Sellaaam
Beğeniyor muyuz yeni keratayı?
Hadi bakalım ohuyun yavrular ohuyun
...
Yatağımda tepinirken tekrar kapımın çalınması ile sinir krizime ara verdim.
"Ne var?"
Bağırışımın sebebi kapımı abimin çalmasıydı. Onun çaldığını biliyordum. "Lan aç kapını gel yemek ye, iyi ki bir şaka yaptık tıkadın kendini odana" diye seslendi bana kapının ardından.
Sabahtan beri sürekli uğraşıp durmuştu ve buna iyi ki bir şaka yaptık mı diyordu? Bir şaka? BİR!
"Siktir git!"
Kapının ardında olduğundan onu göremiyordum ancak şu an kaşlarını çattığını o kadar iyi biliyordum ki. Ona ne zaman küfür etsem kaş çatar, sinirlenirdi. Bununla yetinmeyip ağzımada sıçardı ama kilitli kapım sağolsun tek yapabildiği bağırmak olmuştu. Canım kapım. "Terbiyesiz! Abiye öyle denir mi?" dediğinde sinirle göz devirdim.
"Yürü git! Yemişim abiliğini senin! 11 aylık abi!"
Kapıya sinirle vurmasının ardından işittiğim adım sesleri ile gittiğini anlamıştım. Ona bunu her dediğimde yine sinirlenirdi. O genel olarak benim her söylediğime sinirlenirdi. Evet aramızda bir yaş bile yoktu.
Abime olan sinirim aslında geçen güne dayanıyordu. Birkaç gün önce abim arkadaşları eve davet etmişti. Ve onlar gelecek diye bende evden çıkma kararı almıştım. Aslında arkadaşlarıyla çok iyi anlaşırdım ve onları severdim. Özellikle Yalçın'ı. Onlarda beni çok severdi. Ama o gün abim, benim tanımadığım birkaç arkadaşınında geleceğini söylemişti. Kısacası bizle takılamazsın demişti. Bende evde sıkılırım diye dışarı çıkma kararı almıştım.
Hayatım bu noktaya kadar çok iyi ilerlerken dışarıdan duyduğum seslerle arkadaşlarının geldiğini anlamış merakıma yenik düşüp camdan bakmıştım. Odam ikinci katta olduğu için beni farketmezlerdi nasıl olsa. Zaten görseydiler de ne olabilirdi ki?
Camdan dışarı baktığımda ise birkaç yüzün arasında onun yüzünü görmemle resmen başımdan aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Evet, Ateş'ten bahsediyordum. Nasıl olur da abimle arkadaş olmuşlardı anlamıyordum. Ya da ben bunu bu zamana kadar nasıl öğrenememiştim? Kendime kızarken tekrar yatağıma atlayıp yastığımla kendimi boğmak istedim. Tabi nefessiz kaldığım ilk saniye yastığı yüzümden çekmem bir olmuştu. Kendime kıyamazdım ben öyle. Ne yapayım?
Telefonumu elime aldım. Dün ona görüldü atmıştım. Umarım bu kısmı fazla umursamazdı. Onunla konuşmalıydım. Nasıl arkadaş olduklarını sormalıydım Ateş'e. Çok mu yakındılar? Yoksa öyle böyle arkadaş mı? Ağızdan laf alma sistemi kuruluyor. Loading..
Bilinmeyen: Arkadaşlarından nefret ediyorum
Ateş: Bunun nedeni içlerinden biri abin olduğundan mı?
Bilinmeyen: Zeki çocuğum benim
Ateş: İlk defa zeki dedin aq
Ateş: İyi misin sen dmxmx
Bilinmeyen: Şimdi durup dururken boş yapma amacın neydi ki?
Ateş: Hangisi senin abin söyleyecek misin artık?
Ateş: Yoksa gidip ben mi tek tek sorayım hangisinin kardeşi var öğreneyim?
Bilinmeyen: Mal
Ateş: Al işte bende ne zaman küfredeceksin diye bekliyordum.
Bilinmeyen: Öğrenince ne olacak?
Bilinmeyen: Kim olduğumu ya da abimin kim olduğunu sormayı bırak
Ateş: Sakin ol
Ateş: Merak ettim sadece
Bilinmeyen: Etme beni merak falan
Bilinmeyen: Ben sana anonimcilik oynamak için yazmadım bir anlık sinirlenince olan bir şeydi o
Bilinmeyen: Tamam evet
Bilinmeyen: Seviyorum
Bilinmeyen: Ama amacım seninle konuşmak değildi. böyle bir amacım olsa yıllarca beklemezdim herhalde
Bilinmeyen: Ki sorsan da bir şey değişmeyecek çünkü birçok arkadaşının kız kardeşleri var
Bilinmeyen: Mübarek zaten dünya arkadaşın var
Bilinmeyen: Hangisi olduğumu asla bilemezsin
Ateş: Hay amk bi sakin ol
Ateş: Sanki çıkmayı teklif etmişim gibi
Ateş: Merak ettik sadece
Ateş: Ağzıma sıçacaksın utanmasan
Bilinmeyen: Kes
Bilinmeyen: Neyse ne diyecektim ben
Bilinmeyen: Şey ben sana bir şey soracaktım aslında kafama takıldı
Bilinmeyen: Kutay'ı sevmiyor musun sen?
Ateş: Sevmediğimi nereden çıkardın?
Bilinmeyen: Ne bileyim bir an öyle geldi
Ateş: Hayır yok öyle bir şey
Ateş: Çok severim Kutay'ı
Ateş: Ara sıra geri zekalılıklar yapmıyor değil
Ateş: Sinirlendiriyor beni
Ateş: Ama Karan sağ olsun
Ateş: Çok kez Kutay'ı o aldı elimden
Bilinmeyen: Karan'la çok samimi değilsiniz galiba
Ateş: Yoo
Ateş: 9. sınıftan beri arkadaşız
Ateş: Hatta Karan, en iyi anlaştığım insanlardan biri
Ateş: En yakın arkadaşım dahi diyebilirim sanırım Karan için
Okuduğum mesaja görüldü atıp telefonu sertçe yatağıma bıraktım.
Ben böyle şansın içine sıçayım ya!
...
Boka bastın bilinmeyencim ndncmfmdmd
Özür dilerim
Mdkdkskdkak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası || Texting
JugendliteraturBilinmeyen: Abimin kankası olmasaydın olmazdı değil mi? Bilinmeyen: Şu kocaman okulda gittin Bilinmeyen: Her yerden sik gibi fırlayan abimi buldun Bilinmeyen: Ve onunla kanka mı oldun Bilinmeyen: Bu mudur yani? Bilinmeyen: Hiç beklemezdim senden B...