Capitolul V

51 2 1
                                    

"They Don't Know About Us" de la One Direction este piesa mea preferată și deacea am ales-o să mă trezească în fiecare dimineață.Este cel mai bun mod de a mă trezi cu zâmbetul pe buze în fiecare dimineață.

Aseară,înainte de a mă pune la culcare,mi-am setat ceasul să sune la 8:00 deoarece îmi doresc să văd cât mai mult din Londra în decursul zilei de astăzi.Nu îmi vine să cred că după atâta timp eu sunt aici.Întotdeauna am considerat Londra ca fiind un oraș plin de istorie,un oraș care a reușit să îmbine anticul cu modernul,un oraș romantic și plin de valoare.

M-am ridicat din pat fără să mai trag de timp și am fugit în camera Alexie.Când am intrat am văzut-o dormind.

-Ododododo!Doarme ca un îngeraș,spun eu mai mult pentru mine.

Se pare că nu mă auzise intrând în cameră așa că trebuie să îmi fac simțită prezența.Fără să mai stau pe gânduri am sărit pe pat și am început să urlu:

-Trezește-te odată!E deja trecut de 8 și noi trebuie să ne plimbăm prin Londra,ai uitat?o întreb eu zgâlțâind-o.

Alexia se ridică speriată,pregătindu-se să țipe.Când m-a văzut,i-a trecut sperietura,dar mi-a aruncat o privire furioasă care sunt convinsă că ar fi ucis dacă era posibil.

-Puteai și tu să mă trezești mai frumos.Sau vroiai să fac infarct?Știu că vrei să scapi de mine,dar nici chiar așa.

-Hai lasă prostiile.Trebuie să mergem la duș,să ne îmbrăcăm,să mâncăm repede ceva și să o pornim la drum.Defapt putem lua ceva pe drum să mâncăm ca să nu mai pierdem vremea.Astăzi avem un program încărcat,îi spun eu Alexiei în timp ce o împing spre baie.

-Bine,bine.Știu asta,dar știu și unde este baia mea.

-Nu sta mult.Dacă în 20 de minute nu ești jos,te iau pe sus.

-Și dacă atunci ies de la duș,ce faci?Mă duci în lenjerie pe stradă?întrabă ea râzând.

-Exact!Mă bucur că ai prins idea,îi răspund eu cât de serios puteam.

-Ai noroc că știu cât ești de nebună.Deci te cred în stare.Așa că stai liniștită că mă grăbesc.

-Mai vedem,îi spun eu ieșind deja din cameră.

Am fugit în baie,m-am dezbrăcat și am intrat la duș.Am reușit să fac cel mai rapid duș din viața mea:5 minute.Un nou record.Am ieșit repede,m-am șters și mi-am luat lenjeria pe mine.Am avut noroc că mi-am pregătit hainele aseară,astfel că nu trebuia decât să mă îmbrac.Am luat pe mine o pereche de blugi mulați,de culoare albastră,o bluziță mai groasă bej și o pereche de cizmulițe de aceași culoare cu bluza.M-am pieptănat rapid,mi-am pus căciulița cu urechi,eșarfa,mănușile fără degete și am luat-o spre camera Alexiei.

-Ești gata?o întreb eu intrând în cameră.

-Mai sunt 5 minute și nu,nu sunt gata.În caz că nu observi,nu am terminat să mă îmbrac și mai trebuie să mă machiez.

-Noo lasă machiajul că nu avem timp.În caz că nu observi,nici eu nu m-am machiat și deaia sunt bine.Și oricum,la ce îți trebuie machiaj?Nu vezi ce vreme e?Încă unpic și începe ploaia sau poate o să avem noroc de puțină zăpadă

-Bine,bine,nu mă machiez.Sunt gata.Hai să coborâm că îmi iau cizmulițele de ieri.

Am coborât scările mai mult fugind.Odată ajunse pe hol,Alexia a început să se încalțe iar eu mi-am luat paltonul.Am așteptat să își ea și ea paltonul și am pornit-o la drum.

Prima dată am mers la Big Ben unde ne-am făcut o mulțime de poze și am aflat mai multe lucruri interesante despre construcția acestuia.După acea am mers la faimosul muzeu al figurilor de ceară,Muzeul Madame Tousoud.Aici "ne-am întâlnit" cu numeroase figuri celebre.După cum era de așteptat,și aici a avut loc o mică "ședință" foto.Ei bine deja este prânzul iar noi încă nu am mâncat nimic,așa că ne-am dus la primul restaurant care ne-a ieșit în cale.Am intrat într-un mic restaurant cu specific chinezesc,stilul nostru preferat de mâncare.După ce am mâncat pe săturate,am pornit-o într-un nou tur al Londrei mergând peste tot pe unde era ceva de vizitat.Din păcate ziua a trecut atât de repede!Este o vorbă:"Ce-i frumos nu ține!"Ei bine,cine a spus asta a avut perfectă dreptate.După mine,ziua parcă nici nu ar fii început bine că deja se și termina.

Fiind deja seară și frig,nu am avut altă opțiune decât să mergem acasă.Odată ajunse,ne-am schimbat hainele și ne-am apucat să descărcăm pozele de pe aparatul foto pe laptop.Sunt niște poze superbe.Întotdeauna am visat să vizitez Londra,dar niciodată nu am crezut că va fii atât de minunat.

După ce am descărcat pozele,eu și Alexia am mai povestit puțin,după care ne-am dus la duș și pe urmă la somn.Deși ziua a trecut prea repede după părerea noastră,acum simțim din plin oboseala.Acest lucru se putea observa după ce am pus capul pe pernă,deoarece am și adormit.

Încă o noapte petrecută aici,încă o zi în minus de petrecut.Londra e mult mai spectaculoasă și mai minunată decât mi-aș fi imaginat vreodată.Dacă nu ar fii un oraș atât de aglomerat,aș fi putut zice că e un oraș desprins din povești.

Totuși mai avem o săptămână de petrecut aici și sunt convinsă că vor fi șapte zile de neuitat.

O poveste încâlcităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum