* La studio,după apariția zvonului * Din perspectiva lui Niall *
-Cine este fata aceasta?îl întreabă Simon pe Liam.
-E doar o prietenă,spune el fără să-și schimbe expresia feței.
-Și atunci de ce apăreți în poză îmbrățișați ca doi îndrăgostiți?întreabă Simon ridicând din sprânceană.
-Pentru că ne era frig.Plus că eram și uzi din cauza ploii.
-Stai!Și pe ea a prins-o ploaia?întreb eu făcând o față tristă.În momentul acela toți și-au mutat privirile pe mine.
-Cee?întreb eu mirat.Nu am chef să vă răciți ca să mă îmbolnăvesc și eu pe urmă.Plus că nu aș fii o asistentă prea bună,spun eu gândindu-mă deja la cum aș arăta în ținută de asistentă sexy.
Se pare că și la restul băieților le-a trecut aceași imagine în minte,astfel că am început să râdem.
-Nu cred că ai fii o asistentă sexy,spune Louis râzând.
-Și tu o cunoști?întreabă Simon surprins.
-Pe Rozi?Da.E o fată de trebă.Cred.Adică,am cunoscut-o ieri accidental,dar pare ok până acum.Adică e o fată normală,dar are ceva aparte.Dar nu pot să explic ce deoarece nici eu nu știu.Ieri era cât pe ce să ne vadă paparazzi împreună,spun eu povestindu-le ce sa întâmplat.
-Ai numărul ei?Și eu îl vreau,spune Harry făcând o față de copilaș care își dorește o jucărie.
-Și cum arată această fată?întrebă Simon.
Fiecare i-am povestit cam cum arată și ce credem despre ea ,într-un final Liam arătându-i o poză cu ei doi.
-E drăguță fata!spune Simon într-un final.Ce ar fii ca unul din voi să se cupleze cu ea?Adică,voi dacă o cunoașteți mai bine,de ce nu apăreți în public ca fiind un cuplu?propune Simon.
-Nici nu mă gândesc!Dacă e să fie ceva,vreau să fie pe bune,nu doar pentru publicitate!spune Liam nervos.
-Îmi pare rău Simon,dar sunt de acord cu Liam.Sincer,nici dacă aș fii cu ea nu aș expune-o showbiz-ului.Asta ar distruge-o complet,spun eu amintindu-mi cum plângea acum câteva momente.Și ar fi păcat să se ajungă aici.
-Eh,hai Niall.Orice fată și-ar dori să fie iubita unuia dintre voi.Nu văd de ce ar avea de suferit,spune Simon.
-Dacă nu vreți voi,eu mă bag,spune Harry fluturându-și genele.
-Tu nu faci nimic,ai înțeles?Nu te bagi în treaba asta dacă vrei să îți fie bine!îl amenință Liam pe Harry după care iese nervos din birou.
-Liam are dreptate,spun eu apărându-mi prietenul.Lăsați-o pe Rozi în pace.Dacă e să se întâmple ceva,se întâmpla,dar eu nu vreau să pierd și singura prietenă pe care o am.
-Dar poți avea câți prieteni vrei,spune Zayn.
-Da,dar nu ca ea.E singura fată care a vorbit așa sincer cu mine.Nu vreau să pierd asta doar de dragul imaginii,spun eu ieșind după Liam.
După ce am ieșit,l-am auzind pe Simon zicând:
-Ok.Deci nu putem conta pe ei.Sper ca voi să fiți de acord cu mine.
-Nu știu ce să zic!Eu cred că Liam și Niall au dreptate.Nu conta pe mine Simon,îmi pare rău.
Cel din urmă părea să fie Louis.Am vrut să ascult și restul conversației dar am auzit pe cineva apropiindu-se de ușă,așa că am luat-o la fugă.
Liam stătea afară,privea orașul pierdut în gândurile lui.Nu i-am mai zis ce am auzit,nedorind să îl pun și mai mult pe gânduri.
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanfictionPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...