39. Im ready

7.2K 619 156
                                    

Taehyung

Hyung

Jungkook

Tak, Taehyungie?

Taehyung

Mógłbyś rozmawiać?

To znaczy pisać

Miałem na myśli pisać troszkę dłużej, tak jakby była to rozmowa, hah rozumiesz

Jungkook

Z tobą zawsze mogę, maluchu

I nie stresuj się, bo przypominasz mi siebie z sprzed 3 miesięcy

A mieliśmy się wyluzować, prawda?

Taehyung

Tak, masz rację, hyung

Jungkook

O czym takim, chciałbyś porozmawiać?

Taehyung

Myślałem nad naszym spotkaniem, ale przed tym, chciałbym upewnić się czy dobrze robię

I chciałbym wiedzieć, co o mnie sądzisz

Jako o osobie, którą poznawałeś, zaledwie od października, mamy styczeń

Jungkook

Woah

Taeś

Uważam Cię za niesamowitego chłopca, który nie do końca ufa sam sobie i nie wierzy w siebie.

Jesteś nieśmiały i cichy, i chociaż o niektórych rzeczach nie mówisz głośno, to nie jesteś taki niewinny jaki się wydajesz. Polubiłem twój charakter, choć czasem go nie rozumiem, lubię pisać z tobą o Naruto, o kolorze włosów, o muzyce, o overwatchu, chociaż są to takie drobnostki. Serce mi się kraja, gdy widzę kolejną wiadomość, w której ewidentnie się o mnie martwisz, to ROZCZULA!

Bardzo dużo myślę o naszym pierwszym spotkaniu, o tobie, chciałbym wreszcie móc mieć cię przy sobie, wiesz? Przez ostatni czas coś się ze mną dzieje i nie do końca sam wiem, co. Oszalałem?

Halo Taeś? 

Jesteś?

Maluchu?

Taehyung

Przepraszam Kook, chyba płaczę 

 Masz rację jestem skomplikowany, dziwny, nie akceptuje siebie, nie lubię siebie, nie wierzę w siebie, jestem niepozorny, a grzeczny tylko się wydaję. Jednak jak darzę kogoś uczuciem, to staram się naprawdę to okazywać. Wielu rzeczy jeszcze o mnie nie wiesz, bo boję się, tak cholernie się boje Jungkookie, wiesz? Ale mam dość tego wszystkiego, chcę cię poznać, nawet jeśli istnieje ryzyko, że mnie nie polubisz, nie obchodzi mnie to, za daleko to się potoczyło. Jimin podrzucił Ci tą pieprzoną karteczkę, nawet nie wierzyłem na początku, że to ty, zabawne.

Byłem cichy, a jak pisaliśmy (nadal tak jest) to serce uciekało mi z piersi.  Nie odszedłeś ode mnie po moich nieuzasadnionych wybuchach, przeczekałeś i byłeś, odzywałeś się pierwszy. 

Dziękuję

Jungkook jestem gotowy, aby się spotkać

Miałem czekać na imprezę i tam się pokazać, ale.... nie chcę czekać. 

Umówisz się ze mną?



a/n

 generalnie moją szkołę ostro posrało codziennie po 2/3 sprawdziany dawać przez dwa tygodnie :) 

czytałam tego ficzka od początku i takim cringem on leci, że aż kusi mnie go skończyć lub uciec XDDDDDDD ale spokojniem dokończę go i będę starać się nad lepszymi pracami!

Dziękuję za 40k wyświetleń, płak

Trzymajcie kciuki żebym zdała tą pierdolonkę

Miłego wieczoru!


Crush | TaekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz