13.pátek

391 29 1
                                    

,,Ahoj Áďo, to tu budeš i dneska?" Zeptal se Šalda dívky, která zrovna vešla do kavárny.

,,Um, ano. Jsem tu vlastně každý pátek," usmála se a prošla okolo něj, aby se mohla posadit ke svému stolu a Šalina ji v tichosti následoval.

,,Mohu se k tobě posadit?" Zeptal se, když se Áďa posadila a objednala si Latte. Áďa si ho prohlédla a zastavila se na jeho ruce, ve které držel plastový kelímek.

,,Vzhledem k tomu co máš v ruce bych usoudila, že jdeš pryč, ale jestli jinak nedáš tak tato židle je pro tebe dnes volná."

,,Kauly dnes nepřijde?" Zeptal se.

,,Proč by neměl chodit?"

,,Jenom, že na této židli obvykle sedával on," naznal Šalda a Áďa se usmála. Teď si byla jistá, že Kaulymu mohla věřit. Neřekl svému nejlepšímu kamarádovi ani to, že spolu chodí.

,,Ano sedával, ale teď sedí vedle mě," odpověděla a upila z jednoho ze šálků, které donesli. Chvíli spolu seděli a povídali si, dokud k nim nedoběhl hnědovlasý chlapec.

,,Ahoj zlato, objednala si mi ten čaj?" Zeptal se hned co došel ke stolu a posadil se na židli.

Byl tak zaneprázdněný Áďou, že si ani nevšiml svého kamaráda, který tam byl taky. Naklonil se k dívce a polibil ji na tvář.
To, že u stolu sedí ještě někdo mu došlo až když ho ozářil blesk z foťáku. Otočil se a spatřil ovyklí debilní obličej svého zubícího se kamaráda.

,,Co ty tady děláš?"

,,Byl jsem si tu pro kafe. Když jsem odcházel spatřil jsem Áďu a tak jsem jí tu dělal společnost," naznal.

,,Tak super. Moc ti děkuji, že jsi jí tu dělal společnost, ale teď vypadni."

,,Ale no tak Kauly, nebuď lama a nech mě tady s váma hodit řeč. Stejně nemám co dělat." Řekl Kauly a prosebně se podíval na svého kámoše a později i na Áďu. ,,Už jsme se dlouho neviděli a hlavně jsme ani neměli čas si pokecat o novinkách."

,,Pátek je jediný den, který s Áďou můžu strávit. S tebou budu zítra celý den na tenise ty šašku, tak mě prosím nech teď samotného s mojí dívkou." Odpověděl Kauly a Áďa se nad tou frází pousmála a v hlavě si jí stále opakovala.

,,Fajn, ale zítra mi to všechno vysvětlíš," odpověděl a s rozloučením opustil stůl.

Kauly s Áďou byli zase sami a povídali si tak moc dlouho dokud je číšnice nevyhodila, protože chtěla zavřít.

,,Byl to skvělí večer Áďo, ale za toho Šalinu se moc omlouvám. Taky už by potřeboval nějakou holku," řekl Kauly když stáli před kavárnou

,,Neboj už na tom pracuji," usmála se dívka a podívala se mu do očí.

,,To jako vážně?" Vykulil oči.

,,Ano, celý večer ho domlouvám kámošce tak snad."

,,Jsi vážně ta nejlepši holka, kterou jsem mohl potkat," řekl Kauly, přitáhl si jí k sobě a dlouze ji políbil. ,,Teď tě doprovodím domu."

,,To, ale nemusíš Kauly. Bydlím na druhé straně města."

,,Už jsem se lekl, že řekneš republiky nebo světa. Mě to nevadí, protože čím déle s tebou budu, tím je to lepší." Usmál se, chytil dívku zaruku a nechal se táhnout městem za velmi krásné společnosti.

Páteční káva o osmé [ff. M.K]Kde žijí příběhy. Začni objevovat