nemůžu pít kafe pořád," naznala a z batohu si vytáhla knihu, jinou než posledně.

,,Takže jahodovej se smetanou? Jako posledně?" Zeptala se a dívka přikývla. Pustila se do čtení knihy, když v tom ji zase někdo vyrušil.

,,Stihl jsem to" naznal hned co si sedl ke stolu, upocený Kauly.

,,Mohl si se alepoň vysprchovat," zasmála se Áďa, když si ho prohlédla.

,,Sprchoval jsem se hned po tréninku. Nemůžu za to, že stadion je přes půlku města a já musel běžet abych to stihl." Naznal a objednal si colu.

,,Nemusíš sem chodit. Toto není soudem povinné sezení," odpověděla mu dívka.

,,Já vím, že ne. Ale posledních 14.dní nemyslím na nic jiného než na to až si popovídám s někým jiným než s klukama v šatně."

,,Pokud vím tak si moc nepovídáme. Ty máš spousty otázek a já ti na ně odpovídám. Ani nevím proč se na to všechno ptáš." Řekla Áďa a podívala se mu do očí. Kauly celou dobu oční kontakt nepřerušoval.

,,Protože si mě nějakým způsobem zaujala." Řekl Kauly a Áďa se zarazila.

,,Nemůže tě jen tak zaujmout holka, kterou sotva znáš."

,,A to máš napsáno v jakém zákoně." Zeptal se a na lehce zarostlé tváři se mu vytvořil náznak úsměvu.

,,V žádném, ale je to téměř nelogické. Žijeme v realitě a né ve světě s jednorožci a duhou," zasyčela.

,,Víš jako co to vypadá? Vypadá to na to, že se s tebou někdo před pár dny rozešel. Někdo koho si měla moc ráda."

,,Moc ráda je slabé slovo, já ho milovala," naznala dívka.

,,Co se mezi váma stalo?" Zeptal se Kauly starostlivě.

,,Nic vážného, jenom jsem moc dětinská a žiju ve svém pohádkovém světě, kdy si vezmu svého idola, který ani neví, že existuju. Možná proto mi nevyšel ani jeden vztah, který jsem měla. A je to všechno vaše chyba, protože existujete vy slavní, kteří by jste si o nás normální neopřeli ani kolo. Jenom kvůli vám, budu navždy single. Protože, když vidím vás tak žádný kluk nesplňuje podmínky," řekla Áďa a z očí ji začali téct slzy. ,,Proto už kluky nechci ani vidět, těch zbabraných vztahů bylo až moc.

,,Omlouvám se Áďo. Nechtěl jsem tě nějak ranit tímto tématem." Řekl Kauly omluvně.

,,Možná by bylo lepší, kdyby jsme toto sezení ukončili a pokračovali v tom co bylo před tím." Řekla, zvedla se od stolu a opustila kavárnu.

Páteční káva o osmé [ff. M.K]Kde žijí příběhy. Začni objevovat