16.pátek

326 31 0
                                    

Dnes vyjde novy příběh "For you"
Budou to takové krátké dopisy.
Díky moc a užijte si díl..

Když Áďa dorazila do kavárny, Kauly už tam seděl a smál se od ucha k uchu. Když se Áďa přiblížila, Kauly si stopnul a dívku objal.

,,Bál jsem se, že nedorazíš," naznal a dlouzel ji políbil a poté ji pobidnul aby se posadila.

,,Znáš mě opravdu málo Kauly," usmála se. ,,Já svoje sliby dodržuju ať už jsou jakékoliv."

Kauly se nad tím pousmál a posadil se vedle dívky. Ruku si položil na její koleno a hladil jí. Objednal dvě kávy a pobídl ji aby se pustila do vyprávění.

,,Bylo to tady v den mích narozenin. U tohoto stolu, v tento čas a v pátek. Oslavovali jsme tu s mojí mamkou mé 16-té  narozeniny a povídali si. Byla to moje největší opora i když byla skoro pořád pryč a neměla na mě čas. Přes to všechno jsem ji milovala," řekla dívka a na chvíli se odmlčela aby se mohla napít kávy. ,,Já tu pila horkou čokoládu a moje mamka už  druhou lahev vína. Z ničeho nic mi řekla, že se s tátou rozvádějí, protože si našla někoho jiného. Začala jsem se s ní šíleně hádat. Nakonec jsem se, ale zvedla od stolu a vyběhla z kavárny pryč," řekla a z očí se jí začali drát slzy.

Kauly ji hladil po zádech a utěšoval.

,,Jestli nechceš tak nepokračuj, to stačí. Nechci tě vidět tak zranitelnou a zničenou." Naznal, ale Áďa jako by ho neslyšela pokračovala.

,,Moje opilá mamka vyběhla za mnou, ale nerozhlédla se a srazilo ji auto. Hned jsem běžela k ní a zahájila první pomoc, ale i tak to bylo vážné a já ji nedokázala zachránit.
Kdyby jsem ji vyslechla a nebyla tak paličatá a sobecká, tak by se to nestalo Kauly. Všechno je to moje vina. Zabila jsem vlastní mamku," zavzlykala a čekala co bude dál.

Podívala se na chlapce co seděl vedle ní. Byl v šoku z toho co teď slyšel, ale neutekl. Dívka čekala cokoliv, jenom né to co udělal. Naklonil se k ní, pevně ji objal a políbil ji.

,,Podívej se na mě Áďo," zašeptal a dívka zvedla hlavu z jeho hrudi. Podívala se mu do modrých očí. ,,Nic z toho není tvoje vina, byla to nešťastná náhoda. Prostě se to stalo a ty nemáš nejmenší důvod si to vyčítat, rozumíš?" Řekl povzvudivě. ,,Samozřejmě teď už chápu proč tu vysedáváš každý pátek, ale nemyslíš si, že po čtyřech letech by bylo lepší se posunout okousek dál?"

,,Myslím, ale jinak to nejde. Dokud se ji neomluvím tak nemůžu ji nemůžu opustit."

,,Ona sem už, ale nepřijde," řekl chlapec.

,,Já vím, je to spíše jak uctít její památku. Nevím kde je její hrob Kauly, protože můj otec mi to neřekl. Snažila jsem se ho najít, ale nic prostě jako by se vypařil." Vysvětlila Áďa.

,,Takže myslíš, že když najdeš hrob a promluvíš k ní tak se posuneš dál?"

,,Ano," usmála se konečně dívka.

Chlapec se zvedl od stolu, hodil peníze na stůl a políbil dívku.

,,Už musím běžet, ale příští pátek se 100% uvidíme," naznal a opustil kavárnu.

Áďa nevěděla co má Kauly v plánu, ale už si byla jistá, že on je to nejlepší co ji mohlo potkat.

Páteční káva o osmé [ff. M.K]Kde žijí příběhy. Začni objevovat