Capitolul XIV

23 1 0
                                    

A venit și dimineața.Mici raze de de lumină se chinuiau să pătrundă prin norii negrii care amenințau să plângă.Mi-am deschis ochii începând să clipesc des.În fața mea era Zayn care părea că mă privește de ceva timp.Vedeam acei ochi mari ,blânzi,în care te pierdeai.Avea o față de somnoros,ceea ce îl făcea și mai drăguț.Mi-a mângâiat obrazul după care m-a sărutat ușor.

-Bună dimineața frumoaso!Cum ai dormit? mă întreabă el trăgându-mă la pieptul lui.

-'Neața! răspund eu cu o voce răgușită.Și tu?Te-ai putut odihni cu mine pe cap? îl întreb chicotind.

-Nu am mai dormit de mult așa de bine,spune el strângându-mă mai tare la pieptul lui.

Aww.Cât de adorabil e!Stai așa!Oare e posibil ca mie să îmi placă de el?E posibil să mă îndrăgostesc de el?Nu!Așa ceva nu se putea întâmpla.Nu mă puteam îndrăgosti de el,de Liam sau de oricare dintre băieți!Nu voi permite să fiu rănită!

-S-a întâmplat ceva? mă întreabă Zayn văzându-mă pierdută în gândurile mele.

-Nu,doar că mă gândeam să merg la duș și după să merg să pregătesc micul dejun,spun eu ridicându-mă din pat.

-Ok!

S-a ridicat leneș din pat și mi-a întins un prosop de baie și o pereche de boxeri noi.

-Aseară am luat mai mulți cu Niall,ca să aveți și altădată,spune el ridicând pervers din sprâncene și începând să râdă.

-Drăguț din partea voastră.Cred... spun luând lucrurile și mergând la baie.

* Din perspectiva lui Zayn *

Doamne,e atât de frumoasă!Acum,când doarme,e atât de liniștită dar totodată pare atât de supărată,atât de tristă.Atât de singură!Aș putea să o privesc toată ziua.Tot ce vreau e să o știu fericită lângă mine.Sper să nu afle niciodată de ce a pus Simon la cale.Recunosc că la început am acceptat să fac asta doar pentru că el credea că e mai bine așa,dar cred că mă îndrăgostesc de ea.Nu,nu mă îndrăgostesc.Sunt deja îndrăgostit!Dacă ar afla despre înțelegere,ar fi distrusă și m-ar urî toată viața ei,iar eu nu vreau asta.

O văd cum își deschide ochii,eu fiind prima persoană pe care o vede.Asta mă face să mă simt atât de bine încât nici nu pot explica în cuvinte tot ceea ce simt.

Nu m-am putut abține și am sărutat-o ușor pe buze.Îmi era teamă să nu se sperie sau să nu creadă că vreau să profit de ea,așa că m-am retras repede la locul meu.A fost cea mai frumoasă noapte din viața mea.Niciodată nu am dormit atât de bine.Mi-e teamă să nu fac o tâmpenie și să pierd. *

* Din perspectiva lui Rozi *

Am intrat la duș și am stat vreo 20 de minute,lăsând apa fierbinte să-mi cadă pe piele.După ce m-am șters,mi-am dat seama că nu luasem hainele cu mine.Mi-am înfășurat prosopul în jurul meu și am ieșit din baie.În fața ușii,Harry își aștepta nerăbdător rândul la baie.

-În sfârșit!Uuuu,drăguță ținuta! spune el aruncându-mi priviri perverse.

-Vezi că imediat faci pe parchet! îi spun zâmbind.

Harry a intrat la baie iar eu am intrat în cameră.Dar se pare că iar greșisem camera.

-Ummm,scuze.Nu știu ce am cu camera ta,spun eu scuzându-mă.

-Ăăămmmm,e ok.Bună dimineața.Iarăși ai uitat să-ți iei hainele? întreabă Liam chicotind.

-Da.Acasă,din baie ies direct în cameră,așa că îmi iau doar lenjeria de corp.Scuze dacă te-am deranjat.

O poveste încâlcităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum