,,Dneska jsi nějak potichu," řekl chlapec a pohladil dívku po ruce, když vcháeli do kavárny
,,Přemýšlím," naznala dívka a posadila se na židli u svého stolu.
,,Nad čím?" Zeptal se Kauly se zájmem.
,,Nad minulím pátkem," řekla Áďa a na chvíli se odmlčela, aby dodala ten dramatický moment. ,,Jestli na něj nezapomenout," dořekla potichu a sledovala jak chlapec naproti ní vykulil oči.
,,To snad nemyslíš vážně Áďo," naznal, ale jakmile uviděl dívky usměv, který měla na tváři, zakroutil nad tím hlavou a dal ji menší pusu na tvář.
Objednali si každý kávu, když okolo nich procházela číšnice a pustili se do obvyklé debaty o ničem. Když je debata o ničem přestala bavit, tak se chvíli pozorovali a nakonec zahájili debatu dost důležitou pro oba.
,,Jak to mezi náma tedy bude, Kauly?" Zeptala se dívka, když jim číšnice přinesla kávu.
,,Je to jednoduchý," usmál se Kauly a pohladil dívku po ruce. ,,Jestli mě máš ráda, tak moc jako já tebe. Není co řešit."
,,Pro tebe je všechno tak jednoduchý, ale bojím se, že to nezvládnu. Čeká tě draft, budeš v Americe a já tu budu mezi tím budu trčet a bez tebe," zamumlala.
,,Draft a nějaká Amerika, je ještě hodně daleko. Nechci myslet ani na minulost a ani na budoucnost. Teď je pro mě nejdůležitější přítomnost, protože v ní jsi ty," usmál se a chytil dívku za ruku.
,,Nemůžu přeci, po tobě chtít abys kvůli mě nachal něco pro co děláš tak moc Kauly," naznala dívka.
Kauly vzal dívku ruku a přiložil si ji na srdce. Jeho srdce zrychleně bouchalo a odráželo se o Ádi dlaň.
,,To srdce tak moc buší kvůli tobě," usmál se. ,,A víš co se stane když mě opustíš?" Zeptal se.
,,To nevím," zakroutila dívka hlavou, ale dlaň z bušícího srdce nesundala.
,,Přestane tlouct a prostě se zastaví, stejně jako přestalo tlouct, když jsem tě tu poprvé viděl," zazubil se.
,,Jsi prostě pako Kauly," zasmála se Áďa a sundala ruku z jeho hrudi.
,,Jak pako? Chtěla si snad říct, že jsem ten nejlepší kluk, kterého si kdy potkala."
,,Každý lásku vyznává jinak," zasmála se a dala mu menší polibek na tvář.
Poté oba seděli v tichosti a popíjeli své kávy. Pouze se na sebe culili jak dva idioti, drželi se za ruce a všichni co okolo nich chodili je považovali za dva idioty.
,,Mám ještě otázku," řekl Kauly z ničeho nic.
,,Ty se asi jen tak nezmněníš," řekla Áďa a podívala se mu do očí. ,,Tak povídej." Naznala a povzbudivě se usmála.
,,Budeme se teď vídat častěji, když jsme ten pár?" Naznal a Áďa si povzdychla
,,To bych moc ráda Kauly, ale sám moc dobře víš, že nemám tolik času. Můžu ti dát, alespoň své telefoní číslo a můžeme si psát." Řekla a na kousek papírku napsala 9.číslic.
,,Až dorazím domu, napíšu ti," usmál se, když se zvedl od stolu.
,,To bych ti radila," usmála se Áďa a taktéž se zvedla aby mohla svého přítele obejmout.
Kauly ji pevně stiskl a políbil ji na čelo.
,,Tak tedy v pátek na vyděnou," naznal a opustil kavárnu. Nechal tam dívku samotnou, jako první pátek.
ČTEŠ
Páteční káva o osmé [ff. M.K]
Fanfiction,,Víš proč jsou malé děti, lepší než my mladiství nebo dospělí?" Zeptal se chlapec. ,,Nemám tušení." Odpověděla dívka a sklopila hlavu.