Chlapec si sedl ke stolu kde sedával každý pátek s dívkou už o hodinu dříve.
,,Ale no tak slíbil jsi mi to,"naznal jeho blonďatý kamarád.
,,Myslíš, že půjdu na narozky své bejvalky? Zapomeň," řekl Kauly a objednal si colu.
,,Zahazuješ něco tak důležitého, kvůli holce kterou výdáš jenom v pátek na dvě hodiny. A ke všemu o ní víš hovno," řekl blonďatý chlapec a podíval se na svého kamaráda, který přemýšlel.
,,Mám možnost ji vidět, jenom dnes. A já ji chci vidět Šalino. Teď je pro mě to nejdůležitější ona."
,,Víš kolik jí je? Kde bydlí? Proč tu sedí jen v pátek? A co dělá, když není tady?" Chrlil Šalina jednu otázku za druhou.
,,Vím toho dostatek," odpověděl Kauly.
,,Změnil ses, víš to?" Řekl mu Šalina a změřil si ho starostlivím pohledem.
,,Ano, od té doby co jsem ji poznal, jsem se rozhodl, že budu lepším člověkem," usmál se.
,,Vymyla ti mozek." Zakroutil Šalina hlavou.
,,Děláš jako by jsi o tom něco věděl." Odsekl.
,,Známe se od malička Kauly a nikdy jsem tě neviděl tak divného. Nemyslíš, že má na tebe špatný vliv?"
,,To rozhodně ne. Díky ní se cítím sám sebou a tak jako uvolněně. Když jsem s ní tak se cítím dobře a bez stresu," naznal Kauly.
,,To si říkal i o Terce," usmál se Šalina.
,,To ano, tedy než jsem poznal Áďu. Je to prostě jiný být s ní a být s Terkou. Prostě Áďa je jiná a mě se to líbí," řekl.
,,Asi jí máš za tu dobu dost rád co?" Zazubil se Šalda.
,,Nikdy bych si to nepřiznal, ale ano." řekl Kauly a zkontroloval hodinky.
,,Takže ta párty padá?" Zeptal se Šalina a podíval se na svého kamaráda.
,,Bohužel," zabrblal Kauly. ,,Ale jestli chceš, můžeš tu zůstat a seznámit se s ní. Bude se ti líbit."
,,Myslíš, že se chci seznámit s nějakou trapkou?"
,,Asi už ti nic jiného nezbývá," řekl Kauly a ukázel ke dveřím do kterých vlezla hnědovlasá dívka.
,,Ahoj," pozdravila chlapce a pohledem se zastavila na blonďákovi.
,,Tak kde je Martin dneska?" Usmála se, protože v něm poznala kluka z dřívějšího pátku.
,,Před tebou," odpověděl chlapec a protočil očima. ,,Jinak ahoj já jsem Radim, ale říkají mi Šalino."
,,Ano, vím kdo jsi. Hokej je jeden z mích koníčků a kdyby tě to zajímalo jsem Áďa." Naznala dívka a posadila se ke stolu.
Prokecali spolu celý večer a Áďa konečně poznala i Kaulyho kamaráda. Nijak ji nemrzelo, že nebyli jenom ve dvou, protože si to opravdu užila. Když kavárnu zavřeli, tak se rozloučili a Áďa odešla. Šalda s Kaulym tam stáli a koukali za Áďou, dokud nezašla za roh.
,,Měl si pravdu brácho, je sice trochu tajemná, ale je vážně skvělá. Tu ti schvaluju." Naznal Šalda a Kauly se nad tím jen pousmál.
ČTEŠ
Páteční káva o osmé [ff. M.K]
Fanfiction,,Víš proč jsou malé děti, lepší než my mladiství nebo dospělí?" Zeptal se chlapec. ,,Nemám tušení." Odpověděla dívka a sklopila hlavu.