,,Od kolika hraješ hokej?" Zeptala se dívka, když seděli v kavárně a popíjeli čaj.
,,To záleží jako jak hraju. Řekněme, že k hokeji mě vedli od 3.let, ale pořadně bavit, mě to začalo až v 6.letech." Usmál se a změřil si dívku očima. ,,A co ty, děláš nějaký sport?"
,,Na co bys mě typoval?" Usmála se a Kauly si jí prohlédl.
,,Balet nebo atletita či gymnastika." Usmál se a Áďa se zakuckala. Na balet ani nic takového neměla ani zaboha postavu.
,,Fakt vtipný Kaute, jsi blbeček," řekla.
,,Ale né co děláš za sport."
,,8.let jsem závodně plavala, ale bylo to pro mě moc náročný, pak jsem se hodně dlouho flákala a teď se 4.rokem věnuji hokejbalu, ale né závodně spíše tak pro srandu," řekla Áďa.
,,Tak to je super," naznal a opět mezi nima vázla chvíli konverzece. Zase po sobě jen tak koukali, smáli se na sebe a užívali si to ticho. Stejně je to po chvíli sžíralo a tak to ticho prolomili. Tedy hlavně Áďa.
,,Jak si na tom vůbec ty se vztahama?" Zeptala se. Kauly se zarazil, ale když si všilm, že se Áďa na něj nekouká a hraje si s prsty, odpověděl.
,,Nedávno jsem se s jednou holkou rozešel kvůli jiné holce," naznal.
,,Co je to nedávno?" Měla další otázku.
,,Asi 2.pátek, co jsem tu seděl s tebou," odpověděl. Áďa se nachvíli zamyslela a došlo jí, že od druhého pátku Kauly nebyl na téměř vůbec na mobilu."
,,Měl si jí rád?"
,,Hodně, ale pak jsem poznal dívku, kterou mám o něco radši. Terka nesnesla, že chodím každý pátek pryč a nejsem s ní. Pak začala říkat divný věci, takže už nic jiného nezbývalo. Bylo to vysvobození." Usmál se.
,,Nebylo to kvůli mě, že ne."
,,A co když jo?"
,,Tak bych ten pátek s tebou musela ukončit. Nikdy jsem se do žádného vztahu nezapletla tak, že bych ho rozvrátila," zašeptala.
,,Neboj kvůli tobě to nebylo. Spíše mi vadilo to jak jsem neměl volnost," naznal a na dívku se usmál.
,,Tak jo," usmála se a na stůl vytáhla telefon, který za celou tu dobu nepoužila.
,,Proč ten telefon?" Zeptal se chlapec.
,,Chci se s tebou prosím, prosím vyfotit." Zasmála se.
,,No proč ne," naznal a zastavil číšnici co šla okolo nich.
Áďa si stoupla a objala Martina. Martin jí objal též a ona si dala hlavu na jeho hruď. Martin ji hladil po zádech a smál se do foťáku.
,,Tak hotovo," usmála se číšnice, podala dívce mobil a odešla pryč. Áďa si prohlédla fotky a pak je ukázala Kaulymu.
,,Takhle je pěkná," usmál se a ukázal dívce fotku, kdy se oba koukají na sebe. Áďa ji hned dala do oblíbených aby to nezapoměla a zvládla ji vyvolat.
Opět zvládli sedět až do zavíračky a pak se vydali každý jinou cestou.
ČTEŠ
Páteční káva o osmé [ff. M.K]
Fanfiction,,Víš proč jsou malé děti, lepší než my mladiství nebo dospělí?" Zeptal se chlapec. ,,Nemám tušení." Odpověděla dívka a sklopila hlavu.