Era o casă cu etaj,construită în stil vechi dar care emană un aer de eleganță.Nu îmi vine să cred că aceea este chiar casa noastră.Suntem atât de uimite încât nu putem scoate nici un sunet preț de câteva minute.
-Aceasta...este casa?Sau am greșit adresa?întreabă într-un final Alexia.
-Ăăămm...cred că aceasta e.Există o singură cale de a afla,spun eu ridicând cheia.
Am intrat în casă așteptându-ne ca și înăuntru să fie decorată în același stil vechi ca și exteriorul,dar înăuntru este decorată modern.Am dat o tură de parter ca să vedem ce e aici și am descoperit livingul,care este foarte asemănător cu cel de acasă,doar că aici totul este cu floricele,stil vintage;bucătăria,care este complet utilată;o cămară și o baie.
Am urcat la etaj și am intrat pe prima ușă care ascunde un dormitor decorat simplu și am bănuit că este un dormitor pentru oaspeți.Înaintând pe hol,am văzut alte două uși.Pe una e pusă o plăcuță decorativă cu numele meu iar pe cea din fața ei una cu numele Alexiei.În capătul holului mai este o ușă,cel mai probabil o baie.Eu și Alexia ne uităm una la alta,neștiind cum ar trebui să reacționăm,și până la urmă am intrat fiecare în camera ei.
Când mi-am văzut camera,am rămas uimită.Lipit de unul din pereți se află un pat matrimonial,cu așternuturi colorate și multe perinuțe de diferite forme și culori,fiecare având modele diferite,si o perdea deasupra,asemenea unui baldachin.Lângă pat este o noptieră cu o lampă drăguță și un ceas deșteptător.Lângă fereastră este facută o ladă-canapea,și ea având multe perinuțe colorate.În partea opusă este o masă de birou și deasupra o bibliotecă.Pe peretele din fața patului este un dulap pentru haine,iar mai spre colț o ușă.Am deschis ușa și am văzut că este o baie.Baia mea.Ador camera deoarece este mică dar primitoare.Cel mai mult îmi place decorul din "stol" de fluturi care urcă în V pe perete și stelele fluorescente de pe tavan.Toate aceste ornamente mă reprezintă atât de bine.
Mi-am desfăcut bagajele și am deschis dulapul să îmi pun hainele în el,însă când am deschis ușa dulapului am scăpat hainele din mână.Dulapul este defapt intrarea în dressing.E uimitor.Am văzut câteva haine și câteva perchi de conversi în el.Se pare că mama nu glumise când spuse că avem strictul necesar asigurat.Dress-ul este destul de spațios.Sunt multe rafturi,umerașe și sertare.Este și un dulap pentru pantofi,o oglindă mare și o măsuță.Dar cel mai mult mi-a atras atenția o scară care se află într-un colț mai ascuns,ducând cel mai probabil în pod
Ce ciudat!Mi s-a părut că este o trapă mică în hol care duce spre pod.De ce ar pune o scară tocmai aici?Poate e ceva ce trebuie să văd!?Am stat câteva clipe să mă gândesc,după care m-am îndreptat spre scară.Am trans adânc aer în piept și am început să urc cele câteva trepte.Odată ajunsă sus,am rămas mută de uimire.Podul este defapt o mansardă.Dar nu orice mansardă.Este o cameră uriașă dedicată băieților din One Direction.Alexia se pare că urcase înaintea mea dar încă analiza camera,neputând să scoată un sunet.
Sunt două paturi mari:unul intr-un colț iar celălalt așezat în paralel cu primul,doar că acestea nu au așternuturi colorate ca cele din camera mea.Acestea au așternuturi cu băieții din 1D.Pe fiecare pat sunt șase perne:câte o pernă cu fiecare din cei cinci băieți individual și o pernă cu toți cinci.Deasupra fiecărui pat este un geam mare.Mama știa cât de mult îmi plăcea să stau noaptea afară să privesc cerul plin de acele stele micuțe care păreau niște felinare aflate în depărtare.
Pereții din jurul patului sunt îmbrăcați în postere cu cei din trupă,în mijloc este un semn luminos cu "Girls room" iar dedesupt unul cu "We <3 One Direction". Nici nu mai am cuvinte.În cameră găsești tot ce vrei,doar că toate sunt cu One Direction.Până și covorul este cu ei.Cred că pe ai mei i-au costat o avere.Am observat și că într-un colț este o bicicletă fixă,o bandă de alergat și câteva gantere.Este o cameră superbă.Puțin de speriat,dar suberbă.Este ca un magazin de suveniruri 1D și îmi place.Văzând toate acestea,am început să plângem.Plângeam de fericire,de emoție sau de șocul produs?Sincer,nici nu știu.
Într-un final ne-am revenit din această stare și am coborât în bucătărie.
-Când am venit am văzut un supermarket pe strada noastră.Mergem să luam ceva de mâncare?întreabă Alexia.
-Da.Stai să îmi schimb hainele,mă încalț și vin.
După ce ne-am schimbat hainele și ne-am încălțat,am pornit-o spre supermarket.După mai mult de o oră petrecută în magazin,am reușit să luăm tot ce avem nevoie pentru întreaga săptămână petrecută aici.Odată întoarse acasă,am început să despachetăm și să aranjăm cumpărăturile în frigider,în dulap și în cămară după care am pregătit ceva să mâncăm.
Când ne-am uitat la ceas era deja 19:26,ceea ce însemna că acasă era 21:26.
-Sincer,eu sunt cam obosită,spune Alexia căscând.
-Și eu.Ce ar fii să mergem să dormim și mâine să mergem să ne facem de cap prin Londra?o întreb eu abținându-mă să casc.
-Sună perfect.
-Așa rămâne atunci.Te pup din mers că merg să fac o baie relaxantă,spun eu visând deja la apa fierbinte cu multă spumă deasupra.
-Vezi numai să nu adormi în cadă,spune Alexia râzând.
-Cred că asta îți sună și ție.
-Cam așa ceva.
Am râs până am ajuns fiecare în fața camerelor.
-Noapte bună draga mea!Pe dimineață.
-Noapte bună,somn ușor și vise plăcute!Să te odinhnești că mâine e o zi mare.
-Și tu.
După asta am mers în baia mea,am dat drumul la apa fierbinte și la spuma de baie cu miros de mere și scorțișoară(dacă tot e iarnă) și m-am lăsat răsfățată.După o oră petrecută în baie m-am dus în camera mea unde patul deja mă chema.
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanficPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...